My PR-Products by Me Thyme Company

11:42 пп

Ще один американський бренд Me Thymewww.methyme.com надіслав мені набір засобів для догляду за тілом. Досить молода компанія презентує organic-, vegan-продукти без будь-яких шкідливих речовин та тестуванні формул на тваринах. Засновники заявляють, що створені ними креми та емульсії настільки ніжні та поживні, що їх сміливо можна використовувати для ніжної шкіри немовлят. «Місією» Me Thyme є оновлення емоцій та підживлення почуттів шляхом використання продуктів, що містять потрібні для цього живильні інгредієнти та ефірні олії.
Отож, отримала я нагоду спробувати три варіанти цукрових скрабів, три «баттери», три міні-версії молочка та мило. Всі засоби для шкіри тіла. Очевидно, під час «подорожі» через океан окремі баночки підтекли олійками, тому й мають трішки непрезентабельний вигляд. 
Shea Body Butter (назва серії кремів для тіла) представлено у трьох варіантах: White Tea Aloe, Lavender та Orange Peal. Коротко скажу, що однозначно вони мені подобаються. Варіанти запахів ненавязливо-«натуральні». Текстура досить щільна, але приємно-поживна та зволожуюча. Креми-баттери швидко проникають в епідерміс і не залишають відчуття липкості (для мене цей фактор вирішальний у виборі крему для тіла). Користуюсь із задоволенням!
Sugar Scrubs із однойменними назвами не менш приємні. Всі три скраби не тільки полірують поверхню шкіри, а ще й живлять та розгладжують. Поки ще тепло надворі, я не наношу додаткового живлення після оцих скрабів, адже вони виконують функцію «все в одному».
Shea Butter Lotion із ароматами Amazing, Vanilla та Lemongrass теж досить приємні та поживні лосьйони для тіла. Текстура рідша і більш зволожуюча. Аромати всіх трьох пробників …цікаві), як на мене. Пахнуть приємно незвичними ароматами, які постійно створюють мені ефект дежавю! (це стосується саме аромату Amazing).
Тверде мило Lavender справило на мене ну дуже приємне враження! Після миття рук я однозначно відчуваю чистоту (очевидно)))) і зволоження. При чому, саме це конкретне мило дає мені особисто дуже приємні емоції та ефект… like no other, якось так.
Відверто, продукти класні!!!, насправді. Але я чомусь не надто вражена. Тобто, мені подобається статус «органік», яким компанія пишається, але такого плану засоби не якісь-там мега-оригінальні чи недоступні в Україні. Я із задоволенням користуватимусь баночками від Me Thyme, надзвичайно вдячна компанії за довіру, сміливо рекомендую Вам цей бренд для випробування і хочу в двох словах пояснити систему PR-роботи між блогером та косметичною (чи ще якоюсь-там) компанією. PR Press Release – це коли бренд вирішує безкоштовно надіслати блогеру як «віконечку у світ» зазвичай нові продукти для того, щоб блогер понамазував креми-мазі на себе, оцінив якість та ефективність цих формул і захотів чи не захотів «показати» (представити) бренд на своєму ресурсі (принаймні … обмовитися про нього). Ресурс може бути або ютюб-канал, або «текстово-картинковий» блог, інстаграм, твіттер і ще багато різних просторів.
Я старалася не надто вдаватися в обємні описи складових засобів, адже боюсь видатись «нудною». На офіційному сайті Me Thyme можна знайти детальні описи продуктів англійською.


You Might Also Like

4 comments

  1. Огромное спасибо за подробности! Всегда интересно почитать о косметике, котороя у нас не представлена!)
    http://beloglovskaya.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  2. Гарні засоби і добре що не липнуть. ВІрочка, дякую що розповіла. Я якраз люблю органічну косметику, хоча звичайно користуюся такою не постійно )

    ВідповістиВидалити