L.A. Girl U.S.A. HD PRO Conceal in Natural

6:40 дп


Про вагомість використання такого косметичного атрибуту як консилер, я писала тут - https://makemeupvira.blogspot.com/2016/05/normal-0-21-false-false-false-uk-x-none_7.html. Водночас, ділилася враженнями про мій улюблений маскуючий продукт від Estee Lauder із сегменту «люкс». Сьогодні розповім про досить непоганий консилер від бюджетної американської марки L.A. Girl U.S.A. http://www.lagirlusa.com/pro-conceal-2243.html

Виробник запевняє, що продукт HD PRO Conceal володіє високою маскуючою здатністю; текстура засобу кремова, але невідчутна на шкірі; ефективно приховує/нейтралізує темні кола під очима та почервоніння (завдяки кольоро-корекції); покриття реалістичне та натуральне; не підкреслює зморшки і не «гуртується» в складках повік; добре розтушовується і підлаштовується під унікальний тон шкіри вирівнює поверхню обличчя. Ціна на офіційному сайті – 5$. Кількість продукту – 8 г (дуже багато). Приємно дивує розмаїття відтінків – аж 21(для всіх тонів шкіри на планеті)  + 3 кольоро-коректори. Упаковка +- зручна.
Отож, мої враження) Маю цей консилер у відтінку Natural. Пропоную Вам відволіктись від прочитання цього огляду і одразу ж підібрати для себе оптимальний відтінок засобу, бо він, запевняю, НЕЙМОВІРНИЙ. А за 5$, тим більше, не вагайтесь). Щоб не писати «багато букв», скажу, що погоджуюсь із заявленими виробником властивостями HD PRO Conceal на 95%. Від себе лише додам, що цей засіб дуже щільної консистенції і дуже нагадує мені PRO LONGWEAR Concealer by MAC http://www.maccosmetics.com/product/13844/10181/Products/Makeup/Face/Concealer/Pro-Longwear-Concealer. Різниця між ними в тому, що текстура МАС рідша та однорідніша, а флакончик більш «люксовий». Ну і ціна, звісно, має значення – 21$. Щодо моїх спостережень під час використання HD PRO Conceal, то потрібно дуже малу кількість засобу, бо пігментація висока, а текстура дуже щільна. Вважаю, що цей консилер справді «важкоартилерійний». Тому, покриття краще набудовувати до оптимального варіанту, щоб текстура шкіри в кінцевому результаті не виглядала ненатурально. А ще, важливо "закріплювати" нанеснений в зону під очима консилер пудрою. Раніше часто використовувала цей засіб як базу під тіні (іноді, навіть, Duraline від Inglot трішки докапувала). До слова скажу, що відомі ютюб-блогери світового рівня дуже полюбляють L.A. Girl U.S.A. HD PRO Conceal і часто надають цьому консилеру статус «must-have». А ще, я неодноразово спостерігала, як темний відтінок HD PRO Conceal  - Toast сміливо використовують для «контурування» обличчя. 

Мій вердикт – відверто, не чула поганих відгуків про цей засіб, лише похвалу. Від себе додам, що я не надто обожнюю цей консилер, бо частіше рука тягнеться до водостійкого від Estee Lauder. Тим не менше, покупкою HD PRO Conceal справді вдоволена і Вам рекомендую на 100%.

You Might Also Like

14 comments

  1. Дякую за огляд) А можна ще фото з його складом?

    ВідповістиВидалити
  2. Я його так хотіла, вже була готова в Лова-Лова купити, ніяк не натраплю на свій колір. Якась біда))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Уляно, замов у когось) от я замовляла в знайомої Ольки Шуберт)! Вона зі Штатів багато-чого купує: кокосову олію, різні засоби. Недавно вона їздила в Америку і в Сефорі купила мені праймер для тіней від Урбан Дікей) Скоро писатиму відгук

      Видалити
  3. я для контурингу Toast відтінок хочу)))

    ВідповістиВидалити
  4. Мені як раз є що маскувати ). Я доречі чула про цю марку, і вже знайшла де її можна в нас купити. Є в інтернет магазинах. Чудово! Дуже дякую за відгук!

    ВідповістиВидалити
  5. Неплохо выглядит на свотче.
    У вас очаровательный блог! с удовольствием подписываюсь и приглашаю -
    http://sunnyeri.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
  6. Цікавий продукт)))незнайома мені марка!Дякую за огляд)))

    ВідповістиВидалити