#the ride or die makeup tag

12:15 пп

Підтримую ініціативу топової блогерки Jaclyn Hill - Video і перелічу Вам мої косметичні продукти, які люблю винятково сильною любовю. Поняття “Ride or diesomething” містить у своїй основі річ (чи певну кількість речей), без якої неможливо обійтись (синонім – “holy grail”). Одного дня, будучи достатньо “lucky”, або ж спробувавши безліч…чогось, Ви врешті решт віднайшли свого беззаперечного улюбленця. Іноді так званих «фаворитів» назбирується багато, проте ідея тегу полягає у виділенні одного-єдиного атрибуту в конкретному сегменті, який робить Вас красивими/щасливими.
Я можу впевнено стверджувати, що знайшла чарівні (для мене особисто) продукти, якими користуюсь із радістю, інтенсивність якої можна порівняти хіба що з емоціями у ситуаціях, коли Ваша подруга чи друг без попередження принесли пляшку шампанського і Ви от-от його куштуватимете!!!!))))
Одним словом, стаття буде трішки довгенькою, перепрошую за це.
Фактично, всі продукти я описувала детально у оглядах.
Отож, «серію» речей, що мають у моїй колекції статус «єдиного та неповторного» розпочинає СС-крем від швейцарського бренду Viva Beauty. Без сумніву, вважаю цей продукт геніальним!!!!! Назагал, я мрію про повноцінний тональний крем. Розглядаю варіанти від Urban Decay або ж Armani - Luminous Silk Foundation. Проте, на весну-літо-осінь СС, про який детально писала, для мене незамінний!!!! у тандемі з рисовою пудрою. Прошу повірити мені на слово.
Тіні, без сумніву, Makeup Geek, адже вони відносно недорогі, проте якість ЛЮКСОВА (люкс іноді не дотягує до рівня Makeup Geek xoxo), запевняю. Одночасно, люблю свою «шоколадну» палітру TooFaced.
 
Консилер від Estee Lauder Double Wear буквально розкішний. Він щільний, але дуже реалістично огортає ніжну шкіру, приховуючи ВСЕ. Не віриться, що на обличчі присутній маскуючий засіб.

Чорна матова підводка від МАС Blacktrack Fluidline (живе в мене вже 3!!! роки) – віддано люблю і поважаю за безкінечну кількість продукту в упаковці – 3г (це немало), стійку та податливу текстуру (легко малювати стрілочки) і високу пігментацію. Іноді, коли потрібно, додаю капельку Duraline від Inglot (потрібна річ, вважаю) і текстура «оживає». 

Про олівчики Chanel недавно писала в блозі. Як не крути, вони чудесні!! – мякі, але «характерні», високопігментовані, а ще враження, що безкінечні в користуванні. Оскільки грифелі в обидвох олівцях під час підгострення не ламаються, то марнування продукту мінімальне. А ще, на обличчі вони виглядають «дорого». Люблю їх)

Вважаю, що бальзами для губ від Carmex найефективніші для інтенсивного та майже миттєвого відновлення шкіри губ. Не дарма їх так люблять візажисти.

База для тіней ПОТРІБНА, запевняю, якщо бажаєте, щоб тіні цілковито показали свій потенціал та красу на повіках. Навіть «дорогі» тіні БЕЗ бази на повіках тьмяні і виглядають «дешево». З базою – круто. Одна із варіантів баз від Urban Decay Primer Potion вважається однією із найкращий на світовому ринку (маю і люблю). Ще поважають праймери для тіней від МАС – хочу спробувати, коли закінчиться від Урбан.
Маю досить немалу колекцію чудових!!!! рум’ян, але беззаперечним моїм фаворитом є запечені мінералізовані рум’яна від МАС у відтінку Dainty. О небо!!!! Вони неймовірні. І неймовірне у них ВСЕ – упаковка, текстура, складний!!!!! і неоднозначний, але красивезний відтінок. А що вони творять з обличчям!!!! Цей продукт надає шкірі свіжості, благородства і моделювання (в даному випадку, омолодження) лише 3 порухами пензлика. Я запевняю Вас, що придбавши лише ці одні рум’яна, ви не захочете інакших. Ви закохаєтесь в Dainty. Ношу їх «соло» із улюбленим СС. Так, не дешево, але того вартує). На фото свотч Dainty знаходиться найвище. Решту свотчів - це палітра Cheekathon Benefit - теж крута.

