Tangle Teezer – порівнюємо оригінал із реплікою

1:14 дп


Коли я дізналась про диво-щітку для волосся Tangle Teezer, створену британським стилістом, не надто вірилось мені в потенціал цього концепту – «особлива будова корпусу та суміш довгих та коротких щетинок дозволить легко та безболісно розплутати занедбані) комочки по довжині волосся, навіть вологого». Але, проглянувши відгуки декотрих блогерів, все ж виникло в мене бажання придбати (навіть) «по акції» - аж смішно, як зараз пам’ятаю, із ціною 175 гривень, «оригінал» стандартного варіанту щітки Tangle Teezer рожевого кольору (інакших не було). 

Скажу відверто, я здивувалась, наскільки легко та якісно Tangle Teezer прочісував пасма без!!! "агресії», висмикування і, як наслідок, докорів сумління стосовно механічного пошкодження волосся. Мій новий рожевий друг проявив себе дуже делікатно, хоч пізніше виявився реплікою оригіналу. Я знаю, що Китай любить штампувати дублікати багатьох речей. Стосовно рожевого Tangle Teezer, то він – дуже!!!!! хороша якісна репліка. Насправді, дуже ефективна щіточка. 

Проте, як жінка), і як блогер, я не можу не мати оригіналу того, що справді сильно люблю. Отож, в LovaLova у Львові придбала недавно оригінал Tangle Teezer, але із серії Elite. Цей варіант більший у розмірі і запевняю, набагато зручніший у користуванні – з рук майже не випадає.

Якщо охарактеризувати оригінал, то маємо якісно зроблений, щільний гладенький корпус із влитими та досить твердуватими (на мою думку) зубцями. Щітка ніжно, але якісно прочісує волосся по всій довжині, а ще – неймовірно приємно масує шкіру голови. Мій малюк часто полюбляє гладити щетинкою свою голівку.
У порівнянні із реплікою, скажу, що різниця у м’якості зубців (розмір корпусів не беру до уваги). Відверто, не повірите, але моя рожева репліка подобається мені більше, хоч оригінал теж полюбила. Можу впевнено стверджувати, що переплачувати не потрібно, якщо Ви вагаєтесь, обирати оригінал чи репліку. Стосовно того, чи взагалі купувати Tangle Teezer, можете не!!!! вагатись – щітка ПРЕКРАСНА. По суті, користуюсь реплікою вже 2 роки і заявляю, що кінчики мого волосся взагалі!!!!! не січуться. Це буквально диво, але диво, яке легко обгрунтувати: за рахунок «цікавого» розміщення щетинок і через те, що вони тоненькі, волосся під час розчісування не видирається. Із звичайними щітками волосся часто зазнає агресивного механічного пошкодження. Із Tangle Teezer це зводиться до мінімуму. І о так!!! – я часто розчісую волосся у мокрому вигляді – і репліка, і оригінал поводять себе дуже делікатно.
Отож, сміливо робіть вибір, маючи намір придбати Tangle Teezer, в користь репліки. Єдине, репліка повинна бути якісною (я – Капітан Очевидність).
Свою рожеву щіточку я поклала в сумочку, а біленьким оригіналом користуюсь у стаціонарному режимі.

You Might Also Like

13 comments

  1. Маю і Салон Еліт і Оригінал, і сподіваюсь, що вони оригінальні, бо замовляла на Парфумерії. Мякість щеток не залежить від того чи це підробка чи ні, адже в цих серіях справді відрізняються щетинки. Мені більше подобається власне Еліт, вона мені зручніша) Але моя найулюбленіша компактна серія))) Я скоро також писатиму огляди на ці щітки, ти мене трішки випередила)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Уляно,я із задоволенням прочитаю твій відгук .До речі,власне,про компактну серію

      Видалити
  2. О, дякую! Це для мене, ще досі вагаюсь )). Ще хочу дитячу щітку квіточку купити. Вірочка, цікава інформація!

    ВідповістиВидалити
  3. Рожева щіточка з Ейвону? Якщо так, то це оригінал, а не репліка, просто колаборація Ейвону і Тангл Тізер) Маю таку ж і дуже задоволена! Було цікаво почитати!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. це не від Ейвон. це жінка через Фейсбук продавала ці рожеві щітки. я тоді ще не розуміла і не знала про Тенгли. от і повелась

      Видалити
  4. В мене репліка Tangle teezer компакт, купувала в перукарському магазинчику біля мене, і теж дуже задоволена, нема з чим порівнняти, хіба з Angel, але розчісування просто відрізняється. От теж хочу купити оригінальний Teezer і думаю чи варто)
    Додаю)) Маю таку собі Tangle tamer, от щітка ніби хороша...була, але після кількох сушок феном, зубчики повідпадали і пластик поцарапаний

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. я про Angel думала,до речі. хотіла замовити,але дехто з блогерів відрадили. стосовно оригіналу Тенгл,то якщо вам потрібен Еліт по розміру,то краще оригінал.

      Видалити
    2. До мене на "ти"))) от коли буде оригінал Teezer, тоді зрівняю, я теж багато читала негативних відгуків про Енджел, але його дизайн все-таки переміг:), і купила за адекватну ціну, до нього потрібно просто звикнути, тепер хочу angel cherub)

      Видалити
    3. я дивуюсь, наскільки це все затягує, правда?

      Видалити
  5. Купила малій Салон та Компакт - обидві радують. І оскільки моє волосся відростає, я собі теж підбираю зараз :)

    ВідповістиВидалити