Диво-щіточка для тону O!WOW BRUSH від Cailyn

1:26 дп



Сьогодні розповім Вам про ноу-хау для нанесення тону, консилера, коректора чи рум’ян (в основному, кремові текстури) на обличчя. Дехто скаже: «А навіщо мені щіточки чи кисті для макіяжу, я ж можу нанести тон пальцями!?» Звісно, можна і пальцями, я теж раніше так робила. Проте, в цьому випадку, тональний крем чи флюїд наноситься нерівномірно, тон виглядає як «маска» на обличчі, а ще це не надто гігієнічно, на мою думку. Отож, коли Вікторія Мойсєєва, російська блогерка, представила щіточку від відомого американського косметичного бренду Cailyn для плавного, рівномірного та якісного нанесення тону під час макіяжу, я зрозуміла, що це справді потрібна мені річ.


Детальніше про продукт: незвичним способом сконструйована щіточка із дуже-дуже щільним, густо наповненим синтетичним ворсом. Під час нанесення тону, щіточка не поглинає продукт в себе (лише частково, дуже малу кількість), а рівномірно і адекватним (згідно з обіцяною текстурою самого тонального крему) шаром продукту. При бажанні та потребі, можна нанести додаткову кількість тону. На дотик щіточка дуже м’яка та ніжна. Форма основи, де надійно «влитий» і запаяний ворс, є каплеподібною (злегка звужений кінчик), а це дуже допомагає розтушовувати тон чи консилер в кутиках очей та біля крил носа. В комплекті до щіточки є захисний ковпачок, який надійно захищає ворс від механічних пошкоджень під час транспортування. Також, приємним доповненням є кругла основа самої щіточки, а це дозволяє розміщувати її вертикально на рівну поверхню.



Які ж мої особисті враження? Признаюсь, щіточка від Cailyn не єдина в моєму арсеналі для нанесення тону. Про решту способів і кистей розповім у наступних статтях. Але O!WOW Brush я справді дуже люблю. Користуюсь вже рік і впевнено скажу, що тон вона наносить ІДЕАЛЬНО. Немає жодних нерівностей, «переходів», пори (а вони в мене є) добре згладжені та розфокусовані, обличчя виглядає так, ніби тонального взагалі нема – щіточка чудово розтушовує продукт. За весь час користування не випало жодної ворсинки (це просто дивина), бо зазвичай навіть дорогі кисті гублять пару волосочків. Миється щіточка добре звичайним милом. Проте, після використання деяких корейських ВВ кремів, іноді виникають труднощі і приходиться 3-4 рази відмивати рештки продукту під проточною теплою водою.

Ціна на офіційному сайті – 32$

Мій вердикт – попри достатньо високу, на мою думку, ціну щіточка O!WOW Brush by Cailyn варта покупки. Обіцяю, нанесення тону принесе Вам величезне задоволення.

You Might Also Like

9 comments

  1. Який цікавий косметичний звір :) А як вона миється? Більшість моїх густо набитих синтетичних пензлів миються зле, особливо після стійкого тонального :(

    ВідповістиВидалити
  2. Дуже цікава і корисна інформація!

    ВідповістиВидалити
  3. Миється добре від звичайних тональних. А от від корейських ВВ треба добре відмивати

    ВідповістиВидалити
  4. дякую, Blyskitko. Зробила допис в статті про миття

    ВідповістиВидалити
  5. я би з радістю протестувала цю чудо-щіточкцу))))

    ВідповістиВидалити
  6. Цікавенький цей пензлик, але ціна мене відверто демотивує)

    ВідповістиВидалити
  7. ціна справді висока, погоджуюсь

    ВідповістиВидалити
  8. классная кисть)
    тоже хочу такую заказать уже давно :)

    ВідповістиВидалити