Невеличке розчарування: пудра від The Balm Sexy Mama

1:27 дп




У статті за 22 квітня про розсипчасту рисову пудру від Paese я представила невеличку частину теорії про «ідейність», види та застосування пудри (сама тема достатньо обширна). Сьогодні ж детальніше розповім про компактну пудру від американського бренду The Balm


Що пропонує нам виробник!? Компактна прозора пудра з інтригуючою назвою Sexy Mama ефективно матує шкіру завдяки революційно новим, крихітним абсорбуючим частинкам. Текстура пудри легка і невидима, а отже у нанесеному на шкіру вигляді продукт непомітний і виглядає натурально. Склад пудри додаю як фото.

Які ж мої враження від цього продукту!? Відверто, ніякі, дуже «апатичні». Свого часу, як тільки компанія The Balm «підірвала» світ ютюбу своїми «сестрами Менайзерс», про які Вам розповідала, чи рештою продукції (дуже достойної, назагал), я справді заінтригувалася пудрою Sexy Mama і дуже хотіла її спробувати. Крім того, відгуки про цей продукт були досить хорошими. Проте, я особисто незадоволена. Хоч пудра достатньо м’яка і податлива, на кисть набирається дуже мало продукту (дивина та й годі), відповідно, лягає на шкіру кусками якось… «гранульовано-силіконисто». Тому, «ефект матування» на обличчі виглядає нерівномірним, а то й «плямистим». 

Стосовно, власне, заявленого виробником механізму поглинання зайвого блиску та жирності з обличчя, я не можу стверджувати, що ця конкретна пудра Sexy Mama якось аж надто ефективно матує. Думаю, на ринку є набагато кращі продукти з відповідно вищими показниками. Стосовно «прозорості», то справді, пудра лягає на шкіру невидимою вуаллю, переходів чи полос не видно, але ж нерівномірне нанесення присутнє, хоч плюсом є те, що завдяки відсутності тінту, пудра не окислює попередньо нанесений тон (легенький відтінок пудри видно лише в упаковці) і не підкреслює нерівності та саму текстуру шкіри. 

Продукт взагалі без запаху – безсумнівний плюс. Кількість в грамах - 7.08 Упаковка справді «сексі», на мою думку – тоненька, компактна, лише дзеркальце надто маленьке. Назагал, компанія The Balm дуже приємна і концептуальна. Вони створюють справді цікаві речі, оформлення упаковок дуже ретро-американське і сексуально-провокативно-ніжне. Загальна репутація компанії The Balm на світовому ринку досить висока. Але прозора компактна пудра Sexy Mama мене не вразила. Та й ціна немаленька – 20$ на офіційному сайті. Вже рік ця пудра лежить у мене і лише час від часу до неї звертаюсь. Набагато більше люблю розсипчасту рисову пудру від польської фірми Paese. Хоч назагал, Sexy Mama не є абсолютно провальним продуктом, бо більшість користувачів у світі полюбляють цю пудру, хоч мені вона не імпонує.

Мій вердикт – не надто рекомендую. 





You Might Also Like

0 comments