Spray Conditioner Aloe Vera

7:18 дп

Оскільки я нечасто користуюся стайлінговими засобами для волосся типу лаків, пінок чи воску (не хочеться «обтяжувати» текстуру), вирішила придбати альтернативу – спрей-кондиціонер із досить натуральним складом. Структура мого волосся пориста, тому часто я змушена пригладжувати окремі волосочки во всій довжині для ефекту шовковистості. Знаю, що ефективно використовувати поживні олійки чи масла по всій довжині локонів (крім коріння), але захотілось мені засобу у вигляді спрею. Крім того, виробник обіцяє захист волосся від сонця (як наслідок, сухості та вицвітання кольору).
Обрала органічний спрей-кондиціонер від компанії Cosmos Organic Ecocert Greenlife із гідролізованим кукурудзяним крохмалем та екстрактом цукрових буряків (детальний склад продукту на фото). Хотілося мені додаткового зволоження, кондиціювання і найголовніше – захисту від ультафіолету.
Отож, мої враження від продукту досить хороші, проте не можу стверджувати, що життя без цього засобу неможливе. Відверто, я банально забуваю ним користуватись (віднедавна спеціально ставлю на видне місце як нагадування). Але продукт досить непоганий по всіх параметрах. Якісний пулівезатор видає достойну порцію рідини у вигляді дуже дрібненьких краплин. Для моєї довжини до плечей достатньо трьох пшиків). Спочатку пасма виглядають зволоженими, але цей ефект зникає швидко. Чи ефективно пригладжує неслухняні волоски? – так собі, якщо чесно. Проте, однозначно не обтяжує і не залишає неприємної липкості. В цьому 100% переконалася. Захист від сонця? Хм… навіть не знаю. А справді, як можна перевірити, чи спрей для волосся із заявленими властивостями термозахисту дійсно працює? Я точно «працюю» комплексно (шампуні-кокос-бальзами-маски-спреї) над постійним покращенням мого волосся. Чи захищає його оцей спрей поза синергією засобів – сказати непросто.
Купувала засіб у Львові в «Антошці». Ціна – орієнтовно 200 грн. Не знаю, чи рекомендувати Вам цю покупку. Вважаю, що можна прожити і без цього спрею, проте користуватися такого плану засобами дуже приємно насправді.


You Might Also Like

5 comments

  1. Я тоже никогда не бываю уверена в действенности подобных средств (а хотелось бы). Но, может они все-таки работают;) Спасибо за обзор:)

    ВідповістиВидалити
  2. В мене шампунь був з ромашкою цієї марки - сподобався. Вірочка, дякую за відгук! Марка гарна, думаю їй можна вірити.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. в такому випадку,користуватимусь впевнено,бо вірю тобі,Катя

      Видалити
    2. Автор видалив цей коментар.

      Видалити