Colourpop Liquid Lipsticks in Demo

9:17 дп

Вчора у блозі представила Вам три помади від американського бюджетного бренду Colourpop у коллаборації із відомою блогеркою KathleenLights. Сьогодні продемонструю відтінки та текстуру на губах, і додам певні «нюанси», про які вчора промовчала чомусь). Отож, я знаю, що не всі полюбляють рідкі матові помади, адже іноді у нанесеному на губах вигляді вони можуть підкреслювати сухість шкіри, таким чином виглядаючи досить неприродньо. Авжеж, ці «моменти» трапляються. Проте, якщо заздалегідь зволожити губи, то навіть «агресивна» (ефект фарби) текстура вдало прилаштується до губ і виглядатиме красиво (завжди так роблю, а взимку тим паче). Я однозначно люблю матові помади у різних форматах (рідкі, у стіках чи стейни), адже бачу ряд плюсів у їхньому використання. По-перше, рідкі матові помади, зазвичай, дуже стійкі і добре пігментовані. Вони чітко і фактурно огортають губи, роблячи їх більш виразними і привабливими, на відміну від сатинових (sheer), що на моїх губах «зникають» дуже швидко. По-друге, на мою думку, наносячи рідку матову (чи нематову) помаду, зникає потреба обводити контур губ олівцем. Я підмітила, що з тих матових, які я маю, буквально всі «віддають» пігмент рівномірно і якось так…обтічно. Тобто, контури (як наслідок, форму губ) я «контролюю» сама. І моделюю в тому числі. Стерти матові помади з губ можна дуже легко із допомогою простої міцелярної води. Стейну на губах не залишається.

Знаєте, обожнюю Point Zero. Погоджуюсь, що холодний коричневий іноді може виглядати лякаюче на світлошкірих. Проте, видається мені, що KathleenLights добряче попрацювала не тільки над дуже!!!!! м’якою та невідчутною на губах формулою Ultra Satin Lip, а ще над, власне, відтінком. Тобто, акцент був на відтінку. Він оригінальний, але цілком носибельний. З ним обличчя ніби «виділене», окреслене та «завершене». А ще, на мою думку, Point Zero – ідеальний осінньо-зимовий відтінок помад. До речі, щоб Ви побачили різницю у «температурності» - холодний коричневий і теплий, ось фото із відтінком Ruffle Trim від Nyx серії  Lingerie. Різниця однозначно є: Ruffle Trim виглядає, як глибокий, але доволі нецікавий нюд у порівнянні із Point Zero. І відверто, формула рідких помад Colourpop мені подобається більше, ніж Nyx.

November – весняно-літній жіночний відтінок. З моїм підтоном шкіри обличчя, він нагадує запилену троянду із проблисками коралового. Це – чудовий денний відтінок, дуже комфортний та стійкий на губах. До речі, на щічках демонструю мої улюблені рум’яна від MAC у відтінку Dainty.

Aquarius із серії Lippie Stix презентує щільну і трішки маслянисто-гелеву комфортну сатинову текстуру. На моєму підтонові – класичний нейтральний нюд.
Я дуже рекомендую Вам придивитися до продукції компанії Colourpop.
На Вашу думку, який відтінок імпонує мені найкраще?


You Might Also Like

13 comments

  1. Ой...мене підкорив той коричневий. А тобі найкраще з останнім нюдом, ну то мені так видається. Але помадки супер, хочу сама такі)Дякую, що розказала)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. помадки просто чудові! Нюд мені теж подобається. Взагалі, всі відтінки класні) Дякую

      Видалити
  2. Всі гарні, і я так хотіла побачити Point Zero на губах, дякую :) А найкраще мені теж здається з Aquarius, дууже приємний нюд :)

    ВідповістиВидалити
  3. Мне больше всего понравились оттенки November и Aquarius! Тебе очень к лицу:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)! насправді, Поінт Зіроу дуже красивий саме вживу! Камера чомусь не захопила весь потенціал цього відтінку

      Видалити
  4. Дуже сподобався Поінт Зіроу! Незвичний мені, але тим більше цікавий. Теж хочу. І ще November на тобі мені теж сподобався. Вірочка, дякую за пост!

    ВідповістиВидалити
  5. Очень интересные оттенки! Мне больше всего понравился тот что на предпоследнем фото.

    ВідповістиВидалити
  6. I love these colors, they're amazing! You have a great blog, would you like to follow each other?

    ВідповістиВидалити
  7. Дуже гарно! Особливо мені світла сподобалась - я в матових ніяк собі не підберу світлу, величезна проблема для мене.

    ВідповістиВидалити