My favourite Face Brushes part 1

6:28 дп

Для мене тема пензликів для макіяжу – це ніби занурення з аквалангом у бездонне море в пошуках рідкісних перлин. Ще два роки тому я захоплено знайомилась із світовими компаніями, що продукують пензлики різноманітних форм, ворсу та цільових завдань. На сьогодні вже «трішки заспокоїлась)», адже знайшла для себе справжні перлини, що прекрасно наносять текстури на обличчя, розтушовують межі та вирівнюють тон. Практично всі з пензликів виконують винятково якісну роботу, в руках відчуваються солідно і навіть один погляд на них пробуджує в мене естетичні переживання.

Чомусь вдалася я до ліричної прози). Напевне, осінь так впливає на настрій, або ж справді люблю речі, про які сьогодні Вам розповім. А конкретніше, йтиметься про пензлики для макіяжу обличчя (покажу всі, що маю).

На 100% можу впевнено стверджувати, що дуже складно якісно, швидко та акуратно нанести макіяж, не використовуючи пензлики. Тобто, я вважаю ці атрибути буквально необхідними.
Не надто рекомендую Вам скупляти всі пензлики від Inglot, адже вважаю, що ціни на них досить високі, хоч якість справді хороша. Варіант пензлика для обличчя 16BJF (назви моделей дурацькі) сприймаю, як один із найбільш вигідних та потрібних, якщо не бажаєте назбирувати ящики окремих пензликів для різних зон обличчя. 16BJF стане для Вас «універсальним солдатиком»: густий щедрий ворс має цікаву «зрізану» (як наслідок, плоску) форму. Саме такий формат якісно нанесе на обличчя пудрові текстури тонким шаром. Також  боком, завдяки «зрізаній» формі, можна промалювати чітку контуруючу лінію під вилицями, або ж нанести бронзер (оскільки ворс натуральний, то бронзер винятково реалістично розтушується). З допомогою 16BJF можна нанести рум’яна (лише старайтесь акуратно, щоб не у великій кількості) і якщо пензлик не занадто брудний від бронзуючих пігментів, то й хайлайтер «намалюється». А ще круто «пропрацьовути» обличчя у фінальній розтушовці – все змішається у делікатному ансамблі. Ворс 16BJF винятково м’який, на мою думку, хоч подруга, яка також має цей пензлик, стверджує, що він трішки колючий (я не погоджуюсь). Миється добре, сохне досить швидко. Проте, «загубив» волосків приблизно 8. Люблю цим пензликом наносити розсипчасту пудру та іноді бронзер. Пробувала наносити пудрову основу – покриття виходить від легкого до середнього. Щиро люблю 16BJF і дуже Вам рекомендую!  
Ще один крутий «універсал» - 6SS. Це – пензлик для розтушування із щільним, але винятково м’яким натуральним ворсом. Прекрасно розтушовує тіні в складках повік. А найцікавіше те, що ним можна наносити хайлайтер на обличчя (пробувала - делікатний ефект сяйва дуже подобається). Миється 6SS прекрасно, сохне миттєво і до речі, за 2 роки користування не випало жодної волосини. Дуже рекомендую Вам 6SS.

Ці два вищеописані пензлики я справді люблю і користуюся із задоволенням постійно. Магазини Inglot знайдете у King Kross, або ж у ТЦ «Роксолана» на І поверсі.

You Might Also Like

6 comments

  1. У мене є інглотівські пензлики, якими користуюсь 5 років майже кожного дня - і вони досі в чудовому стані. Як на мене, ціна цілком виправдана, хоча немаленька :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. я теж їх дуже люблю, але Морфі більше!!! А взагалі, мрію про Хакуходо!!!!!

      Видалити
  2. А в мене якраз пензлів Інглот немає. Взагалі теж пагано собі уявляю якісний мейкап без пензлів зовсім. Я навіть у подорож десь беру трошки косметики, але з пензлями ). Вірочка, дякую що показала, чекатиму другу частину, може якісь співпадуть )).

    ВідповістиВидалити
  3. Люблю почитать о кисточках:) жду следующих частей;) я от Инглот кисточками не пользовалась, основа моего арсенала - Real Techniques)))

    ВідповістиВидалити