RIMMEL Scandaleyes Eye Shadow Stick in Trespassing Taupe

7:53 дп

В оцій статті - https://makemeupvira.blogspot.com/2016/06/urban-decay-eyeshadow-primer-potion.html я натхненно оспівувала ефективність бази під тіні від Urban Decay Primer Potion. Від щирості своїх слів я не відмовляюсь, адже база справді «крута». ПРОТЕ, юхуууу) Я знайшла набагато кращий варіант в 4 рази!!!! дешевше (блогер Маша – https://www.youtube.com/channel/UCFgK4tB6ybxG0-oJKlsKQlQ щиро дякую).

Йде мова про кремовий олівець-стік від британської фірми RIMMEL Scandaleyes Eye Shadow Stick у відтінку Trespassing Taupe. Зверніть увагу!!! Овації стосуються ЛИШЕ конкретного відтінку Trespassing Taupe! Ціна на Amazon – 5.40$
Сиджу і думаю, з чого розпочати!!!) Не уявляєте, наскільки дивовижна текстура цього олівця. Коли роблю свотч на руці чи наношу його на повіки, то грифель ТОПИТЬСЯ, мов ніжне вершкове масло. Відтінок – маємо ДУЖЕ красивий нейтрально-тауповий матовий тон, що слугує як повноцінні тіні для «макіяжу нашвидкоруч», або ж як ГЕНІАЛЬНА!!!! база під будь-якого відтінку тіні чи пігменти. Що стосується слугування цього олівця як бази, то він НЕ змінює відтінку тіней, які Ви наноситимете поверх нього. Швидше, навпаки підсилить та розкриє глибину. Стійкість – відмінна! Текстура винятково якісна. Я дуже не люблю, коли кремові тіні у стіку нагадують пластилін і наносяться на повіки комочками. Trespassing Taupe ковзає по шкірі плавно, рівномірно розподіляючи текстуру, добре розтушовується і засихає на шкірі мов ФАРБА. Але фарба у хорошому сенсі цього слова. Маю на увазі, що текстура взагалі не відчутна на повіках і ДУЖЕ комфортна. 
Відверто, я закинула свою базу від Urban Decay. В цій статті я НЕ надто Вам її рекомендую, бо варіант RIMMEL Scandaleyes Eye Shadow Stick in Trespassing Taupe набагато кращий у всіх відношеннях. Це просто розкішний олівець.

Мій вердикт – негайно купуйте і насолоджуйтесь)


You Might Also Like

13 comments

  1. Люблю такі текстури в якості бази) Ще хочу роздобути MAC Paintpot) До речі, гарна новенька тема блогу)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Про MAC Paintpot я давно "думала") можливо, колись спробую) дякую

      Видалити
  2. Спасибі за підказку! Обов'язково пошукаю)
    А фото з макіяжем є?Дуже хочу побачити як він виглялає соло і під тінями)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. зроблю пізніше, бо зараз в мами і косметики з фотоапаратом не брала зі собою!!! Запевняю, що на повіках олівець виглядає круто

      Видалити
  3. Так, і я вимагаю фото на очах) бо шось собі слабо уявляю)

    ВідповістиВидалити
  4. Крутий колір. Та по опису неймовірно цікава база виходить. Вірочка, дякую що розповіла.

    ВідповістиВидалити
  5. Текстура и цвет очень понравились) Я бы хотела ещё фото с макияжем увидеть.
    Спасибо за обзор, присмотрюсь к этому карандашику!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. макіяж зроблю обовязково пізінше, бо перебуваю за межами Львова) дякую

      Видалити
  6. 😃бачила, дівчатка цікавились, де можна придбати)) живу в Лондоні, могла б придбати і не тільки олівчики)) також зустрічалось, шо певні компаніі щомісяця чи якось так розсилають коробочки на тестування і коментарі фото чи шось в тому дусі)) хоча я не ознайомлювалась з правилами та умовами) пошукаю, поділюсь інфо) 😊

    ВідповістиВидалити
  7. https://www.facebook.com/BirchboxUK/
    Здається, ось це))
    Можливо комусь цікаво ))

    ВідповістиВидалити