Аромамасла від Elixan Aromatica GmbH

7:18 дп



Повторюсь, що тема ароматерапії доволі складна та багатогранна. Спеціалісти роками вивчають властивості ефірів та їхній вплив на фізичний, емоційний та духовний стан людини. Думаю, однією із, власне, складнощів є пошуки справді натуральної та якісної ефірної олії. Потрібно цілковито запевнитися, що есенція екстрагована винятково правильним способом із сировини, вирощеної у екологічно чистому середовищі. Інакше, всі пестициди та важкі метали потраплять, як наслідок, у кінцевий продукт – ефірну олію. Таким чином, лікувальний ефект може кардинально змінитися на протилежний – замість терапевтичного ефекту (який буде, але вже послаблений), організм отримає чужорідні хімічні сполуки, які, в свою чергу, принесуть лише шкоду.
Знаю, що існує ряд компаній, які створюють якісні ефірні олії. Серед них я обрала Elixan Aromatica GmbH – швейцарська компанія, заснована у 1990 році. Зарекомендувала себе як надійний партнер та виробник високоякісної продукції у вигляді ефірних олій та деяких біодобавок. Elixan Aromatica GmbH використовує лише високотехнологічні методи екстрагування ефірних олій згідно високих сучасних стандартів. Виняткова якість продукції Elixan Aromatica GmbH підтверджується офіційним дозволом використовувати створені нею ефірні олії у швейцарських клініках як допоміжний етап у процесі одужання. Також, деякі провідні парфумерні компанії використовують продукцію Elixan Aromatica GmbH як сировину для створення елітних парфумерних композицій. Дистрибютором та партнером Elixan Aromatica GmbH є компанія Vivasan, що обирає найкращих швейцарських виробників (повинні мати сертифікат GMP, в якого надвисокі вимоги до якості сировини та технологій виробництва) і поширює у світ їхню продукцію.
Моя близька подруга Наталя вже більше двох років використовує аромамасла для ароматерапії, внутрішнього прийому та в косметичних цілях. Власне, вона «підсадила» мене на цей неймовірний концепт і Ви знаєте, я не можу зупинитись. Кумедно, але дороги назад вже нема. Я дуже тішусь, що маю можливість підтримувати мій та моєї сім’ї стан здоров’я, звертаючись до ароматерапії як потенційно сильного методу.  

You Might Also Like

7 comments

  1. Я такого виробника і не бачила у нас в магазинах (бо зазвичай купую аромаолії в магазинах чи аптеках міста).

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. я боюсь купувати аромамасла у неперевірених компаній.

      Видалити
  2. Really nice <3

    Are you interested in supporting each other? I started following you on GFC and hope you will follow back <3

    Best, Gilda
    www.itsgilda.com

    ВідповістиВидалити
  3. Я знала о существовании этой марки, но у нас официального дистрибьютора не видела, а у перекупщиков покупать не хочу. Можешь подсказать, где их приобрести? Кстати, мне очень нравятся масла от Карл Хадек, у них есть представительство в Украине и масла очень качественные:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Про Карл Хадек не чула і дякую за інформацію. Стосовно придбання аромамасел від Еліксан Ароматіка, то моя подруга, власне, купує їх. Тобто, я замовляю в неї

      Видалити
  4. Класно :)
    Теж люблю інколи аромаолії :)

    ВідповістиВидалити