My Hair Tools Part 1

6:26 дп

Все життя я доглядаю за волоссям, бажаючи зберегти та підсилити красу найкращої прикраси зовнішності будь-якої жінки та чоловіка. Потрошки розповідаю Вам про мої улюблені засоби, етапи догляду, а сьогодні поділюсь враженнями про використання щіток та аксесуарів, що справили на мене неабияке враження.

Можу впевнено заявити, що надзвичайно важливо «як і чим» Ви розчісуєте волосся. Раніше, попри мої старання у вигляді «масок-бальзамів-спреїв» і «природного» способу просушення, волосся все одно «сіклося») – розщеплювалося на кінчиках. Я дратувалась, постійно підрізала довжину у перукаря і врешті решт зрозуміла, що причина ховається у фізичному травмуванні текстури неякісними щітками, які виривають коріння і ламають волоски. Допоки 2 роки тому не придбала репліку!!!!!)))))) (китайську) знаменитого Tangle Teezer, яка ніжно!!!!, але ефективно прочісувала та масувала корені, разом із довжиною волосся (мій малюк до сих пір бавиться нею, масуючи свою голівку – відчуття приємні). Надалі користуюсь цією щіточкою, хоч найближчим часом обов'язково придбаю оригінал, адже концепт Tangle Teezer неймовірно потенційний. На сьогодні, стан мого волосся прекрасний: втішає цілковита відсутність посічених кінчиків, а ще – м’якість на насиченість природного кольору волосся (зістригла пофарбоване – майже 70% довжини), не зважаючи на період вагітності та тривале грудне вигодовування.
Крім того, рік тому в Інтерсіті на Сихові придбала собі масуючу щітку від відомого бельгійського бренду - Olivia Garden . Сказавши, що це стандартна хороша щітка для волосся із крутою бамбуковою ручкою – це сказати нісенітницю. Краще викинути геть власні потаємні поетичні амбіції та визнати себе «нормальним») – жарую. Olivia Garden Large Ionic Paddle HH-P7це чудесна, неймовірно дбайлива та «люксова» (if you wish) щітка для волосся, що прослужить Вам роки вірою та правдою, ретельно щодня покращуючи текстуру волосся. Добротні зубці делікатно прочісують та масують шкіру голови, абсолютно не вириваючи і не затягуючи коріння. Відверто, вона кручє Tangle Teezer в рази, хоч люблю їх обидвох. Бренд Olivia Garden заснувався і продукувався у Бельгії з 1968 року, поширившись пізніше у всьому світі. Якщо детально описати мою модель Large Ionic Paddle HH-P7, то корпус щітки бамбуковий і дуже!!!! зручний під час використання (ергономічний). Це означає, що в процесі прочісування волосся, інструмент не випадає з рук, на відміну від Tangle Teezer – хто має, мене зрозуміє. А хто не має, то звикайте до цього), якщо надумаєте придбати собі це диво. Нейлонові анти-статичні делікатні зубці Olivia Garden запобігають електризуванню волосся, особливо взимку. В свою чергу, так званий «стан спокою» вбереже волосся від надмірного висушення та марнування, як наслідок.
Від себе скажу, що Large Ionic Paddle HH-P7 – найкраща щітка для волосся в моєму житті станом на сьогодні, якщо не брати до уваги мої знання про існування крутезної!!!!!! британської компанії атрибутів для волосся KENT, що процвітає більше двох століть - http://www.kentbrushes.com/ - я прагну спробувати ці речі! Ще не зустрічала настільки делікатного і, водночас, ефективного атрибуту у догляді за собою (маю на увазі Olivia Garden). Дуже рекомендую!!! Крім того, ціна досить приємна – орієнтовно 270 грн.
Продовження буде…

You Might Also Like

5 comments

  1. Танг маю...точно випадає з рук) але до речі, тільки оця версія. Маю ще salon elit то вона ергономічніша. І дуже захотіла Olivia garden спробувати. Багато чула гарного)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. можеш не вагатися стосовно Олівії! А Тенгл Тізер я братиму якраз Еліт) в руці добре лежить)дякую

      Видалити
  2. Я досі не маю Tangle Teaser, вже навіть запланувала собі купити. Бо скільки не дивилася не вибирала щітки в магазинах, якесь все благеньке зі шматками клею ((. Куплю собі яку ти радиш ), чесно навіть не чула про неї. Але я багато ще про що не чула )). Дякую тобі за пораду, потоім розповім яквраження. Вже знайшла де купити, 158 грн її нормальна ціна?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Катя, якщо це оригінал, то пробуй. я за свою дала більше 200. а тенгл тізер - класна щітка теж

      Видалити
  3. Хочу спробувати Тангл, але вагаюсь, чи потрібна вона мені?!

    ВідповістиВидалити