Lancôme Grandiôse Liner - Lancôme Grandiôse FAIL

4:02 дп

Піддалась я, наївна, чарам та обіцянкам рекламної кампанії нової підводки для повік від французького бренду Lancôme.
Власне кажучи, нову підводку я хотіла придбати вже давно і саме у вигляді лайнера, хоча ще залишилось пів скляної баночки «чорної мастики» від MAC. Виробник Lancôme (до слова, компанія на світовому ринку посідає одне з топових місць в ієрархії сегменту «люкс») запевняє, що новостворений Grandiôse Liner вирізняється з-поміж решту побратимів винятковою стійкістю текстури, високою пігментацією та легкістю в нанесенні, а матовий фініш на повіках зможе додати образу стриманої елегантності. А ще привабила мене оригінальність упаковки продукту – спеціальний механізм якось смішно вигинає середню частину корпусу підводки під певним кутом для чіткості та зручності в нанесенні. Змити макіяж можна простою водою, адже основу формули становить вода. Відтінків аж три – чорний, синій та коричневий. Одним словом, я «клюнула» і обрала чорний варіант. Ціна за одиницю (відверто, мені аж соромно) – 30 євро.
Ви знаєте, за 30 євро ця підводка зобов’язана вимальовувати «золоті стрілки», а під час макіяжу повинна звучати райська музика. Можливо, я гіперболізую, але бодай приблизного ефекту я очікую від «люксових» продуктів. Звісно, дальше по тексту я детально опишу Вам всі якості Lancôme Grandiôse Liner, але оскільки мене переповнюють емоції, «виплесну» коротку характеристику продукту – він …нездалий (гав…ий). Пензлик, що промальовує стрілочки, має середню товщину (як на мене, зручніше, коли тонший) і НЕ гнучкий достатньо, щоб ЗРУЧНО нанести підводку на повіки. Вважаю, що простір між віями промальовує неякісно. Одним словом, мені не надто зручно користуватись цією підводкою. Наступне – текстура. Маємо водянисту, «так собі» пігментовану і не завжди однорідну рідину. У зв’язку з тим, що пензлик негнучкий, лінія промальовується із ненависними мені ЗАЗУБРИНАМИ та неоднорідними полосами на самій лінії стрілки. Уявіть, що у Вас настрій на тонесенькі (делікатні) стрілочки. Ось ви їх наносите, але нерівно (рідина взагалі неподатлива, бо ж водяна!!!). Одразу виникає необхідність або підтерти лінію ватною паличкою (і створити «бруд» на повіках), або ж домалювати рівніший, але товстіший варіант. І найголовніше, що мене розлютило не на жарт – це стійкість підводки. А точніше, цілковита відсутність стійкості. Не повірите, але вже через годину з повік почали спадати КЛАПТІ від нанесеної підводки. Це не жарт!!! Очевидно, оскільки текстура має водяну основу, вона тому й нестійка. А нам, споживачам, це НАЩО, скажіть на милість – ваша водяна основа? Нам потрібно промалювати красиві стійкі стрілочки і бігти по справах. Вже через три години «хвостики» стрілочок наполовину стерлись. Самотужки!!!! І так, це правда, текстуру з повік можна легко змити чистою водою). «Легко» - це одним помахом ватного диску.
Одним словом – я дуже НЕ рекомендую Вам жахливу підводку Lancôme Grandiôse Liner.




You Might Also Like

7 comments

  1. Ех, як жаль( Як на мене, за таку ціну лайнер мав би бути хоча б стійким... Дуже сумно( Дякую за огляд, жаль, що довелось розчаруватись.

    ВідповістиВидалити
  2. Нічогенький собі люкс. Дякую за огляд. Не засмучуйся! Дуже шкода що так.

    ВідповістиВидалити
  3. Ой журба. Ціна справді кусається. Дизайн цікавий, але з такою якістю жоден дизайн не рятує(

    ВідповістиВидалити