Порівнюємо хайлайтери від Laura Geller та The Balm

10:14 дп

Публікую цю статтю спеціально для тих, хто у пошуках класного!!!! хайлайтера  в оптимальній кількості продукту в грамах та співвідношенні ціни/якості. Буквально вчора у мережі магазинів LovaLova натрапила на відомий хайлайтер від американського бренду Laura Geller саме у відтінку Guilded Honey, про який я таємно) марила. Вже неодноразово розповідала, що хайлайтерів різної «температурності» та інтенсивності в мене більше, ніж достатньо. Проте, не могла я не придбати за 190 грн досить пристойний (в плані кількості продукту) семпл божественного!!!!/легендарного хайлайтера від Laura Geller. У мене є мініатюрка запеченого хайлайтера у відтінку French Vanilla від однойменного бренду і я ним дико!!! задоволена. Думаю, зроблю Вам окрему статтю з усіма моїми хайлайтовими варіантами і детально порівняю всі.

Сьогодні ж розповім про Guilded Honey і спробую описово порівняти цей відтінок із культовим Mary-Lou Manizer  від TheBalm. Майже рік тому всі!!! зірки ютюбу буквально божеволіли саме від Guilded Honey. Я щиро дивувалась, адже основа цього хайлайта видалась мені відверто золотисто-жовтою. Зазвичай, такий підтон гармонійно увіллється в засмаглу шкіру, або ж в «глибші» тони. Тобто, я була переконана, що слов’янкам хайлайтер Guilded Honey не пасуватиме. Деякі відомі блогери вважають його за цілковитий еквівалент хайлайтера від МАС у відтінку Whisper of Guilt, або ж варіанту від Estee Lauder у відтінку Heat Wave. Я не шукала підтвердження цих заяв особисто, адже довіряю думці улюблених блогерів. Натомість, я зробила краще) – оцінюватиму продукт самостійно. 
Отож, заявляю, що Guilded Honey інтенсивний!!! Дуже навіть. Відверто, «Мері» «відпочиває» у здатності засліплювати погляди перехожих і космонавтів, проте… Не уявляєте, наскільки це РЕАЛІСТИЧНЕ сяйво попри власну інтенсивність. Не знаю, що виробник додав у формулу цього хайлайтера, але він настільки «масляний», що слів бракує. Масляний в плані поглинання шкірою текстури для надання максимально природного ефекту сяйва та «схоплення» поверхнею епідермісу пігменту (запевняю, я люблю ефект лише!!!!! «природного сяйва»). Мої побоювання стосовно «нагло»-золотого відтінку Guilded Honey не справдились. Формула відмінно адаптується до тону шкіри, надаючи ефекту сексуальної «вологості». Особливо мені подобається Guilded Honey для денного макіяжу. Не знаю, як Вам більш зрозуміло пояснити, але я дуже!!!! високо оцінила цей хайлайтер, всупереч його так званій «дикій» інтенсивності, яку я не люблю насправді.
Він 100% виглядає на обличчі більш інтенсивно, ніж Mary-Lou Manizer, але в рази цікавіше! Дивно, але «Мері» ніжна та масляниста лише на свотчах. На обличчі я іноді недолюблюю певну «вульгарність», так би мовити. Натомість, Guilded Honey на свотчах дивує своєю пігментацією, проте на обличчі виглядає дуже!!! природно та реалістично. 
Пробувала Guilded Honey у внутрішніх кутиках очей, під бровною дугою, на «галочці» над верхньою губою, навіть на декольте – це прекрасний продукт!!!!
Зверніть увагу, я не співпрацюю із магазином LovaLova і не прагну «заробити». Я щиро ділюся з Вами інформацією про справді достойний продукт. Як Guilded Honey виглядає на обличчі, продемонструю пізніше.


You Might Also Like

13 comments

  1. Воу...переконала))) сьогодні передивилась свотчі на ютуб, завтра йду купувати) Дякую за підказку)

    ВідповістиВидалити
  2. Хотіла б я собі в колекцію French Vanilla або цей (а краще обидва). Треба десь їх пошукати)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. от власне, що в Лова Лова іноді бувають вони

      Видалити
    2. Треба подивитись, хоча мені здається що цей магазин робить на деякі продукти величеньку націнку

      Видалити
    3. хочуть жити)))) але націнка не дуже, мені видається

      Видалити
    4. ну мене просто вразила ціна на санітайзери, може з цього таке упередження)

      Видалити
  3. От вмієш ти розповісти так що мені стає треба )), теж бачила його колись на ютубі, але навіть тоді не схотілося його так я зараз )). Вірочка, дякую!

    ВідповістиВидалити
  4. Спасибо огромное за обзор! Очень жду свотчи и хочу его! Продала)))
    http://beloglovskaya.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити