Cococare 100% Coconut Oil

1:33 дп



Сьогодні розповім Вам про мій улюблений спосіб догляду за волоссям. В його основі лежить кокосова олія. Раніше в мене було достатньо упереджене ставлення стосовно використання будь-яких масел чи олій на волосся та шкіру. Причина в тому, що як би старанно я не відмивала волосся шампунем після «масляних процедур», всеодно залишалося неприємне відчуття липкості. Аж поки два роки тому я натрапила на статтю блогерки, яка буквально оспівувала властивості кокосового масла і його вплив на стан волосся та шкіри. Звісно, йшла мова про винятково натуральну кокосову олійку першого холодного пресування. 


Стосовно корисності та «вітамінності» цього дива природи я не надто вдаватимусь у подробиці, бо в інтернеті можна знайти дуже багато інформації. Краще розповім Вам про свій досвід використання кокосового масла, вплив на волосся (на шкіру і як продукт харчування не використовую) та враження разом із висновками.

Представляю Вам кокосову олійку 100% від американської фірми Cococare. Відверто признаюсь, що у мене сумніви стосовно абсолютної натуральності цього конкретного продукту. Я досліджувала властивості органічної кокосової олії виняткової якості, а отже, її можна використовувати як харчовий продукт (на хліб як бутерброд). Натомість, на упаковці олії  від Cococare чітко вказано, що використовувати тільки як косметичний засіб у догляді за волоссям та шкірою(висновки робимо самі). В пластмасовій упаковці із 110 г продукту бачимо білого кольору твердувате, але податливе масло з ледь вираженим запахом кокоса (запах нехімічний і справді приємний). При середній і низькій температурі кокосова олія густіє, а при високій – легко перетворюється на прозору масляну рідину.

Я використовую кокосову олію тільки як маску для волосся (довжина – до пліч, густе) таким чином: в глибоку тарілку кладу 2 ч ложки продукту і ставлю на водяну баню. Тоді ж додаю 3 капельки натуральної ефірної олії іланг-іланг і 2 капельки пачулі. Ефірні масла купую у Vivasan (надійна, роками перевірена дистрибюторська компанія, яка представляє справді якісні швейцарські продукти). Дальше розчісую сухе волосся і поступово, пасмо за пасмом наношу суміш на волосся. Особливу увагу приділяю кінчикам, а кореням роблю легенький масаж. Тоді збираю волосся у джгут і хоча б 2 годинки триває так моя процедура (можна зробити на ніч, тоді ефект буде ще кращим). Мию волосся звичайним шампунем під проточною водою і наношу бальзам-маску, як завжди(якихось особливий способів змивання кокосового масла з волосся не практикую). Просушую і вкладаю мокре волосся як завжди, згідно моєї рутини.

Які ж мої враження? Можливо, пізніше я зміню свою думку, або ж хтось із Вас, читачів, посміється з цих рядків, але використовуючи кокосову олію як єдиний ритуал догляду за волоссям, мені не хочеться ходити по салонним процедурам і витрачати зайві кошти. Все, що мені потрібно для блиску, здоров’я та краси мого волосся я знайшла у невеличкій баночці. Конкретний ефект після миття голови: волосся живе, «холодне» на дотик(насичене поживними речовинами), абсолютно нелипке, на сонці лискуче(сама перевіряла) і розгладжене. Я дуже задоволена і Вам рекомендую спробувати.
Замовляю олійку в знайомої пані Олі і ціна – 120 грн. Активно користуючись, продукту вистачає на 3-4 місяці.

Отож, мій вердикт – якщо Ваше волосся спрагле і потребує ласки та підтримки, допоможіть йому домашніми процедурами з кокосовим маслом. Проте, звісно, салонні професійні процедури ніхто не заперечує, коли справді є потреба.

You Might Also Like

5 comments

  1. О,дякую Віро, що згадали про коковове масло.Крім поживи воно прекрасно захищає від УФ випромінювання.Треба зробити і мені курс масочок

    ВідповістиВидалити
  2. О,дякую Віро, що згадали про коковове масло.Крім поживи воно прекрасно захищає від УФ випромінювання.Треба зробити і мені курс масочок

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дуже люблю і ціную це масло)Волосся набагато покращилось. А Вам дякую за відгук

      Видалити
  3. Так дуже хороша процедура, я вже роками користуюсь. Але треба бути дуже обережним зі зберіганням масла. Мала уже випадок. Ефект після використання зіпсутого маслабуде зовсім протилежним.

    ВідповістиВидалити
  4. Кокосовое масло - давно проверенное средство для волос:) кстати, масло этой марки я на iHerb вмдела, можно на прямую из Америки заказывать))

    ВідповістиВидалити