Хайлайтинг

7:24 дп


Вже «сто-мільйон разів» у блозі розповідала про неймовірну техніку хайлайтингу (лінки прикріплю нижче), а сьогодні коротко опишу мої фаворити і деякі особисті спостереження/ефекти під час нанесення підсвічуючих засобів на обличчя.
У домашньому вжитку маю 6 улюблених хайлайтерів. Не беру до рахунку розсипчасті пігменти від МАС і мінеральні варіанти, адже користуюсь нечасто. Проте, коротко про них розповім у останньому абзаці.

Отож, вищезгадані хайлайтери можна поділити на 2 види: запечені мінералізовані та пресовані сатинові/атласні (формат тіней, але у великому розмірі). Всіх шести засобів люблю неймовірно за цілковито «інакший»/оригінальний ефект, який вони дають. З особистого досвіду скажу, що запечені хайлайтери (будь-які) чудесно лягають на «чисту шкіру», тобто, без тональних чи пудрових засобів. Текстура запечених хайлайтерів певним чином ідеально кріпиться до шкіри без видимих меж чи плям, поглинаючись поверхнею та змішуючись із природними жирами епідермісу. Як наслідок, маємо натуралістичний (в жодному випадку не «вульгарно-мокрий») ефект здорової, підтягнутої та сяючої шкіри. Уявіть, коли світло торкається місць стробінгу, обличчя віддзеркалює ніжне та елегантне сяйво, мов повний Місяць завдяки Сонцю підсвічує луги влітку. Власне кажучи, «вологий ефект» на периферіях обличчя є, але схожий він на ніжну росу з тих же лугів. Саме такий ефект дає мені хайлайтер від Laura Geller у відтінку French Vanilla. Більш інтенсивного (але природного) «вологого» сяйва можна досягнути із відомим Guilded Honey від однойменного бренду. Проте, моїм беззаперечним фаворитом є запечений мінералізований хайлайтер від MAC у відтінку Lightscapade. Якщо Guilded Honey домінує на обличчі теплим підтоном, то Lightscapade дарує холодне, проте адаптивне сяйво. Воно прекрасно «вливається» у шкіру, відживлюючи і «підтягуючи» обриси обличчя.



Сатинові хайлайтери вирізняються з-поміж інших більш агресивним «характером». Вже стало кліше вираз «хайлайтер сліпить очі космонавтам». Це означає, що пігментованість та «вологість» (відбивання світла) у таких засобах дуже висока. Власне, американці аж надто полюбляють цей, так званий, “overly done” ефект, який дуже часто підкреслює недоліки шкіри у вигляді висипань, зморшок та загальної текстурності (неідеальності) шкіри. Замість стриманого натурального лиску, вони малюють на собі білі чи золотисті полоси. Я особисто не люблю вульгарного шимерного хайлайтингу. Хоч і маю інтенсивні засоби, проте завжди “light-handed” з ними. До потужних варіантів стробінгу можна зарахувати відомогоholy grailMary-Lou Manizer від TheBalm. А ще, як мінімум, трьох різних за підтоном хайлайтерів із палітри, створеної американською блогеркою Carli Bybel у коллаборації із компанією BHCosmetics. І Мері, і Карлі – дрібнодисперсні, м’які та чудові в плані відтінків хайлайтери. Оскільки текстура «пухова», вони ідеально лягають на тоновану чи запудрену шкіру. Зрештою, до «чистого» обличчя теж добре прилаштуються. Проте, з ними надто!!!! легко переборщити і стати мішенню для інопланетян. Тому, будьте акуратними).

Маю в колекції два відомі розсипчасті пігменти від МАС у відтінках Naked таVanilla. Багато-хто (в тому числі й візажисти) полюбляють використовувати їх як хайлайтери в класичному розумінні. Справді, відтінки дуже красиві, природні. Проте, на мою думку, занадто шиммерні. Я бачу на обличчі відверті блискітки і мені це не надто до вподоби. Більше люблю ефект делікатного перлового сяйва.
Якщо Ви у пошуках ідеального для конкретного підтону хайлайтера, то рекомендую все ж тестувати різні варіанти на собі. Звісно, можна читати описи та відгуки користувачів, проте, вважаю, що важко вгадати із ідеальним для кожного підтоном. У будь-якому випадку, бажаю успіху)!



You Might Also Like

17 comments

  1. Я на МАС давно поглядаю вже.
    Із делікатного мені подобаються метеорити - їх я можу носити будь-коли.
    Із трішки активнішого маю хайлайтер МеріКей.
    За пост дякую! Дуже цікаво і пізнавально. І структуровано все.

    ВідповістиВидалити
  2. Ти знаєш, для мене теж хайлайтери то якесь відкриття року, ну дуже вже полюбились останніч часом :) І цілком погоджуюсь, що це так індивідуально, я наприклад так і не змогла подружитись з Gilded Honey, для мене занадто великі блискітки. Треба буде спробувати MAC, виглядає гарно і як щось "моє" :) Справді цікавий пост :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!!! от в тебе я бачила від Cover FX Custom Drops рідкий хайлайтер. Як він тобі? Собі його хочу)))

      Видалити
    2. В них всі баночки однакові, але то не хайлайтер :) В мене в кольорі sunkissed, і я їх як бронзер використовую, і капельки неймовірні, повністю worth the hype, тому я подумую хайлайтер теж купити :)

      Видалити
    3. собі думаю, може б з тобою замовила! якщо ти не проти) думаю про Sunlight

      Видалити
    4. Звичайно, що не проти :) Щось придумаємо, я до речі зараз якраз тестую новго форвардера, щоб швиденько все із сефори возити :) Я б теж хотіла або sunlight, або celestial

      Видалити
    5. домовились) от і познайомимось)

      Видалити
  3. Вірочка, я обожнюю твої пости. Теж дуже люблю хайлайтинг і про "космонавтів" чула ))). Приміряла на себе різні варіанти активності хайлайтерів, та теж на собі бачу не надто яскраві та сліпучі )). Хоча зізнаюсь іноді буває і під настрій. Дякую дуже за пост!

    ВідповістиВидалити
  4. Дуже хочу French Vanilla спробувати)
    І ще є хайлайтер від Лори Мерсьє - також мрію про нього 😀

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ой Лору Мерсьє всі оспівують) Я ще дуже хочу від Ауерглассс! І в Діор є новий кльовий хайлайтер

      Видалити
    2. Френч ваніллу я знайшла колись у Лова Лова. Це мініатюрка

      Видалити
  5. какая у вас красивая коллекция хайлайтеров))
    у меня из всех только Мак есть, по свотчам очень понравился мэри-лу :)

    ВідповістиВидалити
  6. Уже и не представляю как раньше обходилась без хайлайтера)) Сейчас ни один макияж у меня не обходится без лёгкого подсвечивания кожи)
    Спасибо за интересный пост! Хотелось бы себе MAC, уж очень он красив:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мак красивий дуже! а ще - безкінечний! один раз придбали, і надовго) дякую Вам

      Видалити