Mac Face and Body Foundation

12:35 пп

Рік тому подруга із Нідерландів подарувала мені тон для обличчя із серії Face and Body від МАС (помилилась із відтінком для себе, а мені температурність підійшла ідеально). Та чомусь тоді не захопилась я ідейністю популярного «dewy-фінішу» - обличчя після етапу нанесення тону виглядало відверто вологим. Крім того, в цей період мого життя епідерміс потерпав від частих висипань, а щільність Face and Body досить легка. Як наслідок, вагомі недоліки не надто маскував. Отож, користувалась я всім (і звичайними, і пудровими основами), крім Face and Body. Відверто, навіть у блозі якось не лежала душа до характеристики цього тону. А ще збереглась в моїй пам’яті асоціація приналежності тонів від МАС до винятково «візажистського» арсеналу засобів. А це передбачає важку та не завжди корисну текстуру кремів, що перевантажують шкіру, якщо користуватися щодня.
Проте))), щось в мені змінилось і я полюбила Face and Body, але якось… двояко (справжня жіноча душа). Придивилась до нього все-таки, адже цей тональний крем містить багато плюсів (хоч і є певні недомовленості). По-перше, великий безкінечний об’єм продукту у зручній упаковці з носиком. По-друге, легка водяниста текстура, що на обличчі невагома. І по третє – податливість у розтушовці (насправді, більшість тональних від МАС - досить непрості продукти у домашньому використанні, і не всі вміють правильно використовувати їхній потенціал, хоч навчитись реально), а ще – цілковита відсутність запаху.

Стосовно недоліків (на мою думку), то не подобається мені відверта «прозорість» Face and Body і, фактично, неможливість нашарування пігменту без переходів та комочків (як наслідок, формування «текстурності» шкіри). Чомусь, він асоціюється мені зі звичайними ВВ чи СС (яких дуже багато, дешевших в тому числі). Під час нанесення на обличчя, текстура засобу часто лягає плямами і завжди!!!!!!! вилискує. Тобто, пудра як наступний етап, буквально необхідна. Спонжем наносити Face and Body дуже невигідно, адже водяниста основа передбачає 80% поглинання намарно (користуюсь пальцями, хоч обожнюю пензлики). Проте, фінальний вигляд обличчя дуже !!!! природний, реалістичний та невідчутний.
Одним словом, не знаю, що Вам остаточно сказати: Face and Body дуже неоднозначний засіб. Відомо мені, що у всьому світі його безмежно цінують. Особисто сформувала досить нейтральне ставлення до цього крему, адже схожий реалістичний фініш я легко можу створити з допомогою мінеральної пудри чи мого коханого СС від Viva Beauty. Тим не менше, подрузі Наталочці безмежно вдячна за подарунок. А Вам пропоную вдатися до роздумів).

You Might Also Like

6 comments

  1. Мені теж дуже тяжко знайти тон для обличчя, який би мені підійшов. Я так його і не знайшла(((

    ВідповістиВидалити
  2. Виглядає дуже натурально! Прикро що є до нього питання, в мене шкіра капризує, але я б залюбки спробувала такий. А ще в тебе дуже гарна форма брів! Вірочка, дякую за огляд!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Приїжджай до нас у Львів і до мене в гості зокрема) Спробуєш, раптом сподобається) Стосовно брів, дякую) Дуже приємно!

      Видалити
  3. Виглядає гарно)
    Я люблю прозорі тональні - поверх за необхідності можна нанести трохи консилеру)

    ВідповістиВидалити