Morphe M439 Deluxe Buffer Brush

4:06 дп



Поділюся з Вами враженнями від використання кисті для тону із назвою M439 Deluxe Buffer Brush від достатньо відомої американської компанії Morphe Brushes, яка пропонує дуже і дуже хорошої якості кисті для професійного макіяжу, а ще гарно пігментовані та мя'кі тіні-рефіли, палітри і багато іншого, що стосується макіяжу. Також, приємно дивує цінова політика цього бренду – ціни достатньо помірні, хоч якість всієї продукції дійсно виняткова.


Інформацію про цей бренд я отримала від відомої американської блогерки Jaclyn Hill https://www.youtube.com/user/Jaclynhill1, яку я дуже люблю і рекомендую для перегляду (попереджую, вона дуже і дуже швидко розмовляє, хоч справді змістовно та інформативно). В ієрархії косметичних блогерів світового рівня вона посідає одне з перших місць. Ось власне, вона надзвичайно полюбляє кисть для тону М439 і стверджує в багатьох своїх роликах, що які б нові, нереально дорогі чи демократичного рівня кисті для тону вона б не використовувала, всеодно повертається до М439, бо вважає, що ця кисть ідеально та рівномірно наносить і розтушовує тональні основи будь-яких текстур і справді рекомендує. Завжди говорить: “M439 is my baby! I will ride or die for it” і так кумедно б’є себе в груди. Я ненароком перейняла від Джеклін цей жест))  
Як презентує нам М439 виробник? Кисть із синтетичним ворсом для повноцінного нанесення рідких тональних основ. Ціна – 13.99$
Мої враження: Morphe M439 разом з O!Wow Brush by Cailyn – мої улюблені кисті для ідеального тону. Ворс кисті М439 надзвичайно м’який і ніжний для шкіри. Те, що він синтетичний, передбачає мінімальне поглинання продукту в саму кисть. Навпаки, якщо нанести у вигляді цяток тональну основу на обличчя, і розтушувати продукт з допомогою М439, то ця кисть мов широкий пензлик, рівномірно і без пробілів рознесе по всьому обличчю навіть малу кількість засобу. Просто вражаюче, наскільки вправно М439 може розгладити тон, «розфокусувати» пори. Нею зручно пропрацьовувати навіть важкодоступні місця біля носа та в зоні під очима. Запевняю, пальцями практично неможливо досягнути такого «відфотошопленого») ефекту, який дає М439. Я давно підмітила, що власне тоді, коли наношу тональну основу цією кистю, то завжди отримую компліменти стосовно сяючого, рівномірного та здорового тону моєї шкіри. Тобто, з цією кистю у вас ніколи не буде на обличчі «ефекту маски».

Ще дуже тішить багатофункціональність М439. Цією кистю можна наносити пудрові основи (практикую дуже часто) – нанесення просто нереально рівномірне. Також, можна наносити коректуючі засоби, бронзери, рум’яна абсолютно різних текстур. Кисть дуже добре миється теплою проточною водою зі звичайним антисептичним милом. Сохне, не повірите, 2-3 години. Загалом, ворсинок не губить, хоч, зізнаюсь, дві випало. Власне форма М439 ну дуже зручна, стильна та ергономічна.

Отож, мій вердикт – я дуже рекомендую Вам кисть M439 by Morphe Brushes для ідеально рівномірного нанесення тону, бо, запевняю, ціна, порівняно, невисока, а якість класу «люкс».
А якими способами нанесення тону користуєтесь Ви?

You Might Also Like

4 comments

  1. Ох, Морфі) Мені їхні палетки за своїм складом і пакуванням нагадують китайські палетки з АліЕкспрес :( Недавно натрапила на ось таке відео https://www.youtube.com/watch?v=PAP6GdyI1B8 (воно довге, але в ньому багато цікавих деталей). Ну а з пензликів-баферів найбільше люблю Real techniques i Zoeva :)

    ВідповістиВидалити
  2. дякую за відео) я маю 2 тінюшки Морфі) ще напишу про них окремо, але вже скажу, що Мейкап Гік мені більше подобається. Хоч якість тіней морфі теж дуже добра

    ВідповістиВидалити
  3. оооо))) я якось натрапила на це відео, але не проглядала

    ВідповістиВидалити
  4. I did. I'm really glad they're more transparent and cheaper which is awesome! Plus swatch on PoC. But the formulas are SO inconsistent. They're definitely way better but still have room for improvement. They try so hard to grow fast and come out with new products rather than focusing on the ones they have now... Quantity over quality style.

    ВідповістиВидалити