Clinique Limited Edition All About Shadow Palette

9:17 дп

Розповім сьогодні про «лімітку» палітри тіней від американського бренду Clinique. Отримала її в якості приємного подарунка від блогерки і хорошої знайомої Галинки Крилошанської (її ресурс Sincapfirin.com). Проживаючи у Стамбулі, вона досягла досить високого рівня у сфері кулінарного блогерства. Під час тривалих зустрічей ділилася зі мною цінними порадами та наснагою у праці.

Невеличка, але зручна палітра «travel-sized» демонструє 6 сатинових текстур. «Нейтральна» гама відтінків незамінна для денного варіанту макіяжу. Проте, є 2 «глибших» для затемнення складки повік і для вечірнього мейку. Всі тіні добре пігментовані, м’які та податливі. Розтушовуються прекрасно. Перший відтінок зліва може бути ніжним хайлайтом. Одразу ж після нього зеленкуватий – фактично «дюп» до рефіла Havoc від бренду MakeupGeek. Передостанній фіолетовий слугує кольоровим акцентом для пошановувачів яскравих варіантів макіяжу. Під час нанесення тіні осипаються некритично (як майже всі тіні на світі).

Я дуже!!!!!! люблю тіні у різних варіантах. Люблю настільки, що готова колекціонувати палітри, «однушки», мінеральні – всі тіні на ринку я готова зібрати, бо скромно вважаю, що саме цей косметичний атрибут найкраще допомагає нам проявити неповторність особистості (в плані макіяжу). Дуже і дуже вдячна Галинці за цей чудовий подарунок і бажаю їй успіху!!!!


You Might Also Like

10 comments

  1. О, я так само дуже люблю тіні! Вважаю що їх багато не буває )), хай мене тішать однією соєю присутністю )). Ці теж гарні. Я якраз від Клінік з тінями ще незнайома. Помади, пудри, туш були, а от якось тіні ні. Вірочка, дякую що показала!

    ВідповістиВидалити
  2. Усі мої улюлені відтінки! Дякую за знайомство)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. мені якраз бракувало фіолетових тонів!!! теж дуже втішена палітрою)

      Видалити
  3. Спасибо за обзор! Я тоже люблю тени, но не совсем умею ими работать, надеюсь исправить это в ближайшем будущем)
    У меня изменился аккаунт в Google+, буду рада видеть тебя снова в моих кругах)
    http://beloglovskaya.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. я теж не вміла користуватися тінями) але навчилась завдяки туторіалзам і гарним засобам!!! щойно перевірила, я в тебе є)

      Видалити
  4. Дуже гарна підбірка кольорів, якраз на осінь можна купу цкавого намалювати)

    ВідповістиВидалити
  5. прекрасные оттенки)
    http://milashe4ka9596.blogspot.ru

    ВідповістиВидалити