Мінеральна косметика

9:39 дп

Без сумніву, мінеральна косметика – це сильний концепт, який щороку набуває все більшої популярності у всьому світі. Продукти, що йменуються «мінеральними», мають у своїй основі добре очищені, а пізніше стерті у пух-порошок мінерали та неорганічні пігменти, які створила природа. Не містять у формулі ароматизаторів, барвників, спирту, тальку, мінеральних олій чи консервантів. А отже, споживачі наносять на дерму винятково натуральні, природні та гіпоалергенні елементи. По суті, чисті мінеральні продукти вічні (не мають терміну придатності).
Мінерали (пігменти) мають багато відтінків та переливів, а деякі з них – матові чи блискіткові. Маючи під рукою настільки «барвисту» сировину, можна змішувати дрібну пудру, створюючи, до прикладу, неповторні відтінки тіней чи рум’ян.

Такі комбінації забарвлених мінералів, як слюда, оксид цинку чи заліза, діоксид титану, ультрамарину і тд дозволяють створити текстурні засоби різних відтінків і, відповідно, побажань – пудри, хайлайтери, праймери, вуалі, тіні, рум’яна, бронзери і навіть помади. Майже завжди у склад мінеральних косметичних продуктів входять природні елементи, що мають природну властивість захищати шкіру від впливу ультрафіолету (діоксид титану та оксид цинку). 

У мене є маленька колекція мінеральної косметики вже два роки – замовляла тут - mineralcare. Дуже і дуже поважаю та люблю ідейність цього виду декоративки, хоча є нюанси, які мене не влаштовують. Все ж, позитивних вражень більше.
Мінеральна косметика ідеальна для створення «безпечного» макіяжу на щодень. Оскільки маємо справу із натуральними складовими, то алергічних реакцій, закупорених пор та почервонінь шкіри не буде (дехто вважає, що навпаки, шкіра лише з користю насичується мікроелементами). Більшість мінеральних пудр (про ті, що маю, детально писатиму пізніше) буквально «пухові» на дотик і невагомі на шкірі. Тіні в об’ємі та мізерній кількості витрат під час використання буквально безкінечні – вистачить баночки на роки. А рум’яна чи бронзер тим паче. Мінеральні продукти не!!!!! псуються, адже це перетерта в порошок корисна копалина))) без води та супутніх штучних барвників. Буквально вражає кількість текстур, переливів, відтінків та блискучості пігментів!!! Дивує просто). Стійкість макіяжу із використанням мінеральної косметики дуже хороша, на мою думку.

Мінеральні консилери, хайлайтери чи фінішні пудри часто містять дрібнодисперсні перламутрові частинки (слюда), які відбивають світло від поверхні шкіри, створюючи ілюзію гладенької, ніжної, підтягнутої та молодої шкіри  - «ефект фотошопу», «ефект метеоритів» від дому Герлен та «ефект ліфтингу» для «старшої шкіри». А ще, розширені пори візуально зникають. Про такого плану фінішні пудри від американського бренду bareMinerals я писала тут - стаття.
Назагал, мінеральна косметика дозволяє створити досить реалістичний, приємний та лагідний макіяж. Особливо це сподобається романтичним дамам).
Не можу стверджувати, що готова відкинути традиційній косметичні продукти заради винятково натуральних/мінеральни варіантів. Все ж намагаюсь бути поміркованою, адже знаю, що існують класичні речі більш професійного характеру, ефект від яких неповторний, як і неповторні певні властивості мінеральної косметики.

Щодо недоліків , то їх небагато, проте… Для нанесення пудрової основи обовязково потрібно придбати пензлик-кабукі (густонаповнений) зі щільним синтетичним ворсом. Можна сприймати це як додаткову витрату. Наступне – майже нереально «потрапити в десятку» згідно із вашими побажаннями, обираючи відтінки тіней, пудри, хайлайтера і тп в онлайн-режимі – екран монітора демонструє один відтінок, а приїжджає в упаковці трішки….інакший. Я була змушена читати під кожним відтінком описи користувачів, малюючи в уяві візуальні картинки, щоб хоч трішки зрозуміти, чи потрібні мені тіні, які бажаю замовити. І ще)! О так, відтінків багато, фінішів багато, кількість продукту та термін придатності безмежні, проте, сипуча текстура більшості пігментів мене … відлякує. Маю на увазі, що спочатку важко вгадати із оптимальною кількістю тіней для виділення складки, до прикладу. Оскільки маємо справу із високою пігментацією, то «горошинок» на пензлик потрібно 1-2. Я набирала на пензлик забагато і створювала не макіяж, а хаос. Особливо це стосується рум’ян. І наостанок, відверто, мені ліньки щодня відкручувати баночки, розсипати по кімнаті пігменти, щоб «намалювати» очі. Легше та швидше скористатися пресованими класичними тінями. Проте, у мінеральних я маю унікальні шиммерні, без яких теж не можу обійтись.
Одним словом, я дуже!!!!!!!!!!! рекомендую Вам скористатися багатим потенціалом світу мінеральної косметики. Запевняю, не пошкодуєте.


You Might Also Like

8 comments

  1. В тебе чудова колекція! Дуже гарна! В мене поки що маленька, але я повністю захоплена нею. З рум'янами погоджуюсь, поки пристосувалася до кількості то була Матрьоною ))), дуже пігментовані! Буду розширюватися в цьому напрямку. Вірочка, дякую! Чудовий пост!

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую за цікаву статтю! А без пензлика-кабукі ніяк не обійтись?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ну, пальцями рівномірно пудру нанести на обличчя дуже складно. а от тіні на повіки можна, думаю

      Видалити
  3. Яка краса!
    Я також замовляю іноді на тому сайті :) але зазвичай у мене з мінеральною косметикою не складається чомусь дружби, і у мене її розбирають подружки :)
    Але зараз у мене знову повно хотілок в тіньках з того сайту :) і, подивившись твої яскраві фото, я зараз візьму й назамовляю :)
    Кабукі - я згодна, вона шикарно справляється з мінералкою. Я використовую бебі-кабукі для тіней взагалі, коли наношу соло колір.
    Дякую за пост!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. я румянами мінеральними взагалі не користуюсь, а тіні часто пальцями наношу) дякую

      Видалити
  4. Цікавий огляд, особливо враховуючи, що я сама не дуже знайома з мінеральною косметикою, мене власне лякає її "розсипчастість", знаю що виглядає красиво, але також знаю, що на практиці рука рідко буде до неї тягнутись, мабуть почну з пудри bareMinerals :)

    ВідповістиВидалити