Мій демакіяж від Natural emulsion

12:18 дп

Вже понад два роки маю серед знайомих чудову ніжну жінку-фармацевта (також, технолог/діючий провізор). Звати цю панянку Юля Павлик https://www.facebook.com/julija.pavlyk. Ставши мамою, вона відкрила в собі талант до створення косметики ручної роботи із назвою Natural emulsion (пригадую, я була однією з перших, хто «скуштував» її косметичні новинки). Юля використовує винятково натуральні  та поживні складові у створенні власних косметичних засобів. Маючи величезний багаж знань про фармакологічні властивості кожнісінького складника сучасної косметики, Юля принципово не використовує шкідливих речовин. Серед продуктів можна спробувати креми для різних типів шкіри, тоніки, емульсії та навіть праліне для манікюру. Я спробувала більшість із продукції, проте сьогодні розповім про моє улюблене молочко для зняття макіяжу.


Можу впевнено стверджувати, що знайшла свій ідеальний засіб для зняття макіяжу – молочко «Ромашка і троянда» (в мене це далеко не перша упаковка). Засіб ДУЖЕ ніжний, але ефективний!!!!!! Хоч я не часто користуюсь водостійкою тушшю для вій чи помадою, проте полюбляю наносити на повіки градієнти тіней. Отож, потребую якісного очищення. Це молочко навіть в невеликій кількості здатне делікатно розчинити пігменти, ввібравши їх в себе (на ватний диск, звісно). Не доводиться довго терти чи розтягувати шкіру. До речі, цьому продукту під силу якісно «демакіяжувати» навіть такий потужний «фарбовий» ефект, як матові помади від NYX LINGERIE, про які я вже писала. Текстура засобу однорідна, КОМФОРТНО густа і без набридливого запаху. Молочко абсолютно не подразнює слизову очей, не викликає почервоніння і не залишає відчуття чогось «зайвого», після чого відразу ж хочеться вмити очі. Складники лише втішають своєю натуральністю (фото представлене). Юля пропонує використовувати молочко «Ромашка і троянда» ще й у якості легкого крему під очі. Я спробувала декілька разів, але маю окремі для цього засоби. 

Ціна за упаковку 100 мл – 70 грн. Можлива доставка по всій Україні.

Мій вердикт – якщо відверто, на сьогодні я не розглядаю жодних додаткових варіантів покупки молочка для зняття макіяжу, адже знайшла свій ідеальний продукт - «Ромашка і троянда», чого й Вам бажаю.




You Might Also Like

6 comments

  1. Вірочка, дякую за огляд! Я дуже шаную натуральну косметику ручної роботи. Гарний склад і твій відгук! Варто спробувати!

    ВідповістиВидалити
  2. Теж люблю засоби цієї фірми. Як спробувала - то не можу розлучитися) Лякую за відгук, молочко ще не пробувала, але бачу, що варто)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. варто 100% Юля дуже старанна і постійно вдосконалює формули своїх продуктів)дякую за враження!!!!

      Видалити
  3. Ой, какой продукт замечательный:) спасибо за знакомство, буду знать еще об одной марке;)

    ВідповістиВидалити