My skincare essentials by Natural Emulsion

6:26 дп

Ось в оцій статті блогу - Natural Emulsion я розповідала про молочко для демакіяжу ручної роботи із винятково натуральними складниками. Виробляє продукцію жінка-фармацевт Юля Павлик - https://www.facebook.com/julija.pavlyk. Сьогодні розповім про спрей, тонік та крем для обличчя від її бренду із назвою Natural Emulsion.
Випробовую косметику по догляду за обличчям від різних брендів, та все одно повертаюся до Юлі), адже її засоби дійсно якісні, дієві та надійні.
Зазвичай я конкретно описую їй власні побажання стосовоно будь-яких одиниць, враховуючи особливості типу моєї шкіри.
Захотілось мені тонік із певним вмістом кислот (складники на фото) для легкого «пожвавлення» в роботі обмінних процесів шкіри і скажу, що це неймовірний засіб! Поживна водичка із «лікарським», але приємним ароматом добре очищає, висвітлює та…полірує мій епідерміс. Не залишає неприємної липкості чи важкості, матує, але підживлює одночасно (не!!! сушить абсолютно). Коли надворі спекотно, цей тонік відмінно справляється із функціями крему. Дуже!!! рекомендую його всім із жирно-комбінованою шкірою. Ціна – орієнтовно 90 грн. Думаю, вартість найкраще уточнити безпосередньо в Юлі.
Спрей для обличчя із лавандовими пагонами всередині пляшечки – це моя особиста забаганка. Був період (літньо-спекотний), коли хотілося свіжості. Дехто використовує для цього термальні води. Чомусь, не всі термалки «працюють» для мене соло. Справа в тому, що я не терплю неприємного відчуття стягнутості поверхні шкіри після підсихання термалки. Все одно хочеться додаткового зволоження у вигляді крему. Тому я попросила в Юлі спрей для зволоження та підживлення і він мені дуже!!! подобається. Рідина із поживностями легка та ніжна, живильна і підтягуюча. Користуюсь щодня із задоволенням. 
Крем для жирного типу шкіри матуючий, але не агресивно підсушуючий. Я б сказала, балансуючий епідермальні процеси. Не залишає плівки, блиску чи «важкості», тому може слугувати базою під макіяж. Зазвичай, використовую його вранці. Вважаю, що на осінь цей засіб ідеальний. Консистецією трішки незвичний, бо рідкий і «в крупинку», проте економний.

Всі натуральні засоби ручної роботи я зберігаю в холодильнику. Дуже і дуже рекомендую Вам продукцію пані Юлі, адже вважаю її справді ефективною.

You Might Also Like

11 comments

  1. О, хочу собі тоніка з кислотами! Моя шкіра їх любить, а хорошого тоніка за всі роки я так і не знайшла)) Дякую за огляд :)

    ВідповістиВидалити
  2. Останнім часом дуже подобаються мені спреї. А цей дуже цікавий з лавандою в середині)).
    Підписалася, буду рада бачити у себе в блозі https://lolazas.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  3. Гарний склад! Теж такого плану косметику тримаю в холодильнику )), в мене вже поличка маленька для цього є )). Вірочка, дякую що розповіла!

    ВідповістиВидалити
  4. Спасибо за рекомендации и обзор!

    ВідповістиВидалити
  5. Дуже цікава косметика. Найбільше привернув увагу тонік з кислотами :)
    http://glamorousowl.blogspot.com/2016/09/dushka-cosmetics-haul.html

    ВідповістиВидалити
  6. Интересный обзор)Я люблю натуральную косметику)
    Давайте дружить http://milashe4ka9596.blogspot.ru)))

    ВідповістиВидалити