Forever Sunshine by Bath and Body Works

8:17 дп

Молочко, скраби та креми для тіла – це вже рутина в нашому косметичному житті. Для мене ці засоби стали необхідністю. За весь час користування різнотекстурними кремами для тіла, я встигла окреслити для себе декілька критерій, що становлять основу ідеального для мене продукту. Важливо, щоб крем для тіла був поживним, але не жирним. Тобто, після нанесення на шкіру, засіб повинен цілковито поглинутись епідермісом, при тому не залишити зайвої плівки на поверхні. Текстура продукту не може бути надто рідкою, а ще – запах. І тут два варіанти: або запах мені справді подобається (і я від нього не задихаюсь), або ж краще, щоб він був відсутній, чи легкий та свіжий (що більш ймовірно).
Дуже хороший варіант я знайшла у Bath and Body Works - triple moisture body cream. Продукт хоча й має доволі інтенсивний аромат, але «смачний». Текстура в міру густа, проте поживність формули повністю з’їдається шкірою. Буквально через три хвилини після нанесення шкіра насичена і зволожена – дуже комфортні та приємні відчуття. Кількість продукту – 226 г. Ціна – орієнтовно 200 грн (з Америки замовляла знайома пані Ольга).
У склад крему входить зволожуючий комплекс на основі молочних протеїнів, насиченого масла із рисових висівок та екстракт ягід асаї.
Я дуже люблю натуральні аромамасла і часто використовую олію пачулі (підтягує та живить епідерміс) у догляді за тілом, додаючи три краплі до певної кількості крему для тіла від Bath and Body Works (чи будь-якого іншого). Також, іноді додаю справжню олію рози, але лише трішки, бо вона досить дорога (використовую тільки справжню та якісну). А ще полюбляю додавати до основного крему пару «горошин» Aloe 99% Soothing Gel by Holika Holika, про який вже писала. Таким чином, отримую додаткову вологу. 

Отож, мій вердикт - Bath and Body Works дуже мені до вподоби і рекомендую покупку 100%.




You Might Also Like

11 comments

  1. Не пробувала креми для тіла Bath and Body Works та дуже полюбила декілька спреїв для тіла.
    Спасибі, що розказала)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. спреї добре зволожують?

      Видалити
    2. Я б сказала добре освіжають.
      Влітку не люблю користуватись важкими парфумами, а ці парфумовані спреї не погана альтернатива, якщо підібрати аромат до вподоби)

      Видалити
    3. зараз я "помішана" на спреях

      Видалити
    4. Аналогічно) Щей у Bath and Body Works такі об'єми спреїв, що закінчити їх ну дууже важко)

      Видалити
  2. Я вже давно хочу з Bath and Body Works познайомитися. Вірю всім гарним відгукам, от чогось в мене душа лежить до цієї марки )). Вірочка, дякую за відгук!

    ВідповістиВидалити
  3. С этим брендом знакома только по санитайзерам, но люблю их оочень сильно)

    ВідповістиВидалити
  4. Чула про цю марку море позитиву) При нагоді хочу спробувати

    ВідповістиВидалити