Nyx Lingerie Lip 04 RuffleTrim

9:55 дп



Американська бюджетна компанія NYX віднедавна буквально заполонила світові ринкові терени. І недарма, адже якість представленої косметики дійсно хороша. Маємо можливість вільного доступу до продукції у кількох прилавках Львова, щоб наживо придивитись до відтінків, «новинок» і спробувати продукцію особисто.

Вже давно хотіла я оцінити мега-стійку лінійку рідких матових помад Lingerie. Серія презентує 12 «нюдових» яскраво-кремових відтінків (варіації від блідо-рожевих до темно-коричневих і приглушених червоних) помад у вигляді блисків для губ з «легкою», проте ЩІЛЬНОЮ текстурою. Ціна на офіційному сайті – 7$.

Довший час обирала оптимальний для себе відтінок, проглядала відео-огляди і вирішила придбати варіант 04 Ruffle Trim – теплий коричневий з рожевим підтоном. Запевняю, що моїй радості немає меж, бо відтінок буквально казковий. Я не надто люблю світлий «нюд», бо мій тон обличчя вимагає виразніші відтінки більшості косметичних продуктів, щоб не виглядати, як «Молль». Натомість, Ruffle Trim – це середньої інтенсивності коричневий (на сьогодні – дуже трендовий «американістичний» колір). В мій тон шкіри відтінок цієї помади «вливається» дуже добре, «підсвічуючи» та виділяючи обличчя. Як на мій смак, то «тональність» цього відтінку найкраще доповнить вечірній макіяж (або ж денний, якщо «акцент» робимо лише на губи). Стійкість продукту у нанесеному вигляді – феноменальна. Можете сміливо їсти-пити, контур губ не зітреться. Формула продукту буквально унікальна – Ви наносите ТОНКИМ (пігментація відмінна, без смуг) шаром текстуру на губи, чекаєте 3 хв і помада перетворюється на ЩІЛЬНУ стійку фарбу (оптимальне слово, щоб передати враження від Lingerie). «Фініш» - винятково матовий, елегантний. Звісно, варто дбайливо доглядати губи, щоб ніжна шкіра не пересушувалась. Проте, влітку, зазвичай, стан шкіри губ у більшості дам/мсьє досить хороший. А отже, можна дозволити собі таку «агресивну» текстуру. Аплікатор хоч і звичайний, але зручний. Продукт БЕЗ яскраво вираженого запаху.


Назагал, дуже і дуже достойна рідка матова помада, враховуючи невисоку ціну. Проте, є ряд недоліків. Компоненти, що входять до складу рідкої помади, однозначно підсушують ніжну шкіру губ. Отож, перед нанесенням, рекомендую скористатись бальзамом. Крім того, хоч нанесення продукту досить комфортне (потрібно дуже малу кількість, бо пігментація відмінна), коли помада підсихає і фіксується на губах, у мене особисто виникають неприємні відчуття «чогось іноземного», чужого на обличчі. Хочеться стерти губи, щоб позбутись дискомфорту. А ще – липкість, яка зникає по мірі того, як помада підсихає. Проте, пізніше, заявлений виробником ефект «невідчутності» засобу на губах справді відчутний)))). Також, пігмент часто "переходить" на зуби, і потрібно використовувати серветку, щоб ліквідувати неестетичні плями. 

Отож, мій вердикт – всупереч «вагомим» недолікам, я ДУЖЕ рекомендую Вам спробувати помаду від NYX із серії Lingeriе, адже стійкість, яскравість та ефективність цього продукту справді відмінні.

You Might Also Like

4 comments

  1. Вимагаю фото на губках))) а я все хожу довкола корнеру Nyx у Форумі і не можу колір підібрати, думаю чи треба мені та помада чи ні))))

    ВідповістиВидалити
  2. відтінок з-поміж решту - найкращий для нас, словянок

    ВідповістиВидалити
  3. Я якось пробувала Millebacci від Nouba - всі нею так тішились, а для мене то було як курка цементу на губах, який потім майже неможливо змити)) В NYX ще є matte lip creams - вони комфортні, але стійкість значно менша)

    ВідповістиВидалити