Intracosmed Viva Beauty CC Cream Light SPF30 для Vivasan

3:28 дп

Нещодавно відкрила для себе нового фаворита – СС крем, що виконує аж 5!!! функцій. Якщо коротко, то СС крем (“color correcting”) – це ЛЕГКИЙ крем із досить низькою тонуючою здатністю (пігменту відносно мало), проте тон обличчя вирівнює відмінно.


Viva Beauty CC Cream швейцарської компанії Intracosmed (по секрету і лише моїм читачам: виробництво цієї косметики здійснюється на тому ж заводі у Швейцарії, де й «елітні» марки «розливаються» і з «тих же» компонентів) по текстурі легкий крем світлого відтінку, зовсім не схожий на тональний, проте на обличчі «проявляє» свої маскуючі вміння, прилаштовуючись до природного тону. Вагомих недоліків не здолає, проте надасть шкірі сяючого вигляду і рівномірного кольору шкіри.
За що ж я полюбила цей тюбик?! Все просто - він може все!
1    База під тональний (праймер) – «повітряність» текстури і формули продукту передбачає невідчутність на обличчі, проте дієве розгладження, зволоження та захист епідермісу перед основним тоном.
      Захисний фактор SPF30 – для літа дуже потрібно. Запевняю, засіб абсолютно нежирний, попри високий рівень фільтрів. Формула продукту, радше, «водяна» і дуже ніжна.
3     Зволожуючий та живильний крем для середньо-зрілої шкіри – як елемент системи догляду за обличчям. Містить такі поживні складові, як вітамін Е,   лецитин, октокрилен та екстракт панкрація морського. Сприяє висвітленню пігментних плям і постійному покращенню стану шкіри.
      Легкий «літній» тональний засіб. Саме так я його використовую у тандемі з улюбленою рисовою пудрою від Paese. Цікаво так, мене запевняли, що після ненесення Viva Beauty CC Cream тонким шаром, одразу ж створиться ефект матовості шкіри. Зробила все згідно інструкції, проте моя шкіра, чомусь, вилискувала як новорічна кулька. Але після нанесення рисової пудри!!!!!!! на зони обличчя, де я, зазвичай, хочу ліквідувати жирний блиск, утворилася матова поверхня, яка МАТОВОЮ залишається більше 5!!!!!! годин. Тобто, маємо на обличчі ефект невагомої «броні», яка не дозволяє зонам жирніти у спеконту пору. Це все мої власні спостереження від використання Viva Beauty CC Cream.
5    Делікатний консилер під очі із живильним ефектом. Оскільки засіб володіє відбілюючими властивостями, можна маскувати темні кола під очима.


Я в захопленні від цього СС крему. Думаю, це ідеальний засіб для тих, хто не надто фанатіє від щільних тональних (тобто, взагалі не користується тональними засобами через так звану «шкідливість» для епідермісу), проте бажає трішки замаскувати недоліки (невидимим способом), трішки «попіклуватись», а ще - захистити обличчя від активних сонячних променів.

Мене вражає НЕВАГОМІСТЬ Viva Beauty CC Cream на шкірі. Абсолютно відсутнє відчуття «плівки» чи чогось зайвого. Запах відсутній також. Продукт не викликає алергічних реакцій і не закупорює пори. Ціна за 30 мл – 364 грн.

Отож, мій вердикт – дуже рекомендую Intracosmed Viva Beauty CC Cream Light SPF30 для Vivasan.


You Might Also Like

6 comments

  1. В Україні купувала? Відчуваю, що мені такий треба і вже))) якраз закінчується мій СС від Люмене, треба щось новеньке підшуковувати)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. в мене близька подруга може взяти тобі цей крем! сказати? крем абалдєнний!!!!!

      Видалити
  2. Вірочка, в тебе такі спокусуючі огляди завжди ). Чудовий кремчик! Не знайома з цією маркою нажаль.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. СС дуууже вартісний. А знайти його можна у Vivasan. Дякую))))

      Видалити
  3. Мені сподобався) Огляд чудовий)Дякую за деталі)

    ВідповістиВидалити