Dushka спрей для волосся з кератином

9:59 дп


В принципі, «принадилась» мені продукція від Dushka. Оскільки пару тижнів тому підрівняла кінчики волосся (роблю це регулярно кожного сезону і довжини волосся не!!! жалію), вирішила «запаяти» зрізи волосин за допомогою спрею із кератином (паралельно використовую маску Dushka теж із кератином). Виробник рекомендує наносити засіб на злегка просушене після миття волосся, попередньо добряче струсивши флакон. У формулі продукту містяться такі живильні складові, як гідролізат кератину («м’язи» нашого волосся), гідролат ромашки, масло жожоба, екологічно чистий консервант, а ще – рослинний силікон (цікаво). Коли принесла флакон у вигляді спрею додому, то побачила крізь прозоре скло плаваючі гранули рослинного жиру. Пізніше, невелика кількість цієї субстанції осіла на верхній частині флакону і не хоче to be liquefied, чомусь (дрібниці-дурниці).

Отож, мої враження від використання спрею з кератином - позитивно-нейтральні із нахилом до позначки «плюс». Засіб дрібнодисперсно наноситься на пасма, повністю поглинаючись волосинами. Основне – не наносити занадто багато продукту одразу, аби не обтяжувати текстури волосся. 100% не залишає відчуття жирності та неохайності. Пахне рослинним маслом іланг-іланг!!! Серйозно! Я маю натуральне масло іланг-іланг, і засіб від Dushka чітко видає знайомий мені аромат, хоча в описі складників Ми його не спостерігаємо. Що ж я думаю стосовно перспективи представленого спрею від Dushka? Однозначно, хочеться ним користуватись. Тобто, я «відчуваю довіру» і силу ідейності цього засобу для волосся. Назагал, тішусь, що спробувала його. Чи рекомендувати Вам вкласти 90 грн заради ілюзій!? Не знаю. Напевне, краще дадайте ще 210 грн і придбайте собі маску для волосся від однойменного бренду. Чомусь мені видається, що терапевтичної дії буде більше. Основне – дотримуватись інструкцій у використанні засобу. 

You Might Also Like

3 comments

  1. столько наслышана о марке, но увы не пробовала. Спасибо, за обзор!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. прошу!!!! дуже рекомендую спробувти, адже продукція справді достойна

      Видалити
  2. Завжди є проблема з засобами для фарбування та вкладання. це довгий процесс підбору і випровування, тільки професійна косметика для волосся дає напрочуд гарні результати

    ВідповістиВидалити