bareMinerals Mineral Veil

12:58 дп


Всі давно вже знайомі із «магічними» метеоритами від Guerlain в якості фінішної пудри і здатністю надавати обличчю сяйва, «розфокусовувати» видимі недоліки та розгладжувати поверхню шкіри. Я «метеоритів» поки-що не маю, проте знайшла хорошу альтернативу - bareMinerals Mineral Veil. Це – розсипчаста дрібнодисперсна мінеральна пудра блідо-рожевого відтінку. Текстура - суцільний ніжний ПУХ.
Для чого слугує «фінішна пудра»?

Майже будь-яка такого плану пудра містить в собі перламутрові (світловідбиваючі) частинки, що створюють на шкірі “airbrushed” ефект. Тобто, в нанесеному вигляді за рахунок відбиття світла від поверхні, візуально зникають розширені пори, дрібні зморшки та нерівності. Шкіра обличчя на вигляд молодша, м’яка, сяюча та доглянута. Також фінішна пудра додатково закріплює тональну основу для стійкішого ефекту.

Ціна за упаковку в Sephora – 22$
Наскільки актуальний продукт bareMinerals Mineral Veil в нашому косметичному житті? Відверто, це лише предмет розкоші. Назагал, можна обійтись без bareMinerals Mineral Veil. Проте, ефект «живого фотошопу» однозначно є. Я із захопленням ставлюсь до фінішних засобів, адже бачу позитивні візуальні зміни мого зовнішнього вигляду із цими продуктами. Крім того, розхід пудри дуже малий, отож, вистачить її надовго. Наношу продукт м’яким пухнастим пензликом, починаючи від вилиць і до центру. Стараюсь не зачіпати Т-зону, щоб не створювати ефекту додаткового блиску.

Отож, мій вердикт – такого плану косметичні речі вартує замовляти в якості подарунка на День народження, чи тому подібне. Не знаю, чи рекомендувати Вам цю покупку, бо жити без фінішної пудри можна. Проте, це дуже і дуже приємний, «жіночий» продукт) і життя з ним барвистіше, якщо можна так виразитись.




You Might Also Like

10 comments

  1. Довго ходила довкола цієї марки. Тепер точно хочу)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. пудра оця дуже делікатна і ніжна!!! дрібнюсінький помол! можете сміливо купувати)

      Видалити
  2. Без багато чого можна обійтись, але я люблю такі жіночі речі ). В мене із схожого лише пудра під очі від Elf, зараз розношую її і придивляюсь. Метеоритів теж не маю, але між ними і цією пудрою я б обрала цю ). Вірочка, дякую за відгук!

    ВідповістиВидалити
  3. О, ще один продукт бажання в мій віш-лист))) Дякую, Віро. А метеорити я також хочу, але більше через красиву баночку) Дівчата, такі дівчата.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. і фігурки))) от новорічні метеорити мали зірочки)

      Видалити
  4. Мінеральні пудри самі по-собі уже хороші. А якщо ще й задоволення приносять, то треба собі догодити покупкою)

    ВідповістиВидалити
  5. вона в україна де продається?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. або в українських інтернет-магазинах,або в посередників, або ж замовляти з європейських чи американських сайтів. Мені подруга придбала цю пудру в Нідерландах в інтернет-магазині

      Видалити