Фарбування брів з RefectoCil у відтінку 3 Natural Brown

12:51 дп

Сьогодні в моді густі («натуралістичні»), але в міру «графічні» брови. Це означає, що бровна дуга повинна мати об’єм і хорошу ширину за рахунок великої (так би мовити) кількості волосків, але це «багатство» розміщене у чітко сформовану бровну лінію із делікатним вигином. Вважаю, що ця форма брів прикрасить і вдало «переформатує» будь-який тип обличчя. Вона як прекрасна альтернатива смішним «хробачкам» чи «шнурочкам».

Якщо розглядати мій типаж зовнішності, то мені дуже бажано оформляти брови, всупереч браку часу чи елементарним лінощам). В силу того, що мій природний колір волосся – русявий, а брови світліші, не підкресливши їх, я виглядаю блідо. В арсеналі маю декілька способів: помадка для брів Dipbrow Pomade від Anastasia BH – отримую насичені, «активні», «вечірні» брови; олівець від Chanel – набагато м’якший, «денний» варіант; а ще – дуже хороша фарба для брів (разом із окислювачем). 
Я довго вагалась, чи взагалі потрібна мені фарба для брів. Думала-думала, і все ж придбала RefectoCil Eyelash and Eyebrow Tint у відтінку 3 Natural Brown. Скажу одразу, що моїй радості немає меж з багатьох причин. По-перше, цей засіб дуже якісний та ефективний. По-друге, брови отримують чудесний відтінок, і по-третє – фарба для брів – це рай і спасіння для тих осіб, хто дуже зайнятий, або ж для тих, хто дуже лінивий.
Отож, детальніше про фарбу RefectoCil і ефект від її використання. Відтінок 3 Natural Brown має середньо-холодний підтон глибокого каштанового відтінку. І це чудово, адже я не люблю рудуватих брів попри мою «нейтральну» зовнішність. Перед тим, як надати бровам відтінку, рекомендую «підщипати» зайві волоски, або ж провести повноцінне створення форми брів. Процедура пофарбування дуже проста (інструкція є): в плоску тарілочку я випускаю 1 см фарби з тюбика, додаю 5 капель окислювача, розмішую і тонесенькою паличкою, що в комплекті, акуратно наношу рідину на сухі брови. Декілька порад: щоб одразу отримати акуратні брови, намагайтесь наносити фарбу чітко по лінії брів, а залишки рідини за межами бровної дуги підітріть вушними паличками. І ще – щоб уникнути смішного «ефекту П’єрро», не наносьте багато фарби на основу (голову) брови. Профарбуйте акуратно лише волоски, а шкіру не чіпайте. Тривалість процедури – 15 хв (це я собі визначила). Пізніше, беру змочений теплою водою ватний диск і змиваю фарбу.
Майте на увазі, що в перший день після пофарбування брови дуже «активні» та насичені; виглядають густішими, ніж є насправді за рахунок зафарбування шкіри пігментом. Проте, наступного дня і впродовж мінімум 10 днів можете не турбуватися про вигляд своїх брів – вони матимуть красивий глибокий рівномірний колір і підкреслену форму. Мені ДУЖЕ до вподоби «ефект натуральних багатих брів», який дає ця фарба. Купувала її в Iconic Studio (Львів) за орієнтовно 350 грн. (На фото на повіках у мене "яскрава демонстрація" олівчика-тіней-бази від Rimmel Scandaleyes у відтінку Trespassing Taupe, про який вже писала у блозі).
Користуюсь фарбою досить часто вже майже пів року. За весь час використання не було жодних алергічний реакцій чи надлишкового випадіння волосків. Я вважаю, що засіб RefectoCil досить делікатний, але дуже ефективний і «рука тягнеться», щоб ним користуватись. А ще, кількість засобу дуже велика – і фарби, і окисника БАГАТО, тому сміливо можете поділити користування разом із подругою чи сестрою.
Мій вердикт – дуже рекомендую!!!!

You Might Also Like

10 comments

  1. Фарба така руденька в тарілочці, а на бровах - красивий попелястий колір) Краса) Я ніяк не насмілюсь на таке, боюсь прогадати з відтінком.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. я дуже задоволена!!! На бровах абсолютно не рудий підтон. Єдине, фото результату трішки ...дивне) сорі

      Видалити
  2. Хороша фарба, сама раніше такою ж малювалась. Але нині мені якось легше заповнювати брови тінями, так більше подобається) Але брови-бровами, а ось олівець-базу я таки зацінила) дякую)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. купуй не вагайся олівець Ріммель!!!!!!! він як масло

      Видалити
  3. Десь раз в місяць ходжу на корекцію і мені фарбують цією фарбою брови) Дуже люблю її, бо від якоїсь з фарб мала алергію і жахливі висипання)
    Мені ще дуже подобається що в моєї майстрині є спеціальна рідина, яка змиває фарбу і вона от цю основу брови малює як все, а потім підтирає, поки мене не задовольнить ефект)

    ВідповістиВидалити
  4. Краска продаётся в интернет-магазинах, по 130 гр. А окислитель, который они навязывают за дикие деньги, т.к.якобы, подходит только он, можно смело заменить обычной перекисью из аптеки, за 4 гр..

    ВідповістиВидалити
  5. Я олівцем та тінями користуюся, але такий варіант мені подобається. Треба колір хіба що підібрати. Вірочка, дякую за пораду. Бачу що й самій можна фарбувати.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. до речі, з пофарбованою основою можна просто підкреслити олівцем межі брів і все!!!!) дуже зручно

      Видалити