Revitize Soft and Smooth Shampoo

2:32 дп




Протягом попередніх п’яти років стан мого волосся покращився мінімум в п’ять разів. Кінчики волосків не роздвоюються, текстура насичена і «важка» (зволожена). Я не відвідую салони краси (лише для стрижки і до косметолога) і не проводжу жодних спеціальних процедур для волосся. Вважаю, що МОЖНА підібрати якісний догляд в домашніх умовах. Єдина процедура, яку я хоча б раз на тиждень роблю для розгладження текстури волосся – це маска з коксової олії в тандемі з іланг-ілангом, про яку писала тут - https://makemeupvira.blogspot.com/2016/05/normal-0-21-false-false-false-uk-x-none_6.html

Я цілковито переконана, що запорукою хорошого стану здоров’я волосся є ЯКІСНИЙ ШАМПУНЬ. Тип мого волосся – нормальний зі схильністю до сухості, тому обираю зволожуючі і поживні варіанти. Сьогодні можу впевнено стверджувати, що знайшла найкращий для себе шампунь - Revitize Soft and Smooth Shampoo (можна придбати в компанії ТЯНШИ). Маючи можливість випробовувати продукти інших марок, я все ж повертаюсь до цього шампуню (стараюсь мати в запасі 2-3 упаковки у випадку скорочення постачання в Україну). Ціна за упаковку – 120 грн.
Шампунь Revitize Soft and Smooth Shampoo один із небагатьох варіантів, які розгладжують і живлять волосся без обтяження структури. Іноді я і бальзам не наношу, бо знаю, що після просушення волосся буде розсипчастим і шовковистим. Дуже і дуже люблю Revitize Soft and Smooth Shampoo за досить багато тільки позитивних факторів. Текстура рідини в міру густа, як наслідок, розхід продукту середній. Піниться шампунь добре, змивається легко і найбільше тішить легкість/ефект пригладження волосся (дуже не люблю, коли після миття голови залишається відчуття бруду та чогось зайвого на волоссі). Формула продукту ніжна до шкіри голови. Я давно запримітила, що дешеві шампуні подразнюють і висушують мій епідерміс. Складники продукту теж досить хороші.

Я дуже втішена, що знайшла ідеальний для мене особисто варіант шампуню, чого й Вам бажаю!)





You Might Also Like

4 comments

  1. Ще не пробувала такий)) цікаво) а як жирніє волосся? боюсь чи не буде мені затяжкий)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. в мене жирніє стандартно - 2 дні.Цей шампунь точно не сприятиме жирності, навпаки він якось освіжає і зволожує

      Видалити
  2. Цікавий шампунь. Добре коли щось для волосся отак чудово підходе. В мене я фаворити, але все одно звертаюсь до новенького чогось. Такий би теж залюбки спробувала. Вірочка, дякую що познайомила з маркою!

    ВідповістиВидалити