Urban Decay Eyeshadow Primer Potion Anti-Aging

10:20 дп



База під тіні – це важливий продукт в косметичному арсеналі. Зазвичай, консистенція засобу кремо- або гелеподібна і в нанесеному на повіки вигляді виконує функцію своєрідного липкуватого «канвасу», на якому навіть не надто якісні тіні зможуть себе проявити, а тіні кращого гатунку покажуть Вам свій цілковитий потенціал.


Як тільки я в когось із блогерів побачила чарівний тюбик з камінчиком від Urban Decay - Primer Potion http://www.urbandecay.com/anti-aging-eyeshadow-primer-potion-by-urban-decay/UD514.html, в голові промайнула думка: «Мені це потрібно». Але пізніше переконала себе, що це – зайві витрати, можна обійтись і консилером, і ще чимось. Допоки хороша знайома у Фейсбуці, пані Olga Shubert  - щиро їй вдячна, (часто робить замовлення косметики у Штатах) особисто у Sephora придбала мені омріяну базу для тіней (все ж наважилась на покупку). І Ви знаєте, це – крутезна річ, буквально. 

В Штатах косметичний бренд Urban Decay належить до сегменту «middle-market» - це проміжний статус між “drugstore” (бюджетний рівень) і «люксом». Компанія дуже популярна у всьому світі і представляє споживачам справді цікаві та якісні речі.


Стосовно бази для тіней Eyeshadow Primer Potion, то я обрала варіант Anti-Aging. Виробник заявляє, що цей засіб допомагає підготувати повіки до якісного нанесення тіней, завдяки вмісту полімерів у текстурі. Тобто, розгладить шкіру, створить липку поверхню, щоб пігмент мав змогу легко прилаштуватися до поверхні і проявити багатство своїх відтінків. Також, завдяки цій базі, макіяж очей буде стійким, тіні не гуртуватимуться в складках шкіри, а розтушування меж буде легким, як ніколи. А ще, текстура містить якісь там)))) корисні для шкіри повік речовини. Ціна – 24$.




Отож, мої враження від використання Urban Decay Eyeshadow Primer Potion Anti-Aging. Я НЕ уявляю тепер свого макіяжу без цього тюбика. Я ЧІТКО бачу, як тіні на повіках проявляють яскравість відтінків та текстури. Це просто диво. Я цілковито погоджуюсь із заявленими виробником властивостями цього засобу. Лише, не зовсім впевнена стосовно так званої «корисності» складників, бо в списку інгредієнтів присутній тальк (Ви можете проглянути склад засобу на сайті). Текстура однорідна, напівпрозора, тілесного відтінку. Як на мене, то це - справжній делікатний клей для тіней. Ну дуже ефективний засіб!!! Не викликає подразнення. Не сушить повіки. Тюбик дуже зручний. Макіяж справді стійкий, лише наприкінці дня трішечки-трішечки збираються тіні в складку у внутрішніх кутиках очей. Але думаю, це дрібниці)


Мій вердикт – дуже рекомендую покупку!


You Might Also Like

5 comments

  1. Спасибо за обзор! Я пока на Вы с тенями, но пытаюсь осваивать техники макияжа глаз по видео в ютубе. С маленьким ребёнком пользоваться декоративкой достаточно проблематично, поэтому дело идёт медленно но уверенно. Решила начать с более бюджетной базы от Avon. Мне сравнивать не с чем, но результат от неё я вижу

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. На сьогодні я роблю макіяж винятково по "ютюбній" схемі і мені дуже подобається) а база повинна бути завжди)

      Видалити
  2. О, це для мене )). Люблю цю марку, в мене є їх палетка тіней і тоді ще хотіла базу купувати, але чомусь не склалось. Жалкую, але думаю що придбаю. База то необхідність для мене. Вірочка, дякую дуже!

    ВідповістиВидалити
  3. З цією базою познайомилась завдяки пробничку, дійсно хороша.
    Та нащодень використовую від Mary Kay, моїм вимогам по стійкості цілком відповідає )

    ВідповістиВидалити