bareMinerals SPF15 Matte Foundation in Fairly Light

4:42 дп

Коли надворі спека, не завжди є бажання «вдягати» щільну тональну основу і створювати для обличчя парниковий ефект. Тому, 4 місяці тому придбала собі мінеральну основу-пудру. Що ж представляє собою будь-яка пудрова основа?! По ідеї, це – розсипчаста або пресована пудра з достатньо щільним пігментом та подрібненими мінералами, що лягають на шкіру тонким шаром, проте ефективно маскують почервоніння та вирівнюють тон обличчя. Таким чином, епідерміс «дихає», маємо ефект природної краси шкіри, неперевантаженої макіяжем. А ще, для тих осіб, в кого чутлива шкіра, мінеральна косметика – це суцільний порятунок, адже звичайні тональні основи часто подразнюють ніжний епідерміс і викликають алергічні реакції. Взагалі, «світ мінеральної косметики» - це дуже цікава та комплексна тема, тому детальніше поділюся з Вами знаннями у наступних статтях.

Сьогодні розповім про мінеральну пудру від доволі популярної американської косметичної компанії bareMinerals. Matte Foundation у відтінку Fairly Light http://www.bareminerals.co.uk/MATTE-SPF-15-Foundation/UKmastermatte,en_GB,pd.html забезпечує рівномірне покриття і маскування недоліків шкіри. Також ефективно абсорбує надлишковий жир, «розфокусовує» видимі пори, зморшки та нерівності за рахунок світовідбиваючих властивостей мінералів. Інгредієнти цього продукту винятково якісні та добірні. Ціна в Sephora – 28.50$. Кількість продукту в грамах – 6.
Отож, мої суб’єктивні враження від використання bareMinerals SPF15 Matte Foundation in Fairly Light. Вважаю, що ця пудрова основа дуже хороша. Купувала її завдяки прихильним відгукам відомих блогерів і можу стверджувати, що продукт виправдав усі мої очікування. Формула засобу створена на основі натуральних компонентів і не містить сульфатів, парабенів, тальку, триклозану, фталатів та решту шкідливих хімічних сполук (детальний список складників можна проглянути на сайті). Покриття пудри-основи середнє, але можна набудувати бажану інтенсивність. Містить SPF15 захист від шкідливих сонячних променів. Текстура – дуже-дуже дрібно змелена пудра, що нагадує пух. Невагома на обличчі, наноситься рівномірно і на дотик немов крем чи мус. Формула продукту лагідна до моєї шкіри – висипань чи алергічних реакцій нема. Ефект у нанесеному вигляді – сатиново-матовий, здатний приховати видимі пори (для мене це важливо). Розхід пудри невеликий. Наношу покриття за допомогою пензлика Morphe M439 чи будь-якої щільної кабукі. Загалом, продукт дуже достойний і на літо це - нагальна потреба. Єдине, я трішки здивувалась стосовно відтінку пудри, коли вперше випробувала її вдома. Оскільки підтон моєї шкіри нейтральний, тому обрала відтінок Fairly Light (по суті, найсвітліший із представлених). Але чомусь пудра не те, щоб надто темна для мого природного тону, але й не світла в класичному розумінні. Спершу мені здалось, що відтінок надто темний, але після нанесення на обличчя, пудра адаптувалась до тону і виглядає дуже реалістично та натурально. Не підкреслює сухості шкіри! – дуже важливо. Не будучи багатослівною)), я дуже вдоволена!!! Ще один вагомий момент: я ЗАВЖДИ закріплюю «фініш» нанесеної на обличчя пудри з допомогою спрею типу гідрозолю з троянд чи лаванди. Таким чином, зайва кількість продукту «прилипає» до шкіри (стає невидимою) і додатково отримую більш «лискучий» dewy фініш, такий «трендовий» сьогодні.

Мій вердикт – дуже рекомендую Вам цю пудру-основу.



You Might Also Like

10 comments

  1. Цікаво спробувати, тільки не розумію, чому пудра не підсушує гкіру.Мабуть, це "секрет фірми"...Дякую за огляд��

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. не підсушує, але попередньо вартує зволожити обличчя)

      Видалити
  2. Я саме планую собі придбати пудру цього бренду) Мені потрібен найсвітліший відтінок взагалі))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. покупка буде вдалою) Ви знаєте, в американців поняття "світлий відтінок" дуже розмите. Це типу світла, але засмагла шкіра))))Я справді трішки розчарувалась, коли побачила темнуватий відтінок пудри. Але назагал, продукт адаптивний

      Видалити
  3. Обожнюю мінеральну косметику! Влітку тільки нею і користуюся. Надаю перевагу основам від Lucy Minerals, але і до цієї планую придивитися)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. OOO)Знайома з Lucy Minerals)Про решту моєї мінеральної косметики ще писатиму!теж дуже люблю мінеральну косметику) дякую за коментар!!!

      Видалити
  4. На літо мінеральна основа - ідеальний вибір, у холодну пору цей відтінок буде мені аж занадто темним, а не злегка загоріле обличчя, те що треба)
    Запрошую в блог на giveaway)
    http://mykingdom1212.blogspot.com/2016/06/birthday-giveaway-in-my-kingdom.html

    ВідповістиВидалити
  5. Це одна з моїх забаганок )). Вірочка, в тебе що не огляд то мені все треба ). Я останнім часом почала так сам закріпляти пудру квітковою водою, і чого раніше так не робила питається ). Дякую за цікавий огляд!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую тобі) я давно хочу MAC Fix+, але чомусь не наважуюсь його замовити. От і шукаю альтернативу у вигляді гідрозолів

      Видалити