Secret Key Starting Treatment Eye Cream

9:54 дп

Я не надто полюбляю корейську косметику, відверто. Чомусь, немає в мене довіри до «тисячної» кількості компаній цієї екзотичної країни. Можливо, якби я була корейкою, то б вибору не залишилось. А так, задовільняюсь тим, про що пишу Вам у блозі).
Півтори роки тому, вперше дізнавшись про сегмент «корейської косметики» як додаткову альтернативу звичним засобам («західним»), я одразу ж ринулась випробовувати «семпли» та повнорозмірки ВВ-, СС-, «равликових» кремів, рум’ян, пілінгів і т д. Звісно, всієї «пропозиції» ринку я не протестувала, проте встигло скластись у мене досить стійке враження про потенціал концепту корейських тюбиків. Точно скажу, що гелі для вмивання від компаній типу Innisfree – оці сольові чи «білкові»– досить непогані. ВВ-креми деякі ніби й хороші, але більшість з них «важкуваті» для мого епідермісу. А ще вони дико вибілюють тон, адже більшість з ВВ містять фільтри. Відверто, ще жодного разу не виникло в мене нестерпного бажання придбати будь-яку мною випробувану упаковочку знову.
Мене буквально відлякує кількість косметичних компаній на корейській ринковій площині. Також дивують ціни на продукти – досить низькі. Не сприймайте мене за сноба, але ну НЕ можуть якісні речі коштувати дешево (пробачте мене, прихильники корейської косметики). Причина в інгридієнтах – якщо вони «мега-нутрієнт», то 100% небюджетні, а ще – в технологіях виробництва.
With all that (s…t) being said, існує непогана корейська компанія Secret Key. Дуже вихваляють її консилери – я 2 рази поривалась придбати собі один, проте, на щастя, втрималась і дочекалась свого від Estee Lauder. Сьогодні ж розповім про крем для зони під очима від Secret Key із назвою Starting Treatment Eye Cream. Засіб не містить шкідливих речовин, штучних барвників та тваринного жиру. Натомість, має ряд корисних складових: фолієва кислота, ніацин, вітаміни групи В, фільтрат дріжджів, екстракт ромашки, зеленого чаю, розмарину, центели азіатської, а основу формули крему становлять молочні культури. Крем володіє зміцнюючими та противіковими властивостями, висвітлює (корейці «божеволіють» від цього ефекту), вирівнює рельєф шкіри, живить та зволожує. Ціна – орієнтовно 6.30$. Кількість – 30 мл.
Мої враження: це не крем, а … певний жирнуватий бальзам чи мазь. Консистенція, на мою думку, дуже незвична і нагадує «силіконисту» суміш досить «важкого» комплексу. Тим не менше, в нанесеному на обличчя вигляді відчувається інтенсивне живлення та зволоження. Засіб не викликає почервонінь чи алергічних реакцій. Всупереч своїй «нелегкій» текстурі, крем швидко поглинається епідермісом. Плівка на поверхні не утворюється. Проте, я його відчуваю. От відчуваю, і все! А це означає, що Secret Key Starting Treatment Eye Cream може бути хорошим «зимовим», або ж «нічним» засобом. Все ж я більше люблю ДІЄВІ, але НЕВАГОМІ креми чи гелі. Відверто, не «тягнулась» мені рука до цього крему під очі. Тому, я подарувала його матері мого чоловіка. Вона нібито задоволена.
Отож, мій вердикт – корейський крем під очі Secret Key Starting Treatment Eye Cream досить непоганий, але не фантастичний, так би мовити. Тому, рекомендую його на зиму, або ж взагалі ні).
До слова, я вважаю, що корейська індустрія розрахована на країни «третього світу» (ми НЕ «третій світ»), натомість ЯПОНСЬКА – оце клас!!!!!!! Японці продукують дуже добрі речі, навіть бюджетні. Але я можу помилятись, звісно)! – стосовно корейців).






You Might Also Like

7 comments

  1. Тоже не люблю когда крем оставляет плёнку. Спасибо за обзор!

    ВідповістиВидалити
  2. У кого дуже суха шкіра під очима, то і літом підійде)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. можливо, але крем ну дуже щільний, хоч і справді непоганий)

      Видалити
  3. Вірочка, дякую за відгук! Я не добре знаюся на корейській косметиці, але заочно звичайно чула багато. Шкода що крем не підійшов (. Цікаво було почитати!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. а що дюли говорять про корейську косметику в основному?

      Видалити
    2. Що тінти, кушони, гідрофільні масла в них добрі. А от туші не дуже багато хто хвалить. Хоча оформлювати вони косметику вміють ). В мене лише ВВ є корейський, але не можу не з чим його порівняти.

      Видалити