MAVALA Cuticle Remover – an empty bottle

2:22 пп

Я обов’язково напишу окрему статтю про мій «домашній манікюр» - продукти/інструменти, які використовую та супутні процедури, а сьогодні розповім про дуже ефективний засіб для пом’якшення та видалення кутикули від відомої професійної швейцарської компанії MAVALA.

Коротко опишу, що означає «кутикула». Все дуже просто: краса та доглянутість Ваших нігтів напряму залежить від відсутності грубої та неакуратної «шкірочки», яка дугою наростає по верхній частині нігтевої пластини. Потрібно регулярно видаляти цю так звану шкірочку або в манікюрному салоні (я відвідую нечасто, але полюбляю), або ж навчитися власноруч «чистити свої пірїнки» в домашніх умовах. Я часто роблю манікюр вдома. Для мене це як своєрідний ритуал чи медитація. Опишу Вам чудовий засіб для видалення кутикули, яким регулярно користуюся вже 2!!!! роки. Йдеться про MAVALA Cuticle Remover – засіб для пом’якшення шкіри навколо нігтя. Відверто, я приємно вражена ефективністю формули цього засобу. У вас може бути «жахливий» стан нігтів (після грядки))) до прикладу) і Cuticle Remover допоможе. Він магічним способом «розчиняє» зайвий шар відмерлих клітин, розгляджує, живить та відбілює шкіру навколо нігтя і саму нігтьову пластину. Запевняю, я не перебільшую. Отож, детальніше про продукт: маємо напівпрозору рідину без запаху, поміщену в баночку у форматі лаку для нігтів. Очевидно, формула рідини містить певні кислоти, поєднані зі зволожуючим комплексом. До речі, упаковка в мене «стара», бо на сайті бачила оновлений варіант http://www.mavala.co.uk/Nail-Products/cuticle-remover.html
Наношу продукт аплікатором безпосередньо на кутикулу (руки помиті і просушені), вмасовую засіб в нігтьову пластину і тоді роблю зовсім не те, що рекомендує виробник). Я придумала власний вдосконалений метод, який чудово працює для мене: додатково наношу скраб для тіла на долоні, трішки змочую руки водою і активно «скрабую» кутикулу нігтів і долоні. Після цього промиваю руки, просушую, наношу на нігті живильну олійку (про неї розповім пізніше) і крем. В результаті, нігті блискучі та рожеві, шкірочка (кутикула) невидима, а ефект чистоти триває тиждень. Я вважаю, що засіб MAVALA Cuticle Remover сповільнює ріст кутикули. І ще, дуже важливий момент: НЕ обрізайте кутикулу нігтів лопаточками, ножицями чи ще чимось! Ніколи і в жодному випадку. Річ в тому, що регенеративні ресурси нашого організму колосальні, а процеси оновлення продумані до дрібниць. Вирізання кутикули – це штучне втручання в тканини тіла і організм реагує відповідно у вигляді НАРОСТАННЯ кутикули у подвійному розмірі (я говорю з власного досвіду). Одним словом, будете «бігати» на манікюр кожних 5 днів. Натомість, краще делікатно видаляти кутикулу за допомогою засобів типу MAVALA Cuticle Remover, не лякаючи та не «стресуючи» власний організм. 

Я дуже люблю цей засіб. Розхід невеликий (в упаковці 10 мл продукту), а ефективність дуже висока. Ось використаю ще пару крапель, що залишились на дні упаковки, і обов’язково замовлю наступну баночку. До речі, MAVALA я «зустрічала» в нас, у Львові у Brocard

Мій вердикт – 100 % рекомендую покупку.




You Might Also Like

11 comments

  1. Так-так-так, мені однозначно треба такий засіб. Чи є він у вільному доступі у Львові?)

    ВідповістиВидалити
  2. спасибо за такую подробную информацию и рекомендации! возьму на заметку, нужно будет купить и попробовать на своих "коготках" )) хорошего дня!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. для мене дуже важливо бути корисною) дякую Вам і гарних вихідних!!!

      Видалити
  3. Я користувалась базою з цієї серії - чудовий результат був

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. цей засіб мене буквально дивує своєю ефективністю!!!!

      Видалити
  4. Мне бы сейчас такое средство не помешало! Надо будет заглянуть в Брокард, посмотреть, продают ли у нас)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. і мені потрібно знову придбати цей засіб. До речі, я помилилась стосовно терміну використання. Я користуюся цією баночкою вже 3!!!! роки, бо придбала у 2013 році

      Видалити
  5. Вірочка дуже дякую за корисний огляд. Давно вже намагаюся перейти на манікюр щоб не треба було обрізати. І останнім часом я роблю його сама вдома, тому мені треба щось по типу такого засобу мати. Пошукаю в київських Брокардах.

    ВідповістиВидалити