John Frieda Shampoo

1:12 дп



Відтепер можу впевнено стверджувати, що саме шампунь!!! (не маска-бальзам-олійка-лак-пінка і т д) становить основу вдалого «вкладання» волосся. А що таке хороша «укладка» на щодень, чи загалом хороше волосся? Я дійшла до висновку, що це коли Ви помили волосся вдало підібраним шампунем, нанесли (або не нанесли) бальзам, просушили (або не просушили) «своє багатство», а пасма всеодно очищені, легкі та розгладжені. Вони «вдоволено» і гармонійно лягають одне на одного, створюючи красиву об’ємну композицію, яка наповнює Вас неймовірним відчуттям впевненості. А весь секрет ну дуже навіть не секрет) – класний шампунь.
Я давно знала про існування бренду John Frieda, який був заснований ще у 90-х. Перший салон відкрили у Лондоні в 1976. Пізніше слава про бренд поширилася у всьому світі. Марка спеціалізується винятково на засобах для волосся – для мене цей факт дуже надихаючий, «професійний» та переконливий. Детальніше про історію компанії можна прочитати тут - John Fieda
Я обрала варіант шампуню для брюнеток – Brilliant Brunette Visibly Brighter. Виробник стверджує, що у формулі продукту міститься екстракт нагідків та мед, а ще «золотистий» пігмент, який поступово підсилює природний відтінок волосся брюнеток.
Мої враження від шампуню дуже хороші! Це один із варіантів, який справді ЖИВИТЬ та РОЗГЛАДЖУЄ текстуру мого волосся. Стосовно посилення тону, то видається мені, що його нема аж надто. Проте, БЛИСК та ЛЕГКІСТЬ однозначно присутні. Шампунь добре піниться, ідеально очищає шкіру голови, одночасно зволожуючи епідерміс та волосини. А ще вражає мене ефект після просушення: волосся лягає «правильними» хвилями (які мені особисто до вподоби) без додаткових «вкладальних» маніпуляцій. Зазвичай, після етапу шампуню, я використовую маску з кератином від одеського бренду DUSHKA (про цей продукт писатиму пізніше) і ефектом ДУЖЕ вдоволена. 
Шампунь від John Frieda коштуватиме орієнтовно 300 грн, якщо замовляти зі Штатів. Кількість продукту досить велика – 245 мл. Однозначно замовлятиму ще і ДУЖЕ Вам рекомендую!)


You Might Also Like

7 comments

  1. О, якраз хотіла спробувати цей шампунь) закінчу всі свої баночки і візьму) дякую за відгук)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. лише він не дуже "натуральний"- май на увазі!!! Але дійсно класний

      Видалити
    2. Натуральні шампуні з мого волосся роблять солому)) Тому мені такий підійде))

      Видалити
    3. в мене та ж ситуація!!!! аж нерви іноді беруть

      Видалити
  2. Теж люблю коли шампунь вкладає волосся так як треба, тільки раз такий мені траплявся. Вірочка, дякую за пораду! Я взагалі чула про цю марку гарні відгуки. Впевнена вона тога варта!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. я взагалі чула від відомого блогера,що це одна із найкращих компаній по догляду за волоссям на ринку

      Видалити
    2. Автор видалив цей коментар.

      Видалити