Lémore Vegan Company

1:14 дп

Дочекалась я свій «піар-пакет» з продуктами для обличчя та тіла із сонячної Каліфорнії від компанії Lémore http://www.lemorebeauty.com/ По суті, це моя перша співпраця із косметичними брендами і вона надзвичайно … гармонійна та сповнена доброти. Очевидно, засновники Lémore стануть для мене своєрідним «маркованим» взірцем моделі співпраці блогера із PR-менеджерами. Тепер я «підсвідомо» прагну допомагати лише тим брендами, які «несуть» у своїх продуктах посил любові, чистоти та гармонії; які показують глибокий концепт (ідейність) та «високий клас» навіть у деталях. Я дуже зворушена від руки написаною листівкою від креативного директора Lémore, в якій він особисто передає привіт в Україну. Навіть під час ділової переписки я відчувала та відчуваю повагу, турботу та віру у добро.

Кредо Lémore звучить так: «Breath & let sunshine enter your Heart». Гарно, правда? І дуже глибоко. Ідейністю виробництва продукції є веганство у класичному його розумінні (підозрюю, засновники бренду точно вегани)). Асортимент подукції хоч і невеликий, але «добірний», якщо можна так висловитись. У створенні формул кремів для тіла, бальзамів та флюїдів використовуються лише високоякісні натуральні рослинні масла та екстракти. ВСІ інгредієнти «живі» (не проходять термічної обробки – лише холодний віджим). Звісно, відсутні будь-які токсичні/хімічні елементи, ароматизатори et cetera і формули продуктів не тестуються на тваринах.
А тепер детальніше про Good Morning Body Butter. Інгридієнти видно на фото. Бальзам-масло позиціонується як засіб для тіла. Текстура дууууже щільна і нагадує мазь. Думаю, горошину бальзаму варто змішувати із молочком чи кремом рідшої текстури (звісно, за бажанням). Пахне винятково натуральними маслами. До слова, я обожнюю трав’яні арома-масла (писатиму пізніше) і можу запевнити, що продукт справді «натуральний». Запах масла для тіла – свіжо-евкаліптово-лавандовий (заспокійливий). Мої враження – відверто, мені шкода «вимазувати» цей засіб на тіло просто так. Справа в тому, що креми з ТАКИМ СКЛАДОМ вважаються лікувальними. Ними можна усунути дерматити, псоріаз, сухість, властиву зимовому періоду і тому подібне. Радше, я «зі спокійною душею» використаю його для ніжної шкіри моєї дитини винятково за потребою.
А тепер розповім про неймовірний серум-олійку для обличчя Awakening Facial Serum. Вже традиційно, скажу наперед, що божеволію від цього засобу. Знову ж таки, «властивості» та склад не описую, бо «нудно читати» - все видно на фото. Мої враження дикі!!!). Почнемо з того, що все своє свідоме життя я мала проблемну жирну шкіру і думка про нанесення на обличчя продуктів із ЖИРАМИ накликала на мене істерику. Проте, кажуть, мудрість приходить з роками))). Виявляється, натуральні рослинні масла та есенції ПОТРІБНІ всім типам шкіри незалежно від віку, адже вони БАЛАНСУЮТЬ шкіру – «вирівнюють» режим дермальних обмінних процесів. І я переконалась в цьому на собі. Цей диво-серум – суцільний набір корисних олійок, який ЧУДОВО зволожує та живить шкіру обличчя. Потрібно буквально 2 крапельки, щоб регулювати стан дерми. Я пробувала наносити його зранку під макіяж – тональний «лягає» відмінно (і нервам спокійніше, що першими в глибину шкіру проникли «корисності», а не «штукатурка»). Лише, серуму потрібно дуже трішечки, щоб шкіра не виглядала масною. Також наносила на вечір замість крему. Як наслідок, зранку шкіра «сита» і … підтягнута. А ще я спостерігаю зменшення висипань. Одним словом, я ДУЖЕ задоволена, запевняю.
Ви знаєте, тема веганства і «всього натурального», насправді, дуже справжня і правдива. Вона лежить в моїй душі однозначно, але я морально не готова до цього (поки). Не уявляєте, скільки разів я поривалась не їсти м’яса і вести тільки «здоровий» спосіб життя. Але ж є!!!!!!!!!!! люди, які становлять беззаперечний приклад «здорового» життя. Зверніть, прошу Вас, увагу на одну блогерку-канадійку, яку звати Сара. Ось посилання на її ютюб-канал - Holistic Habits Вона розповідає, що в юності мала жахливу шкіру і лише веганство та НАТУРАЛЬНА косметика створила її … оновлену. Просто подивіться на шкіру, волосся, тіло… Прислухайтесь до неї, до мови, жестів, міміки. Іноді мені видається, що ця дівчина прийшла до нас з інакших світів і хоче власним життям показати ДОБРИЙ варіант моделі життя. 

Одним словом, я дуже натхенна) Ура)!


You Might Also Like

6 comments

  1. Вірочка, твоє натхнення дуже передається! Я вражена листом та теплом від нього, в мене не дуже великий досвід спілкування з PR-менеджерами, але такий лист мене б дуже зворушив. Засоби теж чудові і їх склад в цьому переконує. Я якраз обожнюю таку косметику. Дякую дуже! Добрий пост!

    ВідповістиВидалити
  2. Очень красивый обзор! Я полностью согласна, что нет ничего лучше натуральной косметики, сама такой уже год пользуюсь и нарадоваться не могу:) более того, мне даже кажется, что сейчас, в 30 лет, моя кожа благодаря ей выглядит лучше, чем в 20. Ошибки юности... жалею только, что раньше не пользовалась качественными средствами.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую Вам!!! Ви не повірите, але з цим серумом моя шкіра змінилась моментально і я дуже натхненна вести дійсно здоровий спосіб життя!

      Видалити
  3. Присмотрюсь к марке. ОЧень вдохновил обзор.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Продукти дуже "теплі" і дійсно ефективні! Я рада, що змогла допомогти Вам)

      Видалити