A Huge Disappointment - Mac Prep+Prime Transparent Finishing Powder

1:25 дп

Керівництво канадської професійної косметичної компанії МАС, зазвичай, отримує лише похвалу та овації за виняткову якість власної продукції. Слава Мас шириться на весь світ, Ви це вже знаєте. Проте, як не дивно, бувають і «фейли», як же без них).


 Transparent Finishing Powder – це пудра (розсипчаста або компактна) білого кольору (в упаковці), але на обличчі вона стає прозорою. Використовується після етапу нанесення основи для закріплення «фінішу» тонального крему на обличчі. Основне завдання Transparent Finishing Powder запобігти виникненню жирного блиску в Т-зоні, зафіксувати тональну основу, щоб якнайдовше зберегти ефект «свіжості» макіяжу, а ще, цією пудрою дуже зручно розтушовувати «переходи» (краї) нанесених на обличчя бронзера і рум’ян. Розсипчастим варіантом Transparent Finishing Powder легко користуватися дома, а компактний (пресований) зручно взяти зі собою в сумочку і підправляти макіяж, коли виникає потреба.
Отож, стосовно Mac Prep+Prime Transparent Finishing Powder. Що пропонує нам виробник?! Даний продукт – це прозора пудра із «ШОВКОВОЮ» текстурою, яка наноситься легко і дуже ефективно ліквідує зайвий блиск на обличчі. Підходить для всіх типів шкіри. Кількість продукту в грамах – 6.3. Ціна на офіційному сайті – 26$.
Погодьтесь, все звучить і виглядає солідно, лаконічно та дуже надихаюче, проте Mac Prep+Prime Transparent Finishing Powder – це НЕ шовкова пудра, запевняю. Це взагалі не пудра, а «твердезний» гранітний моноліт (я не жартую). Коли подруга привезла мені цей екземпляр з Амстердаму, придбаний у «корнері» МАС, я чекала отримати в користування пудру ніжної, шовково-«масляної» текстури («люксові» пудри саме такі, навіть компактні), яка б відмінно набиралась на кисть чи спонж і рівномірно наносилась на зони обличчя, де є потреба в пудрі. І Ви знаєте, перші 2-3 рази користування схожий ефект ніби й був (хоч душевних овацій в мене не було одразу, лише розчарування). Проте, пізніше я просто не змогла користуватися цією пудрою, бо вона стала каменем. Навіть не каменем, а крейдою - на кисть набиралась ледь-ледь, по крупинках. Ефект матування – «нуль». Ну хоч упаковка гарна, стандартна для стилю МАС і, звісно, дзеркальце хорошого, прийнятного для мене розміру. Але коли дивлюсь на цю пудру, в душі зароджується роздратування. Тому, хочеться мені її просто викинути. Але ж рука не піднімається це зробити, бо дзеркальце там класне, ну і «МАС – це ж КРУТО».
 Гаразд, припиняю цей неконструктивний потік розчарування і пропоную мій вердикт – дуже не рекомендую цю жахливу пудру. Запевняю, є варіанти набагато кращої якості.

You Might Also Like

2 comments

  1. Ого, не чекала такого від MAC. Може спробувати її "добити" жорсткішим пензлем? Маю таку розсипчату білу від NYX, матує гарно, але то далеко не моя найулюбленіша пудра.

    ВідповістиВидалити