Зелена Аптека vs Bioderma Solution Micellaire

12:44 дп

Інформація про потенціал міцелярної води для мене не нова, проте чомусь не виникало бажання користуватися цим дивом безпосередньо. Вже понад 2 роки натхненно користуюсь демакіяжним молочком ручної роботи, про який писала тут - Natural Emulsion Враження мої про продукт дуже хороші. Але якось проглядала відео української блогерки Юлі Архипенко - Mandaryna, в якому вона дуже рекомендує ефективну міцелярну воду 3 в 1 від компанії Зелена Аптека. А до цього я спостерігала бурхливі овації західних блогерів про французьку міцелярку від Bioderma. Одна відома американська блогерка KathleenLights якось отримала в подарунок повнорозмірну упаковку цього засобу від шанувальниці з Європи. З цього часу міцелярка від Bioderma отримала статус “holy grail” в Штатах. Власне кажучи, я дуже!!!! хотіла спробувати Bioderma (негласно та підсвідомо хотілося мені підтримувати ентузіазм блогерів-однодумців), але трішки гальмувало мої пориви співвідношення ціни-кількості продукту. Одним словом, «капельку» дорогуватий продукт, на мою думку (орієнтовно 500 грн за 400 (якщо не помиляюсь) мл). І ось Юля Архипенко «оспівує» ефективність міцелярки за 60 грн в об’ємі 500 мл.

Отож, вирішила порівняти для Вас обидва засоби. Скажу відверто, що дуже вражена ефективністю обох!!!! міцелярних вод. Справді, ідейність цього косметичного засобу дивує. Можна одним помахом ватного диска зняти макіяж очей, обличчя, сліди свотчів). Обидва варіанти міцелярок не!!! залишають residue, тобто жирної плівки чи назагал неприємних відчуттів. Користування легке та приємне. 
Якщо ж адекватно порівняти «топову» та розрекламовану Bioderma із менш відомою (але крутою) міцеляркою від Зелена Аптека, то відверто – однозначно рекомендую варіант Зеленої Аптеки)! Формула води ефективністю ідентична до Bioderma, корисних складових більше (є навіть гіалуронова речовина), об’єму продукту вистачить на рік!!!, а ціна – смішна. Запевняю Вас, що переплачувати не потрібно. Маленька упаковка Bioderma в 100 мл обійшлась мені майже за 300 грн (зізнаюсь, придбала лише з цікавості та щоб зробити Вам порівняння у блозі). Єдине зазначу, що всерівно молочко очищає шкіру очей від туші ефективніше, на мою думку. Після обох міцелярок іноді залишаються темні плямки від тіней чи туші. Для мене особисто це не настільки вагомий недолік, проте така річ існує. До слова, придбала Зелену Аптеку у місцевому Watsons.

You Might Also Like

8 comments

  1. Дякую за порівняння! Я доречі жодної ще не спробувала, хоча багато чула. Обовязково спробую Зелену аптеку. Вірочка, цікавий пост!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. рекомендую Зелену Аптеку дуже!!!!! хоч Біодерма теж дуже хороша) дякую, Катя)

      Видалити
  2. Мне мицеллярка Зеленая Аптека очень понравилась.

    ВідповістиВидалити
  3. Не пробовала ни ту ни другую. Биодерму, конечно, хотелось взять, но цена останавливала всё время. После твоего обзора я даже рада что не потратилась на ней, лучше куплю Зелёную Аптеку.

    >>my blog<<

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. і я дуже рада!!! А найголовніше - вдячна Юлі Архипенко

      Видалити
  4. Мені подобається біодерма, вона просто ідеальна! Прикро, що не спробувала Зелену Аптеку у Львові

    ВідповістиВидалити