White Mandarin Цитрус Шампунь «Сяйво і Блиск»

10:41 пп

Відносно недавно познайомилась я із новою торговою маркою натуральної косметики White Mandarin українського виробника CHOICE. Окрім косметичних засобів по догляду за собою, компанія також створює якісні продукти харчування. Достойність виробництва затверджена низкою таких сертифікатів як ORGANIC та Ecocert. В процесі створення продуктів беруть участь лише натуральні складові, а відмінною рисою ідейності компанії є використання пророщених зерен різних злаків.

На мою думку, компанія має досить приємні продукти. Спробувала їхній гель під очі, про який ще писатиму та дещо із продуктів харчування. Можу впевнено стверджувати, що результатом задоволена. Сьогодні ж розповім про органічний шампунь ЦИТРУС для сухого і ламкого волосся «Сяйво і Блиск» http://white-mandarin.com.ua/product/shampun_serii_tsitrus. Я дуже люблю засоби по догляду за волоссям і часто випробовую нові цікаві продукти. Шампунь «Сяйво і Блиск», як заявляє виробник, м’яко очищує і зволожує сухе волосся. Містить у формулі воду розмарину, олію макадамського горіха та грейпфрута, і ще по списку багато «приємних» та корисних складових. Миюча основа (за рахунок чого піниться шампунь) – похідні натуральних олій та амінокислот. Рідина в міру густа, тому користуватись зручно. Не містить жодних парабенів, силіконів і т д). Кількість продукту в упаковці – 250 мл. Ціна – 133 грн.
Отож, мої враження від шампуню досить хороші, проте я не надто вдоволена ефектом. Тобто, по всіх обіцяних показниках, шампунь справді якісно та ніжно очищає волосся та шкіру голови (подразнень нема), але структуру мого волосся він не зволожує чомусь. Зі схожим складом інгредієнтів я очікувала розгладження, зволоження та насичення текстури. Як наслідок, після просушення, волосся легко розчісується, воно «сипке» та свіже. Натомість, в мене враження, що шампунь «Сяйво і Блиск» ОЧИЩАЄ якісно, але так би мовити, не живить. Тобто, нема сполук, які б робили волосини шовковистими. Думаю, справа не в тому, що продукт поганий, а в тому, що я підібрала невдалий варіант. Моєму типу волосся більше сподобаються «кремові» шампуні. Натомість, White Mandarin Цитрус більше припаде до душі ТОНКОМУ, сипучому волоссю, що потребує об’єму. Ось!!! Справді, цей продукт дає об’єм і певну «жорсткість» текстурі, а мені цього не потрібно. Від природи в мене густе і жорстке волосся, відповідно я потребую розгладження і зволоження. А ще, свіжої сипучості хочеться). Отож, шампунь я подарувала мамі мого чоловіка. Каже, що дуже задоволена результатом.
Мій вердикт – компанія створює якісну продукцію, назагал, і сміливо Вам рекомендую підібрати вдалий варіант.


You Might Also Like

8 comments

  1. А в мене взагалі біда з натуральними шампунями - моє волосся дуже довго звикає до таких натуральних продуктів. А мені не вистачає терпіння 2_3 тижні переходити з паклею на голові) Дякую за подробиці.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. от власне!! Натуральні складові якось "цікаво" впливають на волосся. Я всте-таки, люблю свій шампунь від Тянши!!!!

      Видалити
  2. Мне кажется, основная задача любого шампуня - очищение. Для всего остального есть маски, бальзамы, кондиционеры. Поэтому при выборе шампуня мне важно чтобы средство хорошо, но мягко очищало волосы и не вызывало их высыпания или зуда.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. так!!! Але навіть після бальзаму чи маски я відчуваю жорсткість волосся!!! При чому, користувалась цим шампунем неодноразово.

      Видалити
  3. Чула чимало позитиву про марку)
    Хочу познайомитись)
    Дякую, що розповіла про цей шампунь)

    ВідповістиВидалити
  4. Багато чула про цю марку. Я дуже добре сприймаю натуральні шампуні то треба і мені підшукати в марки щось для свого типу. Сертифікати косметика має серйозні. Вірочка, дуже дякую за відгук!

    ВідповістиВидалити