ALOE 99% Soothing Gel by Holika Holika

8:29 дп

До потенціалу корейської косметичної індустрії я ставлюсь доволі спокійно/нейтрально. Хоча траплялись мені досить непогані продукти, чомусь полюбляю більше «західного» та декого з вітчизняних виробників. Проте, не можу не розповісти Вам, читачі, про ДУЖЕ хорошу річ від корейського бренду Holika Holika - ALOE 99% Soothing Gel - https://holikaholika.ca/aloe-99-soothing-gel.

Як заявляє виробник корейськими ієрогліфами по всій тильній площині упаковки (і лише 2 речення - роз’яснення англійською), формула продукту містить 99% соку з листя алое вера, що славиться своїми заспокоюючими, зволожуючими та пом’якшуючими властивостями. Прозорий гель із приємним неінтенсивним ароматом ефективно знімає почервоніння, слугує в догляді за обличчям, тілом і навіть волоссям. Придбала ALOE 99% Soothing Gel в ТЦ Роксолана, магазин Lova Lova. Вирішила ризикнути і обрала більшу упаковку – 250 мл (так вигідніше). Ціна в Кореї на офіційному сайті - 12$.
Мої враження від продукту дуже хороші. Насправді, цей гель мене буквально дивує своєю ефективністю та мультифункціональністю. Текстура засобу прозора, в міру густа і неймовірно «волога». Абсолютно нелипка, але досить в’язка. Запах, як на мене, натуральний (ніжно пахне алое). Після висихання на шкірі не створює неприємної плівки на поверхні. Не побоялась нанести засіб на шкіру обличчя і навіть в зону під очима в якості крему - враження досить приємні. Не скажу, що гель творить зі шкірою дива, але епідерміс надійно зволожив. Підживлювала кінчики волосся лише один раз (маю купу засобів, тому зробила це заради експерименту) – НЕ обтяжує волосся і НЕ залишає відчуття бруду чи липкості. А тепер, найкраще для мене застосування ALOE 99% Soothing Gel – засіб для тіла. Ну дуже ефективна виходить ессенція, якщо змішати цей гель із звичним молочком для тіла. 

Отож, мій вердикт – якщо в спекотну пору, чи в люті морози Ваша шкіра прагне ВОДИ – сміливо рекомендую вам ALOE 99% Soothing Gel by Holika Holika. Засіб дійсно люблю і придбаю ще. До речі, використовую його для ніжної шкіри свого синочка і ефект чудовий.

You Might Also Like

8 comments

  1. Клас! Корейську косметику люблю, від подібного гелю теж була в захваті)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. правда, ефективний? і дуже делікатний) як Вам мій новий шаблон? зручний у користуванні?

      Видалити
  2. Колись була обгоріла добряче на сонці і рятував гель алое. Я тепер такі засоби дуже поважаю. Дякую за пораду, мені ще й тюбік сподобався ). По шаблону - то мені все зручно! )

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. засіб класний, обєм великий, а ефективність висока)

      Видалити
  3. Спасибо за обзор! Очень много слышала о нем, но сама ,именно этот, не пробовала, так как имеется в ходу подобный гель, тоже его люблю! Но дизайн этого геля не может не привлечь внимание!

    ВідповістиВидалити
  4. Для мене гель алое -стовідсотковий мастхев, а особливо влітку)

    ВідповістиВидалити