My Powder Brushes

10:38 дп

Завершу сьогодні міні-серію розповідей про мої улюблені пензлики для обличчя. Буквально сьогодні отримала ще декілька від Morphe, про які писатиму пізніше. А зараз поговоримо про прекрасний варіант для пудри – Morphe E52 - Morphe E52. Premium Tapered Brush із синтетичного ворсу дуже м’який та приємний для обличчя. Комфортно широка і «ялинкова» форма пензлика відмінно набирає пудрові (розсипчасті чи пресовані) та мусові засоби і якісно переносить текстуру на обличчя. Прекрасно розтушовує переходи, не залишаючи плям чи нерівностей. Також загостреною формою пензля можна вдало контурувати периферії, або ж бронзувати. Для мого невеликого розміру обличчя E52 – чудовий варіант. Миється добре, але сохне досить довго, на мою думку. Люблю цей пензлик безмежно, вважаю його винятково якісним та вигідним.
Наступним унікальним (вважаю) екземпляром (а ще – найбільш впізнаваним на теренах ютюба) є Blush Brush від Real Techniques. Істинно, це чудовий пензлик і наперед дуже Вам його рекомендую, хоч відверто, я не надто фанатію від пензликів Real Techniques в загальному. Винятком буде Blush Brush і спонж для нанесення тону, якого дуже поважаю. Blush Brush має синтетичний, але досить м’який ворс. Форма цього пензлика передбачає багатофункціональність: можна легко наносити різнопланові пудрові текстури, румяна та бронзер. Ворс легко миється і сохне миттєво. З моїх особистих спостережень, власне ворсинки мають цікаву, трішки хвилясту структуру і оптимальну «жорсткість», щоб буквально «дряпати», до прикладу, пресовані пудри чи бронзери. Не повірите, але потрібно прикласти мінімум фізичних зусиль, щоб ворсинки Blush Brush «хапнули» оптимальну кількість продукту (я це явище чітко спостерігала, користуючись бронзером від TooFaced Milk Chocolate Soleil) і відмінно перенесли її на обличчя. Blush Brush не краде намарно текстуру продукту. Навпаки, все чемно віддає поверхні шкіри, добре розтушовуючи межі. Він буквально божественно наносить бронзер!!!! Неймовірно. Контур ні, адже лінія тіні виходить нечітка і надто товста (мені не до вподоби). Я дуже і дуже рекомендую Вам цей пензлик тому, що вважаю його винятково ефективним.
Ще почуємось!)

You Might Also Like

4 comments

  1. Ти так гарно описала пензлик Real Techniques, все так і є! Я його обожнюю ). Вірочка, дякую за цікавий пост!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Катя, спершу Blush Brush не справив на мене "вау-враження", проте згодом я достойно оцінила його силу) дякую тобі

      Видалити
  2. А мне нравятся кисти от Real Techniques:) и эта кисть для румян в том числе! Ею очень удобно наносить румяна, да и пудру она хорошо наносит.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я погоджуюсь з Вами. Єдине, що мені не дуже до вподоби, це металізовані ручки цих пензликів. Я більше полябляю або деревяні, або ж добротні пластмасові

      Видалити