My favourite lipsticks by Mac and Chanel

12:46 дп



Колекція помад, тінтів чи блисків для губ в мене не надто велика, проте випадкових чи невдалих відтінків та текстур там немає. Давно вирішила обирати для себе лише ту продукцію, що приносить радість та задоволення від користування, і ті косметичні засоби, які вдало «вливатимуться» та прикрашатимуть мій типаж зовнішності. Отож, розповім сьогодні про мої улюблені дві «палички-виручалочки» - помади від Mac у відтінку Velvet Teddy і Chanel у відтінку La Malicieuse.

Ці два відтінки можна вважати (можливо, трішки нескромно) базовими і дуже потрібними у косметичному гардеробі будь-якої світлошкірої панянки чи пана). Єдине, бракує мені красивого глибокого червоного. Пошуки здійснюватимуться найближчим часом (варіант типу Red Russian by Mac). Тепер, детальніше про відтінки, текстуру, носибельність та потрібність у моєму житті цих двох помад.
Velvet Teddy by Mac – це матовий, нюдовий, але достатньо глибокий, точно небанальний, нейтрально-теплуватий відтінок, що поєднує в собі коричнево-рожеві тони. Формула цієї помади без перебільшень казкова. Нанесення мусово-плавне, рівномірне, достатньо щільне, але дуже комфортне для губ. Можу ходити у переходах з табличкою і кричати всім навколо, що якість цієї помади у всіх відношеннях класу «люкс». Моя дорога подруга Наталя купувала мені Velvet Teddy в Амстердамі і трішки бурчала на мене за те, що дуже не радить обирати матову помаду (собі ж вона придбала теж нюдову, але сатинового фініша), стверджуючи, що сатинові більш вабливі і ніжні на губах. Я на мить завагалась, але коли почала активно користуватись Velvet Teddy, то зрозуміла, що це справді «моя, рідна» тональність і текстура помади. До слова скажу, що продукція Мас, загалом, дуже і дуже хороша, але помади в них винятково «люксові». Закликаю Вас!!! Якщо ви не надто хочете назбирувати ящики помад, які вас хоч якось не вдовольняють і ви, як наслідок, рушаєте у пошуки нових, придбайте собі пару варіантів від Мас. Одразу ж відчуєте себе винятковими. Стосовно стійкості  Velvet Teddy – відмінна. Текстура ніжно, але надійно огортає губи, створюючи щільне покриття-«ковдру» і носиться довгий період. Це один з тих відтінків, які виглядають дорого і підходять будь-якому відтінку тіней та образу загалом. Вливається в мій тон шкіри ідеально і у форму губ також (дуже не люблю, коли помада розповзається по губах і візуально змінює їхню форму). Ціна за одиницю на офіційному сайті – 17$
Chanel La Malicieuse серії Rouge Allure Velvet – матово-сатинова помада елегантної фуксії.  Підтон, швидше, теплий, бо не бачу блакитного. Скажу відверто, відтоді, коли тато подарував її мені, протягом року я «вдягала» цей відтінок дуже нечасто. Чогось боялась, очевидно. Проте, віднедавна, я переосмислила потенціал цієї помади і скажу, що вона неймовірна. Обличчя буквально оживає. Такого роду відтінки дуже освіжають і молодять. Я бачу, як з цією помадою тон мого обличчя сяє. Запевняю, Chanel – це завжди Chanel, починаючи з відтінків, формули продукту, упаковки (ну дуже елегантна і розкішна, з кнопочкою – так незвично) і завершуючи грандіозними піар-кампаніями. Стійкість – середньо-хороша. Як на мене, помади від Мас стійкіші. Ціна на офіційному сайті Chanel – 37$

Мій вердикт – дуже рекомендую, якщо бажаєте відчувати себе жінками на мільйон доларів (неймовірна емоція).


You Might Also Like

0 comments