Chanel Poudre Universelle Libre

9:36 дп


Мене переповнює фонтан позитивних емоцій!)

Думаю, від моєї руки виплило досить багато теоретичного «тексту» про ідейність пудрових засобів та необхідність в їхній винятковій якості. Тому, безпосередньо розповім Вам про фантастичний продукт від компанії Premium класу Chanel. Єдине, що додам з власних спостережень стосовно статусу: я скромно вважаю, що бренд Chanel входить в число тих «діамантових» компаній, які від народження отримали та леліють власну «чистоту», визначену кількість каратів та стильну огранку. Простими словами, Chanel має свій чіткий стандарт якості. Це компанія, яка створює розкішну продукцію, і розкіш ця реалізується в грандіозних показах одягу та піар-кампаніях; в парфумах, що живуть і житимуть десятиліттями як ознака стилю; в ідеальних «дорогих» упаковках, а найголовніше – в якісних текстурах. Статут корпорації Chanel можна вважати своєрідною role model  для решту компаній у зародженні, розвитку та підтримці «класовості» та високого ґатунку у створенні предметів розкоші. 
Я задоволена всім, чим володію від Chanel і думаю, що ця марка стала для мене «провідною» і певним взірцем. 

Отож, Poudre Universelle Libre у відтінку 20 Claire - Translucent (для дуже світлошкірих – прекрасний відтінок) – це розсипчаста напівпрозора сатинова пудра з ефектом натурального сяйва. Відверто, на сьогодні це – найкраща пудра в моєму житті (без перебільшень). Я навіть проігнорую наявність тальку у формулі. Просто забуду про це. Пудра настільки  делікатного помолу, що гуртується у «пухові» комочки, але на дотик приємно «хрустка». Вона легка і невагома на шкірі. Коли я зняла захисну прозору плівку, то вирішила ножницями підважити сифтер, щоб мати цілковитий доступ до продукту. Проте, упаковка настільки міцна, що мені це не вдалося зробити. Натомість, «мавпочка» додумалась струсанути добряче корпус упаковки і пудра у достатній кількості просипалась через сифтер, що мене, тобто, її) дуже втішило.
А тепер, пару слів про ефект пудри на обличчі: вона ідеальна в якості фінішної пудри, бо містить в собі делікатний (як снігове панно проти сонця) шиммер – дрібнюсінькі блискітки, які видно лише під прямим промінням чи при штучному освітленні. Як наслідок, маємо елегантний ефект фотошопу та airbrushed skin
Poudre Universelle Libre – це приклад пудри, з якою неможливо переборщити, адже вона АБСОЛЮТНО не створює ефекту «запудреності» чи маски. Мій чоловік дуже не любить, коли я запудрюю обличчя. Каже, що в нього одразу ж спадає на думку мука чи цукрова пудра. Тому, донедавна я була змушена користуватись фінішними спреями, щоб ліквідувати надлишковий шар пудри. Проте, з Poudre Universelle Libre цього не потрібно, бо текстура ідеально прилаштовується до тону і осідає на обличчя мов вуаль – дуже влучне слово, щоб описати цю пудру. Я б не сказала, що вона ідеально матує шкіру. Все-таки, моя рисова пудра від Paese (люблю її рівносильно і вважаю цей продукт незамінним!!!) справляється з цим краще та надійніше. Натомість, Poudre Universelle Libre дає ефект «лелійної» доглянутої шкіри. Справді, ця пудра творить з тоном обличчя дива. При чому, не важливо, наносите Ви її поверх тонального, чи самостійно. Продукту в упаковці ДУЖЕ багато – аж 30 грам (вистачить на пару років для домашнього користування). Упаковка стильна і дорога. Навіть, власне, пудра пахне …дорого… іменними парфумами, напевне. Дозвольте про ціну промовчати, бо пальці трусяться, коли пишу про це). 

Стосовно мого вердикту, то ТАК, я від всього серця рекомендую Вам цю пудру і бажаю, щоб Ваші мрії завжди здійснювались!!!

You Might Also Like

5 comments

  1. Опис вражаючий! В якості Шанель жодних сумнівів, така пудра точно стала б зіркою туалетного столика. Та й ще на довгі роки з таким чудовим об'ємом. Вірочка, дякую що поділилася враженнями! Маю надію що доведеться спробувати цю якість.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Катрінко,бажаю тобі купуууу розкішної косметики

      Видалити