My lip balm faves

12:19 дп

Не впевнена, чи «змістовно» назбирувати колекцію так званих «гігієнічних» помад, але в мене їх аж 4. Користуюсь кожною з них, всіх рівносильно люблю і по черзі коротко опишу.

EOS – «нашумівші» колорові кульки, якими навіть голівудські зірки у своїх відео із задоволенням користуються. Я вважаю, що формат бальзаму для губ EOS винятково зручний, а концепція, що передувала створенню продукту, буквально досконала. Упаковка зроблена із приємного «прорезиненого» пластика, а всередині – напівсфера ароматного бальзаму для губ. Геніальність в тому, що не потрібно «бруднити» пальчики, щоб скористатись продуктом. Губи зроблять все самотужки). Стосовно поживності формули бальзаму, то вона хороша, але не надто довготривала, як на мене. Назагал, свій EOS я дуже люблю і рекомендую.

Carmex у будь-якому форматі – річ ДУЖЕ ефективна. Я б сказала, незамінна (для візажистів особливо). Формула Carmex одна із небагатьох, що миттєво розгладить та наситить тонку шкіру губ. Варіант в тюбику мені подобається більше, бо користуватися зручніше та більш «гігієнічно».

Argana Balsam від VITASAN – це бальзам для губ швейцарського виробництва. Містить в собі арганову олію. Дуже ніжний, приємний продукт. Використовую його у «вечірньому» косметичному ритуалі.

Назагал, ВСІ представлені мною бальзами для губ справді дуже ефективні, тому можу сміливо їх рекомендувати!!!




You Might Also Like

5 comments

  1. О, в мене теж в ходу багато різних бальзамчиків, але не таких відомих як ці. От Carmex цікаво було б спробувати, лише гарні відгуки про нього. Вірочка, дякую за цікавий огляд!

    ВідповістиВидалити
  2. Очень люблю бальзамы EOS, а вот Carmex только собираюсь попробовать))
    Еще из любимчиков - бальзам от Кодали, он очень приятный и эффективный))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Кодалі - марка дуже достойна! В них більшість речей ефективних. Кармекс для вас стане паличкою-виручалочкою)

      Видалити
  3. Я фанат ЕОСів)) Для мене це одні з найкращих бальзамчиків!

    ВідповістиВидалити