Aromatherapy

8:53 дп


Коли починаю творити статтю, потрібна мені ввідна концентрована фраза відображається у голові легко та невимушено. Проте, напевне, тема ароматерапії набагато складніша для мого осягнення: вона поєднує в собі дві гігінтські сфери, з якими асоціюю її як Феноменхолодна наука та чарівна магія. І думки мої губляться. Справді, не знаю, як правильно, у повноцінній своїй силі, розкрити Вам цю широку та глибоку тему. Знаю, що безліч інформації про ароматерапію можна знайти в інтернетах))), але сьогодні поділюся з Вами власними уявленнями.
Про цілющу силу рослин споконвіку ходять легенди. Древні мудрі люди відновлювали стан здоров’я наборами із трав, знання про які передавалися з уст в уста, із покоління в покоління. Рослини – це потужні носії комплексу властивостей, здатних зцілити організм навіть від невиліковних недуг. Я в це щиро вірю. Вже декілька століть тому люди навчились вирізняти найбільш потенційні рослини (часто вони, власне, ефіроноси) і «витягувати» з них цінний «нектар». Саме тому, я буквально обожнюю ароматерапію – використання ароматичних ессенцій із натуральних рослин для корекції психо-емоційного стану.
Виявляється, лише в минулому столітті ароматерапія почала свій розвиток більш «професійно» - як науковий метод, що задіює обов’язкові етапи здогадок, дослідів та підтверджень, а ще – як напрямок у медицині. По суті, ароматерапія – це НАТУРАЛЬНИЙ (ефективний, надійний, стабільний, безпечний, не надто дорогий) спосіб лікування більшості недуг фізичної та психо-емоційної сфери людини. Одним словом, крутизна цього методу вражає, тому й багато-хто важкувато в це вірить.

(Не уявляєте, на скільки важко мені писати цю статтю, адже тема ароматерапії дуже обширна і надто дорога мені в сенсі емоційно-сердечному. Потрібної інфи дуже!!!!! багато. Напевне, описуючи кожну ефірну олійку окремо, я поступово вводитиму невелику порцію теоретичних матеріалів. Так буде легше і вам, і мені)).
Отож, в колекції маю 9 (поки) винятково якісних!!! (дуже важливо) натуральних ефірних олійок, придбаних не!!! в аптеці. Вони настільки натуральні, що деякі з них додаю в чай. Тобто, спочатку в мед, а потім – чай. Говорю зараз про апельсинку і лимон. Деякі з олійок дуже допомагають під час сезонних захворювань, а саме, чайне дерево (країна походження - Нова Зеландія, Австралія), лимон, апельсин та м’ята. «Заспокоюю» себе лавандою (з Провансу) та апельсинкою (Бразилія). Токсини виводжу фенхелем (на цукор 3 краплі і запити водою). А «пахнюся» справжньою розою (Марокко) часто замість стандартних парфумів. На романтичний лад налаштовують мене олії пачулі, рози та іланг-іланг.
Багато з цих олійок використовую в косметичних цілях. Пробувала чайне дерево, розу та пачулі на шкіру обличчя – я неймовірно захоплена потенціалом. Запевняю, що відчуваю, наскільки швидко та ефективно змінюється мій настрій на позитивний, коли знервована, чи маю мало сил. Я запалюю аромалампу, капаю вже в підігріту воду потрібну мені олійку чи навіть суміш і…насолоджуюсь. Не повірите, але деякі з моїх парфумів (більшість - елітні), стоять у шафі без діла. Станом на сьогодні, люблю носити натуральні аромамасла.
Поступово, в наступних статтях, опишу Вам враження від кожної ефірної олійки з колекції і додам ще інформації.




You Might Also Like

7 comments

  1. Дуже цікава інформація! Тема ароматерапії дійсно надзвичайно обширна і багатогранна. У мене поки є лише олія чайного дерева, але дуже хочу таку колекцію як в тебе)) А які аромамасла ти порадиш купувати першочергово?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую! прешочергове масло у вас вже є - чайне дерево. Вам вартує прислухатися до себе і до потреб організму. І обирати. Дуже рекомендую апельсинку - заспокійлива. Пачулі - афродізіак. Одним словом, всі масла, які я маю, приноссять однозначну користь.

      Видалити
  2. Гарні олійки, взагалі тема ароматерапії неймовірна цікава та неосяжна. Дуже цікаво буде почитати продовження. Сама дуже люблю їх використовувати та купляю якісні. Дякую що розповіла!

    ВідповістиВидалити
  3. Я тоже являюсь приверженцем ароматерапии, вот уже лет пять наверно:) Это настолько объемная тема, что о ней можно много рассказать, и в этом беда: её та много, что не знаешь с какой стороны лучше подойти. Очень рекомендую "принюхаться" к маслу корицы: оно просто волшебное:) А еще, попробуй смешать апельсин и пачули, смесь получается очень интересная и... притягательная для противоположного пола;). И конечно же масло сосны (или любого другого хвойного), без этого масла в холодную пору ну никак;)

    ВідповістиВидалити
  4. Я дуже люблю ароматерапію.
    Мої улюблені аромати - лише моно, не люблю змішувати - лимон, апельсин, хвоєві.
    М'яту я люблю наносити на зап'ястя і насолоджуватися ароматом на роботі.

    ВідповістиВидалити