Holika Holika Petit BB SPF 30 PA++ Clearing

2:16 дп

Довго вагалась стосовно мого ставлення до косметики корейського виробництва (власне, корейського, а не японського, адже японська косметика ВИНЯТКОВО якісна) і можу стверджувати, що не надто «довіряю» Кореї. Звісно, моя думка двояка та відносна в цьому випадку, адже на корейському ринку ВЕЛИЧЕЗНА кількість справді цікавих, концептуальних продуктів, яких я ще не встигла «скуштувати». Дуже багато компаній представляють дійсно хороші, якісні продукти. Спробувавши певну кількість косметичних одиниць від Tony Moly, Holika Holika, Etude House, Berrisom, Skin Food, TheFaceShop, Nature Republic etc., я не надто «захопилась» ідейністю. Однозначно, є цікаві та ефективні засоби, але продукції європейського та американського виробництва я довіряю більше.

Розповім детальніше про ВВ крем від Holika Holika. Якщо Вам цікаво, що представляє собою ВВ крем (Blemish Balm Cream), то це – засіб для маскування недоліків шкіри (як звичний тональний), але із додатковими лікувальними властивостями. Спектр дії ВВ крему дійсно широкий: зазвичай, присутній високий SPF-фактор захисту від сонячних променів; до складу ВВ входить ряд корисних для шкіри натуральних речовин; отримуємо ефект висвітлення тону шкіри. Також, більшість ВВ кремів володіють справді високою щільною маскуючою здатністю, проте, у нанесеному вигляді вирізняються реалістичністю та справжнім «ефектом фотошопу».

Holika Holika Petit BB SPF 30 PA++ Clearing дієвий для жирної та проблемної шкіри. Основу продукту складає масло чайного дерева, що ефективно освіжає та лікує шкіру обличчя. Текстура легка і без надлишкового блиску. Фактор захисту – 30. Ціна на Amazon – 6.53$. Кількість продукту – 30 мл. Я купувала цей крем у Львові в магазині Lova Lova.


Отож, мої враження від використання Petit BB SPF 30. Продукт справді добре маскує почервоніння та нерівності, але вибілює обличчя досить потужно. Одразу ж слід скористатися бронзером, щоб трішки "відживити" колір обличчя. Хоч тон моєї шкіри – світлий нейтральний і я полюбляю висвітлювати шкіру тональними та коригуючими засобами, Petit BB виконує цю функцію аж надто інтенсивно. Запах крему – набридливо-відчутний, після нанесення певний час присутній на обличчі (на мою думку, це – великий «мінус»). Текстура засобу досить щільна, але податлива і однорідна. Відчувається у консистенції «вологість» та свіжість, а не відверта «жирність». Розтушовка крему легка та якісна, без смуг чи плям. Потрібно справді малу кількість засобу, щоб вдало нанести на обличчя і замаскувати недоліки чи вирівняти тон (зазвичай, використовую кисть Morphe M439 http://makemeupvira.blogspot.com/2016/05/morphe-m439-deluxe-buffer-brush.html). Світлий відтінок засобу (трішки згодом після нанесення) досить добре підлаштовується до тону обличчя. «Ефект маски» відсутній, натомість, «ефект фотошопу» присутній. «Фініш» Petit BB щільний і напіввологий – однозначно потрібно ліквідувати зайвий блиск пудрою або серветкою. Лікувальних властивостей цього засобу я не зауважила, проте пори не забиває. Стійкість – середньо-хороша. Назагал, Petit BB досить непоганий засіб, що слугуватиме Вам як альтернатива тональній основі. Дуже тішить мене високий фактор SPF. Користуюсь часто, але повторно не придбаю. Змивається легко рідким м’ятним милом, про який вже писала в блозі - http://makemeupvira.blogspot.com/2016/06/dr-bronners-18-in-1-hemp-peppermint.html.

Отож, мій вердикт – рекомендую покупку.


You Might Also Like

0 comments