Стосовно хайлайтерів, то вагалась між «Мері» та MAC Lightscapade. Переміг МАС, хоча «Мері» люблю дуже. Різниця між ними колосальна: «Мері» красива своєю «біііііііііііііім»-інтенсивністю та вологістю, а МАС – уособлення «денності», ніжності та елегантності. «Мері» наношу на вечір, МАС чи Laura Geller French Vanilla на день. А ще в мене думка, що «Мері» може підкреслити текстуру шкіри, коли є висипка. МАС ніколи нічого не підкреслює, хоча теж доволі не «слабенький» у здатності відбивати світло. На свотчі справа - "Мері", а зліва - МАС.
З бронзерів обрала TooFaced Milk Chocolate Soleil, тому що на блідій шкірі він один із найбільш реалістичних та благородних (текстура матова), хоч трішки «теплуватий». Я переконана, що цей бронзер «дихає» розкішшю (але я всеодно марю культовим бронзером Soleil Tan de Chanel). До слова, близька подруга придбала собі цей бронзер. Каже, що він рудий!!! як рудий кіт))), але класнючий. Виглядає на обличчі дорого, на засмаглому, зокрема.
«Самозванний» скульптор від МАС у відтінку Harmony вважаю ідеальним для моделювання обличчя. Завжди використовую для вечірнього макіяжу. В майбутньому хочу спробувати продукт від Dolce&Gabbana у відтінку Tan. Кажуть ті, хто має, що цей продукт «малює» винятково реалістичну тінь. 
З помад незамінною вважаю МАС у відтінку Velvet Teddy – матовий глибокий нюд.
Необхідними для будь-кого є набір пензликів для макіяжу. Я ДУЖЕ люблю компанію Morphe, але в майбутньому обов’язково придбаю собі парочку «люксових» японських ручної роботи Hacuhodo. Це МРІЯ, а не пензлики.

Дякую, що дочитали цю тираду)


You Might Also Like

17 comments

  1. Вражає і кількість, і якість твоєї косметики)) Бачила ти й мені в Інста передала естафету) З радістю приймаю)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую,я дуже хочу передати цю радість та натхнення всім навколо,а особливо тим,хто любить косметику. Чекаю твоєї статті😃

      Видалити
    2. дякую,я дуже хочу передати цю радість та натхнення всім навколо,а особливо тим,хто любить косметику. Чекаю твоєї статті😃

      Видалити
  2. Бронзер может выглядеть по разному, в зависимости от подтона кожи. Разрекламированный Harmony MAC на мне желтушно- охристый, т.к.имею розовый подтон. И Бронзер от Chanel рассчитан на француженок, у которых подтон кожи жёлтый и оливковый (в основном), в отличие от англичанок. Я пользуюсь тенями от Inglod, в качестве скульптора. Очень классный оттенок есть, в тройном рефилле.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. не знала таких деталей!!! дякую! а який номер Inglot?

      Видалити
    2. Мій підтон більш нейтральний, тому Хармоні на мені виглядає як скульптор-бронзер. До речі, в МАС є більш делікатний варіант скульптора для дуже блідошкірих - Baby Don't Go. Його має моя подруга, я пробувала і Хармоні більше люблю.

      Видалити
  3. Дуже цікавий пост! Така гарна косметика, палеточка румян дуже сподобалася! Зберу докупи своїх улюбленців і перейму естафету )). Вірочка, дуже дякую що запросила!

    ВідповістиВидалити
  4. классные продукты))
    без большинства из них я тоже не могу обойтись- обожаю mac hightscapade и Mary-lou manizer! планирую приобрести такой же скульптор мак, много хорошего о нем читала :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. и кстати присоединяюсь к словам о D&G -tan - он реально очень классный! рекомендую попробовать

      Видалити
    2. косметичні море бездонне- хочеться зануритись з головою

      Видалити
    3. косметичні море бездонне- хочеться зануритись з головою

      Видалити
  5. D&G -tan я тоже очень хочу попробовать! И тени Мейкап Гик! Классный,ёмкий и интересный пост, большое спасибо!
    http://www.satupanda.com

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Прошу. Мейкап Гік справді вигідною замовляти і відтінків море)😃

      Видалити
  6. Вау, на фотографіях просто мрія кожної дівчини. Я ще не "доробилась" до настільки дорогих засобів, але з задоволенням почитала і надихнулась. Бальзам Carmex мій улюблений! Дууууууууже крутий!
    Гарний пост і класні засоби :)

    ВідповістиВидалити