Мінеральні пудрові основи

2:56 дп

Напевне, актуальність мінеральної пудри як альтернативи класичному тональному кремові зросте навесну, коли спека завітає у наші краї. Проте, неодноразово отримувала заклики від знайомих розповісти про переваги мінеральних пудр «вже і негайно». Отож, сьогодні ділюся враженнями про цей косметичний атрибут.
У домашньому вжитку в мене три варіанти мінеральних пудр-основ і всі вони мають американське коріння). Будучи різними в плані підтону, маю змогу змішувати відтінки і отримувати оптимальний тон згідно зі ступенем моєї засмаги.

Детально про Mattе Foundation Broad Spectrum SPF15 від bareMinerals я писала тут - стаття. Скажу коротко, що хороші враження про цей продукт у відтінку fairly light не лише збереглися, а й примножилися. Подобається дрібно-дрібнодисперсна (мов пух) текстура пудри. Вирівнює тон та перекриває почервоніння чи пори. Наноситься рівномірно без полос щільною кабукі типу Morphe M439, чи Cailyn O!WowBrush. В такому випадку покриття буде суттєвішим, ніж зі звичайним крупнішим пензликом для пудри. Єдине, відтінком трішки невдоволена – краплину темнуватий теплий підтон. Проте, до моєї нейтральної шкіри прилаштовується добре. Або ж змішую певну кількість продукту із світлішою мінеральною пудрою. Кількість в упаковці – 6 грам – це багато. Люблю Mattе Foundation і використовую досить часто.

Більше двох років тому замовила собі мінеральну пудрову основу від компанії HMM у відтінку Light Neutral R+A. Виробник стверджує, що продукт містить корисні для епідермісу речовини. Пудра текстурою дуже ніжна, немов шовк. Через сифтер (незручний формат, на мою думку) просипаються скупчення та дрібні горошинки пудри. Це означає, що помол буквально «нано». На обличчя лягає рівномірно, перекриваючи недоліки та вирівнюючи тон. Із відтінком вгадала, фактично. Єдине, видається мені, що ця пудра трішки надто світла для мого підтону. Проте, пізніше, коли природні жири поглинають в себе текстуру пудри, відбувається «красива» адаптація і природний фініш. Назагал, люблю HMM, хоч вищезгаданий варіант від bareMinerals імпонує більше.



У Львові можна придбати мінеральну продукцію від мануфактурного бренду Timbuko. Відносно недавно мала зустріч із засновником компанії Тарасом. Приємний чоловік зі своїх позицій розповів мені про переваги мінеральної косметики, деякі нюанси та фактори. Обрала для себе пудрову основу із нейтральним підтоном. Продукт сподобався тим, що містить у собі делікатні світловідбивачі частинки. В основі пудри – добре покриваючий пігмент, а частинки нівелюють «ефект плаского обличчя». Тобто, пудра у нанесеному вигляді досить реалістична. Текстура лягає рівномірно і вдало вирівнює тон обличчя. Єдине, трішки світлувата для мене. Тому, змішую із темнішими. Думаю, продукт може слугувати для закріплення консилера у зоні під очима, висвітлюючи її.



Щоб узагальнити, основа для обличчя у вигляді мінеральної пудри мені імпонує. Проте, існує ряд важливих умов: по-перше, потрібно підібрати для свого підтону шкіри ідеальний відтінок пудри. Відверто, у Львові з цим трішки проблематично. Буквально недавно подруга попросила мене допомогти із вибором для себе оптимального відтінку пудри від одеського бренду Dushka. Прийшли ми у Лова Лова, думали, зможемо оцінити текстуру продукту, нанести на обличчя, побачити фініш. Проте, не дали нам ні тестерів, ні пробників – нічого, що б сприяло задоволенню клієнта та спонуканню до придбання товару. По-друге, мінеральна пудрова основа круто!!!!! виглядає на зволоженій (ситій та задоволеній) шкірі. Це означає, що епідерміс вартує леліяти, або ж чекати спекотних місяців, коли шкіра +- у нормальному стані. Взимку обличчя часто пересушене, зневоднене та сіре. Відповідно, текстура пудри «зачіпається» за лусочки шкіри та лягає нерівномірно. Як наслідок, створюється неприродний «ефект маски». Я користуюся мінеральною пудровою основою лише в ті дні, коли обличчя «сяє», якщо Ви мене розумієте правильно. Маленький висновок: пудрова основа – це не панацея, і стандартний тональний крем однозначно потрібний як стаціонарний косметичний атрибут. І по-третє, пудрову основу на обличчі варто закріплювати, зрошуючи макіяж або тоніком у вигляді спрею, або ж гідролатом. Я використовую гідролати як фінішні спреї. В такому випадку, ви нівелюєте зайвий «ефект запудреності». А, і ще – на «суху» пудрову основу можуть не кріпитися пігменти румян, бронзерів чи хайлайтерів. В такому випадку, варто (все-таки) створити «клейку поверхню», зросивши обличчя спреєм.




You Might Also Like

10 comments

  1. У мене з мінеральною косметикою щось не складається. Кілька разів вже замовляла всякої всячини гарної у них - і не користувалась (прижилась тільки нічна пудра із зеленим чаєм).
    Думаю, що треба ще шукати своє, яке мені точно підійде :)
    Дякую за пост!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. я маю праймер зі зеленим чаєм) іноді користуюся, але нечасто

      Видалити
    2. мені він добряче допоміг, коли після пологів була гормональна перебудова організму, і все те щастя полізло на лоб і щоки...

      Видалити
    3. в мене шкіра вже теж прийшла до норми після пологів

      Видалити
  2. Повністю згодна, шкіра має бути зволожена. Тоді виглядає основа дуже гарно на шкірі. Вірочка, дякую за чудовий пост!

    ВідповістиВидалити
  3. Мінеральна пудра то моє відкриття цього літа. Тепер не уявляю, як я без неї жила раніше! Маю Matte Base від Everyday Minerals, вважаю, що кращого засобу в спеку для жирної шкіри не треба й шукати.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. я теж не можу відмовитися від мінеральної пудри)дякую

      Видалити
  4. Один раз была у меня минеральная пудра и очень нравилась, пока вот не пришла зима и на чуть пересушенной коже не начало появляться нехорошего эффекта... Тогда перешла на другой продукт и с тех пор как-то не сложилось... Но думаю пересмотреть подход, сейчас, смотрю, столько вариантов появилось. Вам спасибо за обзор)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. думаю, мінеральна підра найкраще працює влітку!!! Вам бажаю знайти улюблений варіант

      Видалити