My skincare routine

5:22 дп

Впродовж місяців мого блогерства маю винятково сильне натхнення доглядати за шкірою обличчя, при чому, комплексно. Опишу Вам етапи ранкових та вечірніх процедур і наперед скажу, що на сьогодні стан моєї шкіри досить хороший. Звісно, частковою заслугою є вживання якісних кільцієво-вітамінних комплексів, цинку, омега-3 жирних кислот скандинавського лосося, багато води і різноманітних чаїв, свідома відмова від засмаги (обличчя, маю на увазі) та ще багато дрібних «моментів».
Впевнено скажу, що найкращим проявом уваги та любові до себе є «інвестиція у молодість» шкіри обличчя та шиї. Коли епідерміс випромінює здоров’я, поверхня зволожена, підтягнута та пружна, то будь-який різнокласовий тональний крем ляже ідеально (або ж повністю зникне необхідність у його використанні).
Вже майже 7 років у Львові я відвідую прекрасного косметолога – Максютенко Тетяну Іванівну (якщо потрібно, дам Вам її контакти) і скажу впевнено, що саме вона «вилікувала» моє обличчя і привела його до майже відмінного стану. Ми регулярно проводили процедури пілінгів (досить потужних – дуже!!!! ефективна річ), чистки, дарсонвалізацію, маски. Я була здивована, наскільки швидко прийшов результат і закріпився, по суті, назавжди. 
Звісно, не менш важливо «працювати» зі шкірою в домашніх умовах. Сьогодні детально розповім про те, як я доглядаю за шкірою вранці та ввечері.
Отож, вранці я завжди!!!! повноцінно вмиваю обличчя теплою водою із м’ятним органік-милом від Dr.Bronners і одночасно використовую або конняк-спонж, або ж таку цікаву силіконову фіолетового кольору пластину із делікатною щетинкою. Саме ці атрибути відмінно!!!! очищають комбінований тип моєї шкіри. Дуже рекомендую! Пізніше протираю обличчя антисептичним тоніком (Тетяна Іванівна часто сама компонує складники) і наношу очищаючу маску. Запевняю, Ви здивуєтесь, наскільки ефективно робити маски для обличчя щодня!!! Я чітко бачу результат по вигляду та самопочутті моєї шкіри. Дуже рекомендую маску від LOccitane чи очищаючу Keihls (подруга трішки «відсипала» на пробу). А ще маю змогу придбати ефективні маски у вищезгаданої косметолога. З маскою займаюсь домашніми справами хвилин 20. Після цього змиваю холодною питною водою із допомогою фіолетового спонжа. Коли шкіра підсихає, зрошую обличчя спреєм-тоніком, про який детально писатиму, і наношу крем легкий для обличчя і під очі, що текстурою поєднується із подальшим етапом макіяжу.
Під вечір я, знову ж таки, вмиваю обличчя м’ятним милом, але перед тим змиваю макіяж очей або молочком, або міцеляркою (зараз тестую деякі і писатиму про них). Наступним етапом буде нанесення суміші олійок від веганського Lemore. Слів бракує, щоб описати моє захоплення цим засобом. З ним шкіра розцвітає! А на зиму – це найкраще, що можна знайти. Обов’язково замовлятиму більший об’єм. У спекотні дні після очищення епідермісу милом, іноді протираю поверхню тоніком із невеликим відсотком кислот для ефекту пілінга. По відчуттях часто й крему не потрібно. Звісно, наступним будуть гідролати у вигляді спреїв, бальзами для губ та обов’язково!!! крем під очі.
Можливо, Вам моя рутина видасться надто об’ємною чи зайвою, але саме такий набір продуктів та послідовність їх використання найкращим чином впливає конкретно на мою шкіру. Запевняю, вона щодень стає кращою. А ще я завжди «прислухаюсь» до потреб обличчя і дію згідно них.  

You Might Also Like

12 comments

  1. Скільки ж в тебе всяких штук!
    Дуже зацікавив косметолог, бо зараз саме шукаю когось хорошого. Вона займається сухою шкірою?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. даю контакт - 067 632 84 02. Чи займається сухою, варто прокунсультуватися безпосередньо з Тетяною Іванівною)

      Видалити
  2. О, теж люблю конняку спонжик, а така фіолетова штучка мені теж тепер потрібна, то якась конкретна марка? Зацікав метод щоденного нанесення очищуючої маски, треба спробувати. Ти лише очищуючі наносиш щодня чи якось комбінуєш з поживними? Я доречі досі без косметолога (. Ех, якби жила б у Львові, скористувалася б твоїм )). Вірочка, дякую дуже що розповіла. Сподобалась твоя рутина і олійки я доречі теж на ніч шаную.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Маски роблю очищуючі, але комбіную потужні зі щадящими. Дякую, Катя! Фіолетову штучку мені придбали у Штатах. Назва - Lil'scrubbies facial cleaning pad Silicone. Річ недорога, але крутяцька

      Видалити
  3. Класні засоби і все таке цікаве) Теж дякую за наводку на косметолога, шукаю постійно хорошого, але ніяк не можу знайти і боюся попасти до поганого!

    ВідповістиВидалити
  4. Дуже корисно, а що у баночках_спреях без написів?)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ось готую на завтра нову статтю про косметику ручної роботи, якою користуюся вже майже 2 роки)

      Видалити
  5. Дякую за детальний огляд) Я перебуваю у вічному станій війни за гарну шкіру XD

    ВідповістиВидалити
  6. Ой, ця проблемна шкіра-це постійна потреба у догляді, хороших засобах і вмілих "штучок", у цьому дуууже добре Тебе розумію. Уві, у мене також є такий спонжик, але яскраво червоний! Обожнюю просто ним ввечері трохи скрабувати обличчя. Шкіра після таких процедур неймовірно гладенька, а рано випромінює щастя. Погоджуюсь, що жінка мусить перш за все слідкувати за станом шкіри обличчя та шиї, шия то взагалі окрема тема, кажуть, що по шкірі можна прослідкувати як жінка за собою доглядає :))

    ВідповістиВидалити
  7. У якому районі працює Ваш косметолог?

    ВідповістиВидалити