Бази під тіні

3:01 дп

Ті, хто полюбляє використовувати тіні для щоденного макіяжу, знають, що «клейка» база буквально необхідна для того, щоб текстура тіней успішно прикріпилася до шкіри повік, а пігмент проявив усе багатство відтінку (або ж декілька, якщо йде мова про тіні дуохромні чи просто переливчастий металік).
Я користуюся лише пігментованими, м’якими та якісними палітрами тіней. Декотрі з них, відверто, і не потребують бази. Проте, я все одно завжди!!! створюю на повіках «канвас», адже бачу суттєву різницю у макіяжі очей із базою та без вищезгаданого елементу. Різниця полягає у яскравішому проявленні відтінку обраних Вами тіней, легшому розтушуванні меж, набудуванні градієнту, а найголовніше – стійкості макіяжу очей, коли база, власне кажучи, попередньо нанесена.

У своєму арсеналі маю чотири варіанти баз під тіні. Детально розповім про кожний засіб, спосіб нанесення та очікуваний результат.

Отож, почнемо зі звичайного консилера. Знаю, що у світі існують багато мейкап-блогерів та ентузіастів, хто зі спокійною душею (і дуже навіть професійно) наносить тіні на повіки поверх тонкого шару консилера (лише консилера). Вони стверджують, що «липкості» та масності достатньо, щоб текстура прикріпилася до шкіри. Я спробувала використовувати свій консилер від Estee Lauder і впевнено скажу, що не всі мої палітри тіней настільки добре проявляють глибину та красивий фініш відтінків, маючи під собою тільки консилер. По суті, лише моя Morphe 350 «працює» у цьому режимі відмінно, адже пігментація тіней зашкалює. А ось, власне, популярна «шоколадна» палітра від TooFaced вимагає клейкої бази, я вважаю. Хоча, на рівень пігментації вищезгаданої палітри я не жаліюсь. Крім того, додатковою перевагою використання консилера є більш якісне маскування почервонінь чи темних кіл під очима. Все ж далеко не кожна спеціальна база під тіні володіє сильними маскуючими та вирівнюючими властивостями. Назагал, мені подобається варіант використання консилера в якості бази під тіні за умови, що текстура все ж +- клейка. Проте, і тут потрібно володіти певними навичками, щоб не створити плям чи різких меж. Одним словом, вартує тренуватися і знайти оптимальний саме для Вас спосіб нанесення тіней на повіки.
Eyeshadow Primer Potion in Anti-Aging від американського бренду Urban Decay представляє собою густу силіконисто-кремову текстуру. Потрібно пів горошинки засобу (має аплікатор), щоб створити на рухомих повіках клейку плівку. Відверто, маю неоднозначні враження від цього продукту: з одного боку, пігмент проявляється досить активно, проте, дуже!!!! легко створити пляму на повіці, адже межі нанесеного праймера у поєднанні з тінями іноді не хочуть розтушовуватись. Тобто, Primer Potion засихає, мов клей. Але великим плюсом є те, що стійкість макіяжу відмінна. Проте, я знайшла оптимальний спосіб використання Primer Potion – спершу наношу на повіки консилер, пізніше – перехідний відтінок для виділення складки (розтушування виходить гладке, мов шовк), і тоді ж трішки праймера для основного відтінку тіней на рухому повіку. Також, Primer Potion буквально чудовий «клей» для пігментів.

Duraline від польського бренду Inglot дуже і дуже потрібний засіб для усіх. Я вважаю, що якраз Duraline серед усього асортименту – найбільш вдалий продукт поміж здобутків компанії. Засіб може «відживити» підстаркувату туш, підводку чи ще щось. Можна змішувати сухі пігменти і власноруч створювати незвичних відтінків підводки. Можна використовувати Duraline як праймер для тіней. Проте, знову ж таки, є ймовірність наробити плям на повіках, як у випадку із Primer Potion. Отож, я пропоную змішувати крапельку Duraline із будь-яким консилером (автоматично відпаде потреба у покупці Urban Decay)).
Маю класного недорогого олівця Scandaleyes in 015Trespassing Taupe від Rimmel (давніше вже писала про нього). Красивий глибокий таупово-коричневий відтінок із м’якенькою масляною текстурою рівномірно наноситься на повіки (абсолютно не пластиліново). Може працювати «соло» як кремові тіні, або ж виконувати роль праймера для тіней. Річ в тому, що у нанесеному на шкіру вигляді Trespassing Taupe достатньо клейкий для пігменту тіней і добре податливий для розтушовки. А отже, для щоденного макіяжу нашвидкоруч це – вигідний варіант.
Якщо обирати єдиний праймер серед усіх, то рекомендую спробувати консилер. Якщо ж не всі тіні захочуть кріпитися до повік після етапу консилера, то прикупіть собі Duraline.


You Might Also Like

7 comments

  1. Для мене теж найкращий праймер, то консилер, я правда його ще припудрюю трішки, власне щоб не було "плям", і ще жодного разу не мала проблем з тінями :) Але Duraline таки теж планую прикупити, навіть не так для тіней, як для сипучих пігментів.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. купи Дюралайн, не пошкодуєш!!! він класно підводку і туш відживляє

      Видалити
  2. Мені дуже подобається база від Ейвон - вона тримає тіні дуже добре, якось я тестувала її протягом 30 годин і навіть спала - все було супер) Але вона трохи підсушує мені шкіру, тому користуюсь нею не часто

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. якщо підсушує, то нанось крем на повіки, або ж консилер. круто, коли база стійка

      Видалити
  3. У мене зараз єдина база - від Артдеко. До цього була від МеріКей (то не зовсім справлялась із поставленою задачею).
    Оскільки я тіні не кожного дня використовую, то мені Артдеко баночки вистачає. Вона майже завжди виправдовує мої сподівання.
    Якось пробувала підводку Мейбелін у якості чорної бази під тіні - вийшло мегакруто, тільки я не тестувала час, скільки те щастя протримається :) якщо маєш досвід - цікаво було би почитати таке :)
    За пост дякую велике! На Дюралайн я іноді поглядаю, але розумію, що стоятиме майже без діла...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. підводка в якості бази - це круто для інтенсивного макіяжу. я колись розтушовувала коричневий олівець від Мак якраз як базу, а зараз звичайний мякий чорний так використовую. До речі, справді забула згадати звичайний чорний як базу - виходить дуже добре! дякую за коментар

      Видалити
  4. Вірочка, в мене дуже жирні віки. Не порадиш, чи впорається Дюралайн, бо честно дуже давно його хочу. Пост крутий!

    ВідповістиВидалити