YONELLE Nanodisk Mask №3 Youthful Glow

10:41 пп

Фактично, все своє життя я була переконана, що шкіра мого обличчя належить до жирного типу. Саме тому спеціально «підсушувала» епідерміс «суворими» масками, абразивними скрабами та потужними пілінгами, намагаючись полікувати висипання у вигляді акне, нерівностей шкіри, розширених пор та почервонінь. Бували періоди, коли шкіра справді дуже виснажувалася та зневоднювалася. Тому періодично я припиняла використання агресивних засобів і зосереджувалась на відновленні гармонії  природних процесів мого обличчя. Станом на сьогодні я, врешті-решт, дійшла висновку, що шкіра моя вже не «підліткова» (жирнувата), а зріло-капризна, періодично сухувата (спрагла до вологи) та іноді чутлива. Отож, очищаючі маски я все ж використовую, але дія їхня м’яка та ніжна, щоб епідерміс не зневоднювався (про одну з них писала тут http://makemeupvira.blogspot.com/2016/04/normal-0-21-false-false-false-uk-x-none_28.html). На сьогодні, приглядаюсь до більш «балансуючих» та розгладжуючих масок, які містять певні anti-age властивості, а ще – підтягуючу, зволожуючу та заспокійливу дію. Про один засіб зі схожими характеристиками розповім Вам сьогодні.

YONELLEце молода польська косметична компанія сегменту «недоЛЮКС» (цей термін я придумала сама)), яка позиціонує свою продукцію як “anti-aging” (особи 40+) і презентує засоби для зміцнення та підсилення природних регенеративних ресурсів шкіри. Як заявляє виробник, маска для обличчя Nanodisk Mask №3 Youthful Glow http://yonelle.com/product/maska-nanodyskowa-n3-mlodzienczy-blask/ є корисною для всіх типів шкіри, а особливо для втомленої, зневодненої та «пожмаканої») – маска  її розгладить. До складу засобу входить інноваційний зволожуючий комплекс, а ще – фермент папаїн, який чудово справляється із обов’язками ензимного пілінга. Маска виконує солідний комплекс завдань – зволоження, висвітлення тону, делікатний пілінг, розгладження епідермісу, покращення метаболізму, насичення та активна регенерація шкіри. Стосовно режиму використання засобу, то виробник пропонує нанести тонкий шар маски на попередньо вмиту шкіру і залишити на ніч, а зранку вмити обличчя теплою водою.

Чи подобається мені  маска YONELLE Nanodisk Mask №3 Youthful Glow?! Подобається) І є ряд факторів, які впливають на мою прихильність до цього засобу. Консистенція – маємо однорідний прозорий гель із рожевими вкрапленнями (це або ензими, або зволожуючий комплекс, напевне), достатньо густий, щоб ефективно та рівномірно нанести на обличчя. Під час вмасовування засобу в шкіру, вкраплення розчиняються і потрапляють в епідерміс. Запах маски досить інтенсивний (я не палкий прихильник цього факту), але аромат дуже нагадує  перші улюблені парфуми з мого дитинства. Відчуття шкіри після нанесення – текстура гелю досить приємна, нелипка назагал, але точно «вечірня». Відчуваю ефект «підтягнення» та насичення. Стосовно «ефекту пілінга», то відверто, він ніякий. Тобто, очевидно, концентрація папаїну досить низька для, власне, делікатного пілінга, який чудово працюватиме з чутливою шкірою. Я не надто вражена цим ефектом, бо пару років тому в салоні краси випробовувала серйозний гліколевий пілінг у високих концентраціях, коли шкіра дуже червоніла, а пізніше відпадала клаптями). Саме після такого "стресу" ефект оновлення колосальний. Натомість, YONELLE Nanodisk Mask №3 Youthful Glow представляє собою, радше, «комплексну вітамінку» для виснаженої шкіри. І Ви знаєте, це навіть не маска, на мою думку, а крем-гель. Тобто, я наношу цей засіб на ніч як крем. Справді, бачу покращення загального стану шкіри – зникла сухість епідермісу, тон вирівнявся, а пори та пігментація посвітлішали. Назагал, цей продукт хороший та приємний. «Рука тягнеться», щоб ним користуватись.

Отож, мій вердикт – рекомендую покупку, якщо бажаєте більш інтенсивний, живильний для шкіри засіб, ніж просто зволожуючий крем.




You Might Also Like

6 comments

  1. Чудовий огляд! "недоЛЮКС" це гарний термін )). Цікава марка і не меньш цікава дія засобу. Дуже дякую!

    ВідповістиВидалити
  2. Я б спробувала) Шкіра моя любить пілінги і я ще не пробувала фотмат нічного догляду

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. спробуйте, я не шкодую, що придбала цей засіб. Маска дуже делікатна, але дієва

      Видалити
  3. У мене більш "жирний" тип шкіри, не думаю, що ця маска підійде) Буду мати на увазі)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. вона шкіру збалансує, це точно) ця маска як нічний догляд

      Видалити