My Beloved Morphe Brushes for Eye Makeup

11:06 дп

Раніше, наші мами і бабусі наносили тіні для повік чи пігменти смішними і незручними спонжиками-губками, пальцями розтушовували межі та «переходи», а помилки в макіяжі намагались виправити з допомогою ватних паличок. На щастя, сучасний косметичний світ пропонує чудову альтернативу-спасіння) – спеціальні кисті для макіяжу. Не знаю, які саме влучні слова підібрати для Вас, читачі, щоб описати моє захоплення якістю та зручністю кистей від знаменитого американського бренду Morphe Brushes https://www.morphebrushes.com/ Душа співає і летить, коли роблю макіяж цими «beauty-інструментами». Наперед скажу, що коли я лише розпочала занурення у «світ мейкапу», то буквально марила кистями від МАС. Відверто, ціни на омріяні атрибути «космічні» у цієї компанії і це мене стримувало, хоча одину кисть все ж придбала – МАС 217(розповім пізніше).

Отож, відкрила я для себе (завдяки Jaclyn Hill) неймовірну компанію Morphe із дуже!!!!!! демократичними цінами за виняткової якості !!! продукцію. Мають вони і декоративну косметику, і аж 9 лінійок кистей для макіяжу. Найбільше мені вподобалась Elite Collection (про кисть Deluxe Buffer M439 з лінійки Master Pro я писала тут http://makemeupvira.blogspot.com/2016/05/morphe-m439-deluxe-buffer-brush.html). Всі кисті Elite зроблені із синтетичного ворсу. Колекція справді багата – є можливість обрати для себе багатофункціональний набір потрібних Вам інструментів. Ціни низькі (від 3 до 23$ в середньому). Крім того, станом на сьогодні, у компанії Morphe шалені знижки саме на цю колекцію – 40%.

Детальніше опишу кисті.
E36Detail Crease (на фото – крайня зліва) – мініатюрна багатофункціональна кисть для делікатної розтушовки тіней; для нанесення хайлайтера в кутики очей; для виділення центральної частини повіка перламутровими тінями; для розтушування олівця на верхній та нижній повіці; для створення ефекту “cut crease” – виділення складки повік. Дуже люблю Е36. Бажано мати хоча б 2-3 таких екземплярів для зручності.

Е28 - Round Blender (посередині) дуже зручна та ефективна кисть для розтушовки тіней в складці повік. Форма ворсу кругла і видовжена на кінчику (зручно для делікатної розтушовки і «набудування» градієнту відтінків при розтушовці).

E13Oval Shadow Fluff Brush – ще одна кисть для розтушовки. Форма ворсу кругла, але трішки розширена в основі. Це надає більшого розмаху при нанесенні базового кольору в складку повік, або ж для швидкого нанесення єдиного відтінку тіней. Ця кисть працює, як пензлик на полотні – винятково люблю і поважаю).
E10Tapered Concealer  (зліва) – первинно ця кисть придумана для нанесення консилера в зону під очима, але я люблю наносити консилер пальцями. Не повірите, для чого я використовую цю кисть))) – для КОНТУРУВАННЯ НОСА) Так-так) Дуже зручно моделювати на собі носик моєї мрії.

E43Flat Brow – крутезна багатофункціональна кисть: для виведення стрілочки; для моделювання брів (і сухими текстурами, і кремовими); для ЧІТКОГО (у вигляді лінії) нанесення тіней на нижню повіку – саме так я завжди використовую цю кисть. А пізніше, якщо є бажання, розтушовую краї з допомогою мініатюрної Е36.

ВСІ кисті набирають оптимальну кількість тіней і відмінно передають пігмент на шкіру. Оскільки ворс синтетичний, то кисті чудово «працюють» ще й з кремовими текстурами. Миються добре звичайним рідким милом. Сохнуть, не повірите, пів години. За пів року користування не випало ЖОДНОЇ волосинки. Основа всіх кистей зроблена винятково якісно і добротно. Кисті виглядають і відчуваються в руках «люксово». Продукцію можна легко замовити в Україну з офіційного сайту. Замовлення мені робила Юля Беспятчук (окрема подяка) - https://www.facebook.com/profile.php?id=100001072968112
До речі, натрапила сьогодні на відео-огляд цікавої і дуже елегантної американської блогерки Tati (дуже люблю її) https://www.youtube.com/watch?v=X1s_zj0TL2g Вона порівнює дорожезні кисті від ARTIS http://www.artisbrush.com/ із кистю Cailyn O!WOW Brush, про яку я для Вас вже писала ось тут - http://makemeupvira.blogspot.com/2016/05/normal-0-21-false-false-false-uk-x-none_5.html Дуже рекомендую проглянути відео.

Мій вердикт – всім серцем раджу Вам придбати кисті від бренду Morphe, щоб на довгі роки отримувати задоволення від нанесення макіяжу.

You Might Also Like

2 comments

  1. Мені доречі такого типу як Е43 не вистачає для повної зручності. Є подібна малютка з набору для брів, але занадто мала щоб бути зручною. Так, Юлю треба не загубити )), а асортимент ще повивчаю. Я дужу люблю користуватися кистями. Дякую!

    ВідповістиВидалити